2023-12-05, 21:20
Medlem
Oboros avatar
Vad har hänt med appen?

Jag får bara snygga kvinnor/modeller i flödet först.

Vad har kroknäsorna gjort med appen? Jag vill ha det som det var förr, balanserat med olika kvinnor oavsett hur snygg eller ful man är.

Jag swipar automatiskt på sönderopererade kvinnor utan bio eller med ett mongobio i form av ”barn veckovis” eller ”gillar att resa”, lika intressant antar jag det är för kvinnor att se män hålla upp en fisk eller ta bild på fordorn och en ful selfie nedifrån.

Och rekommendationerna.. förr matchade de vanliga kvinnor med ens profil, nu är det bara de absolut snyggaste divorna.

Yay jag fick en like från en asiat 8000 km bort trots att jag har inställningen att bara möta kvinnor i närheten..
Senast redigerad av Oboro 2023-12-05 kl. 21:24.
Citera
2023-12-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJAlter70
Är inte biotext sjukt överreklamerat?
Jag roar mig med att läsa vad kvinnor har i sina texter.
Och dom flesta skriver samma meningslösa texter om vad dom gillar att göra, tex träna och resa...
Sen kommer kravlistan på mannen...

För övrigt så har Tinder bjudit på 3 likes senaste veckan! 3 x träskpaddor i 58 års åldern, fantastiskt smickrande.
Har alltid kört utan bio förutom när man inte kunde se längd direkt då skrev jag längden i bion. Bion är överskattad du riskerar att förstöra viben med torra skämt eller något försök att vara unik som blir konstigt eller bara cp. Utan bio du uppfattas som mystisk. Det är bra. Har pratat med tjejer om det här tidigare och dom håller med mig.

Skriv ditt stjärntecken om du har ett bra för brudar tror på den där skiten på riktigt.
Citera
2023-12-07, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Vilket stjärntecken har du? :3
Dela din tinderprofil i dm först kvinna :3
Citera
2023-12-07, 15:50
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offermentalitet
Dela din tinderprofil i dm först kvinna :3

Har inte haft tinder på evigheter, men man kan väl inte bara länka till en profil sådär? "૮₍ ˶•⤙•˶ ₎ა

Jag tänker att skorpion går fetbort, men man blir ju nyfiken på vilka stjärntecken tjejerna gillar. Våg kanske?
Citera
2023-12-08, 14:23
Medlem
Jag har testat tinder lite på senaste. Är det något fel på appen? Jag ser samma tjejer alltid även om jag swipat vänster på dem, flera gånger nu. Varför är det så? Jag tar ju vänster, borde inte dessa försvinna då?
Citera
2023-12-08, 18:09
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Jag har testat tinder lite på senaste. Är det något fel på appen? Jag ser samma tjejer alltid även om jag swipat vänster på dem, flera gånger nu. Varför är det så? Jag tar ju vänster, borde inte dessa försvinna då?

Så var det för mig också när jag använde appen. Det är bara fortsätta vänsterswipa…
Citera
2023-12-08, 19:18
Medlem
Står att jag har 30 likes.
Om ja köper gold finns det 30 verkliga likes? Eller är de scam.
Citera
2023-12-08, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Räkna med noll. Köp ej.
Citera
2023-12-08, 20:38
Medlem
loltrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman

Sök på Tinder unblur på Chrome. sen öppna du tinders desktop hemsida och så kan du se de likes du har
Citera
2023-12-08, 21:57
Medlem
Är det bara jag som kan ta en bild på mig själv och tycka den blev riktigt bra, ladda upp den på Tinder, sen kanske ett halvår senare känna bah...fan...denna är fan inte bra asså...Hur kunde jag tycka denna var så bra?
Citera
2023-12-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Vad har hänt med appen?

Jag får bara snygga kvinnor/modeller i flödet först.

Vad har kroknäsorna gjort med appen? Jag vill ha det som det var förr, balanserat med olika kvinnor oavsett hur snygg eller ful man är.

Jag swipar automatiskt på sönderopererade kvinnor utan bio eller med ett mongobio i form av ”barn veckovis” eller ”gillar att resa”, lika intressant antar jag det är för kvinnor att se män hålla upp en fisk eller ta bild på fordorn och en ful selfie nedifrån.

Och rekommendationerna.. förr matchade de vanliga kvinnor med ens profil, nu är det bara de absolut snyggaste divorna.

Yay jag fick en like från en asiat 8000 km bort trots att jag har inställningen att bara möta kvinnor i närheten..

Det hände mig också. Resultatet blir ju noll matchningar. Jag svajpar vänster på nästan alla. Såna som ju är snygga men som jag inte kan se mig själv med på riktigt. Och de få jag svajpar höger på gillar inte mig. Uppenbarligen.

Jag raderade skiten nu faktiskt. Tycker det är förudmjukande.
Citera
2023-12-09, 15:50
Bannlyst
Jag kan inte svajpa åt vänster längre utan måste kryssa bort dem. Får bara se max två foton per kvinna också.

Betalar ej och har fejkkonto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in