2023-12-10, 22:17
Medlem
Män med "blanka" tinderprofiler, får ni några matchningar?

Jag ser en del tinderprofiler (kanske finns på andra dejtingappar också) där män antingen bara har svarta bilder eller ibland kanske en bild på en överkropp och som i sin bio skriver "bild vid matchning". Får ni några matchningar?
Citera
2023-12-11, 02:26
Medlem
Troligtvis är det ganska kört för dom, dejtingappar är väl kvinnornas värld från början så.
Citera
2023-12-11, 05:43
Bannlyst
Körde bara överkropp förut och fick få matchningar men de jag fick ville direkt ses och knulla. Vem orkar med alla dessa töntkvinnor som fyller sina skitprofiler med upptaget trams och vill prata i flera dagar. Knull träffar är vad som räknas, sen kan man prata och mysa. Svenska kvinnor är de töntigaste och statuskåtaste fjollkvinnorna som finns som vill har massa larviga profiltexten.

"Tar du dig själv på för stort allvar sä är vi ingen match"
"Vill du bara ligga svep vänster" (hon vill bara ligga)
"Vet den bösta toastmastern i stan" (Ett stort jävla vem fan bryr sig, riktiga töntkvinnor skriver sånt)
"Varit i 58 länder" (hon är statuskåt, förvirrad och hittar inte hem)

Hoppas över dessa och sikta på sex. Var vulgär med glimten i ögat.
Citera
2023-12-11, 07:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodsarkivarie
Jag ser en del tinderprofiler (kanske finns på andra dejtingappar också) där män antingen bara har svarta bilder eller ibland kanske en bild på en överkropp och som i sin bio skriver "bild vid matchning". Får ni några matchningar?
Som någon skrev, de har väl gett upp. Kanske har de vanföreställningar om att vara kvinnor.
Citera
2023-12-11, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysical
Jag testade en annan app som visade sig ha ett mycket bättre utbud av killarna som jag söker, så nu har jag fått upp hoppet igen.
Du kan ju inte skriva så och inte nämna vilken app det är, riktigt elakt!
Citera
2023-12-11, 16:47
Medlem
När man kör dold så har tjejer sagt till mig att det står olika ålder på mig och även skickad print screen på detta. Har det hänt er? Känns som det är en bugg på tinder just nu
Citera
2023-12-12, 14:15
Avslutad
Blanka tinder-profiler = Personer som inte är intresserade av Tinder men ändå har skapat ett konto för att kolla in diverse profiler för underhållningens skull eller liknande.
Citera
2023-12-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ministaty
Är det bara jag som kan ta en bild på mig själv och tycka den blev riktigt bra, ladda upp den på Tinder, sen kanske ett halvår senare känna bah...fan...denna är fan inte bra asså...Hur kunde jag tycka denna var så bra?

Det är samma här. Jag laddade upp en bild på Tinder för ett tag sedan, och nu känner jag bara fan. Nu tänker jag ladda upp nya bilder och lär bli samma visa igen.
Citera
2023-12-13, 09:05
Medlem
Overminds avatar
Jag är ganska säker på att jag stött på AI på tinder... En matchning när man sover, som dessutom jag swipade höger på. Ändå blev det matchning. Icke verifierade bilder. Enda botten skriver på natten är "hej.".
Citera
2023-12-13, 11:37
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag är ganska säker på att jag stött på AI på tinder... En matchning när man sover, som dessutom jag swipade höger på. Ändå blev det matchning. Icke verifierade bilder. Enda botten skriver på natten är "hej.".

Scam/bot-konton finns väl mängder av?
Citera
2023-12-15, 23:57
Medlem
Hur verifierar jag en e-postadress hos Tinder? Vill ej använda mitt Google-konto så jag skriver in en e-postadress och då skickar dom en länk på mailen där man ska klicka på "Verify now", ändå sker inget. Är det något mer man behöver göra efter det, eller vad är problemet?
Citera
2023-12-16, 03:11
Avslutad
Snälla kan någon hjälpa mig svara på några frågor angående Tinder? endast seriös svar tack!

Jag har abonnemang och fattar inte det här med likes.

1. Jag har skickat ca 10 likes till killar men de har inte skickat tillbaka. Antingen så har de svajpat mig vänster eller kan de vara så att de inte har abonnemang och kan se sina likes??

2. varför står det typ "14 timmar kvar" på de likes man har skickat? varför är det tidsbegränsning på likes? så sjukt!!

3. Varför kan man inte söka på yrke, vad man önskar en dejt ska jobba med?

4. Varför i helvete är det mest muslimer och sånt pack som skickar likes? Jag är en svensk tjej! Jag söker ingen jävla muslim!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in