2023-12-10, 15:41
Medlem
Har bara sett reklamen och där ser hon inte ut att må bra, TV4 har det dåligt ställt ekonomiskt så de har väl släppt på alla sina moraliska principer.
Citera
2023-12-10, 15:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
kognitiv dissonans är en term som används för det du nämner, där personen inser att det finns en skillnad mellan verklighet och uppfattning av verkligheten. Denna skillnad kan ge upphov till obehag och människor väljer att hantera den på olika sätt. De som är verklighetsförankrade anpassar sin bild efter verkligheten och slipper ångesten, medan andra ljuger inför sig själva, rationaliserar och ändrar sitt agerande för att minska ångesten, d.v.s. dissonansen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kognitiv_dissonans

För övrigt har jag svårt att förstå vem som vill få något utav Linda Skugge. Jag inte hur hon såg ut för 20-30 år sedan, men NU? Hade hon varit smart så hade hon skaffat en porrkarriär när hon var ung och sparat pengarna istället för att depravera sig på ålderns höst.
Uppmärksamhet, hade hon varit en vanlig 50 årig tant som suttit på Tranan eller Sturehof eller något desperat hak på söder med rödvinskaraffen på bordet så hade bara lätt alkade 60 åringar gubbar brytt sig.
Nu får hon uppmärksamhet i msm och kan låtsas vara avantgarde och en föregångare.
Vad kommer härnäst? Skall hon sätta på Johan Ehrenberg med en strapon på Sergels torg?
Citera
2023-12-10, 16:27
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Hon gör enligt sin OF cam shows och säljer div använda attiraljer och underkläder. Kanske en fin julklapp till någon bekant som aldrig får fitta
Citera
2023-12-11, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Uppmärksamhet, hade hon varit en vanlig 50 årig tant som suttit på Tranan eller Sturehof eller något desperat hak på söder med rödvinskaraffen på bordet så hade bara lätt alkade 60 åringar gubbar brytt sig.
Nu får hon uppmärksamhet i msm och kan låtsas vara avantgarde och en föregångare.
Vad kommer härnäst? Skall hon sätta på Johan Ehrenberg med en strapon på Sergels torg?

Hon har väl redan kört med en strap on när hon och Bard höll på på den där tunnelbanestationen?
Citera
2023-12-11, 09:10
Medlem
Måste vara av desperation och lågvattenmärke att knulla henne, usch.
Citera
2023-12-11, 20:14
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hon har väl redan kört med en strap on när hon och Bard höll på på den där tunnelbanestationen?
Detta har jag missat. Skugge och Alexander Bard? Vad gjorde de?
Citera
2023-12-11, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tv-pejling
Måste vara av desperation och lågvattenmärke att knulla henne, usch.
Nej då, en riktig slampa ska man inte underskatta
Citera
2023-12-11, 21:21
Medlem
Vet inte om det har diskuterats i tråden men tar hon den i tvåan?
Citera
2023-12-12, 10:01
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag vet inte men.

Jag antar det kommer komma en dag när intresset för henne är borta.
Vi pratar om en kulturjournalist här. Visserligen ett namn som de flesta hört men kanske har svårt att placera vart? Jag tyckte hon var rätt sexig och läste hennes krönikor eftersom dom stack ut och spelade lite på sex och var pk-befriade. En frisk fläkt helt enkelt.

Hon var sexig och såg kåt ut och man undrade hur det skulle vara att få ta av hennes trosor på samma sätt som man skulle vilja göra det med vilken vacker kvinna som helst i sexiga satinunderkläder och nätstrumpor.
Om man fick se samma sexiga kvinna slicka av en stor butt-plugg som nyss varit placerad i anus tappar man lite av intresset. Eller kanske respekten?

Jag tror att alla människor vill bli älskade och känna den där samvaron som bara äkta kärlek mellan en man och kvinna kan ge.
Jag vet då att jag skulle backa ut direkt om jag träffade en kvinna som frivilligt poserar med sperma i ansiktet på internet oavsett hur fin och bra den människan egentligen är.
Citera
2023-12-12, 10:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Såg intervjun i TV4 med Skugge, hon ser ju sjuk ut.
Citera
2023-12-12, 14:32
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Kultureliten, denna gång i form av Nina Lekander, berömmer Skugge för säljandet av sin kropp:

"I intervjuerna, både i Podme-avsnitten och i TV4, låter hon glad och frisk, tuff och ärlig: hon tjänar pengar och tackar Pernilla Wahlgrens kritik för att ha flerfaldigat hennes inkomster. Skugges alter ego är Lady Lazarus, efter Sylvia Plaths dikt med raden 'And I eat men like air'. Varvid jag undrar var den 'handfull olika män' som hon tidigare säger sig ha hanterat har tagit vägen? Den där bdsm-viljan att vara 'ägd' av sina manliga partner? Nu verkar hon vara föga ägd av någon annan än sig själv. Samt av sina barn, det utgår jag ifrån.

I mina öron och ögon syns det som hon sysslar med inte särskilt grovporrigt, om än jag ogillar alla tatueringar. Att packa och posta godispåsar med trosor, buttplugs och lollipops till gubbar i Gullspång låter ganska gulligt."

Inte Skugge som bär ansvar för grovporren som sådan, de feminister som kritiserar henne för att legitimera prostitution lägger lite för mycket på hennes axlar tycker jag. Men nåt som en mediefeminist i kultureliten inte kan hoppa över är om hon mår bra eller inte. Det är väl det som allt det här hurtiga som Nina Lekander skriver går ut på. Lite typiskt att hon samtidigt tycker tatueringar är white trash, till skillnad från det andra...
Citera
2023-12-12, 16:56
Medlem
Jag har inte orkar bry mig ett skit om Linda någonsin men eftersom det blev såna rabalder när hon skaffade Onlyfans så blev jag ändå nyfiken när jag såg att hon är med i senaste avsnittet av Värvet...heeeeeeerregud vilken jobbig jävla människa, jag orkade lyssna i ca 10 min innan jag stängde av för att hon ständigt bara satt och skrek i podden medan Kristoffer Triumf kämpade med att få en syl i vädret.

Fy.fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in