Citat:
Ursprungligen postat av
Manny545
Sånt där vågar jag inte sitta och hoppas på efter att bara första trailern släpps, nog för att Rockstars spel brukar hålla hög kvalité och till skillnad från andra bolag så brukar de relativt hålla vad de säger med sina spel, dock så skalas ju alla spel ned med detaljerna eftersom de med tiden brukar inse att konsolerna inte klarar av att köra spelen med så mycket detaljer, vill minnas att så även var fallet med Gta V.
Men att spelet kommer vara snyggt och bringa många timmars spelglädje tvekar jag inte en sekund på.
Jag tror nog ändå att fysiken om än den inte är lika bra som i trailern, så kommer den piska andra företag på fingrarna, och när den väl kommer till PC får vi njuta helt till fullo
Citat:
Ursprungligen postat av
AndroidMannen
P4 Väst spelade Tom Petty - Love is a long road och programledaren sa även att han såg fram emot det nya spelet.
https://sverigesradio.se/avsnitt/2292023 (1:43:18)
Jag kände att det var lite för mycket julmusik på radion där jag satt på jobbet.
Så denna låten med Tom Petty var välbehövligt i dagens spellista.
Kan ju ha varit att mitt önskemål om att radion skulle spela denna låten även var flera som tyckte om Tom Petty redan innan trailern för GTA 6.
Riktigt härlig låt, har själv lyssnat mycket på Tom Petty, farsan hade flera av hans skivor och när man satt på bilsemester gick många låtar på repeat. förutom solo artisteri så var han ju även med i det legendariska gubbrocksbandet "
Traveling Wilburys" som har riktigt goda dängor
Verkligen kul att ha med hans låtar i GTA VI, framförallt första trailern.
Citat:
Ursprungligen postat av
EyBro
Jag blir lite fundersam, jag förhandsbokade på webhallen i Oktober och har fått bekräftelse. Men när jag kollar nu så verkar dom tagit bort förhandsbokningen, varför då tror ni?
Jag vet inte om dom stred mot några regler när dom sålde förhandsbokningen redan innan själva rockstar gått ut med att förhandsbokning är tillgänglig, har faktiskt inte något bra svar, verkar skumt.