• 2
  • 3
2022-02-12, 16:25
Medlem
Hur går det för mördaren Meza Vergara? Han har lagt till förnamnet Fredric nu, kanske för att förvilla. Så här kommer det en uppdatering med namn och adress. Du ska inte komma undan ditt förflutna din fega mördare.

Mikael Fredric Meza Vergara
19871214

Riggargatan 2 F lgh 1303 (3 våningen, dörr 3 från vänster)
611 64 Nyköping

Personer (Folkbokförda)
Mikael Fredric Meza Vergara (34)

https://www.ratsit.se/19871214-Mikae...v9-j1AC5V7Hqpg
Senast redigerad av blomvattnare 2023-01-05 kl. 10:53. Anledning: Fyra sista siffrorna i personnumret borttagna samt att en person som ej har med saken att göra är borttagen
Citera
2022-12-17, 03:11
Medlem
Någon som vet något mer om dom andra två?
Citera
2023-12-12, 23:01
Medlem
SKiTSURs avatar
Detta mord tas upp i Mordpodden.

Någon som vet vad gärningsmännen gör idag?
Citera
2025-06-23, 09:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Någon som vet vad gärningsmännen gör idag?
Micke verkar ha gift sig med en Julia. Om de lever kvar i samma lägenhet så har de en ganska minimalistisk livsstil. Nio år i en lägenhet på bara 35 m2. Kanske ett sätt att förvilla, Julia har namnet Vincent tatuerat vid nyckelbenet. Skulle Vincent vara parets son så skulle de leva som sagt väldigt minimalistisk om det vore i bostaden på 35 m2.
Citera
2025-07-21, 01:03
Medlem
Dom bor på brandholmen och har ett helt gäng med ungar 5- 6 st. Han jobbar på HBV hem och hon är nog hemmafru. Hon vet om allt men har en helt skev bild av det.
Citera
2025-09-26, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
AJ bor i Rödeby, MV i Nyköping, RL har ingen adress (senast Halmstad).

Samtliga har återfallit i brott, dock inte våldsbrott såvitt jag vet.

Usch, hur kan mördare få gå fria...
Citera
2025-09-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Var ju omöjligt att hålla käft när man läser vad vissa här skrivit.

Och vad vet du om vi är kompisar eller ej man behöver inte vara kompisar för att veta att någon är en bra kille.
Jag bodde i grannstaden Nyköping när detta inträffade men bor ej kvar men känner många så man kan ha koll ändå.

Kryp tillbaka om du inte har nåt vettigt o säga.

Hur kan du försvara en mördare?
Citera
2025-09-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Hur kan du försvara en mördare?

Vadå försvara? Din efterblivna jävel, alla ungdomar kan begå misstag, du kanske var helt perfekt som 16 åring men ingen kan förvänta sig att 16 åringar inte kan begå misstag.

Hur jävla tragiskt denna historia än är så förtjänar även dom som utförde denna dödsmisshandel att få lära av sina misstag och växa upp och bli bättre människor.

Dom var ungdomar, ungdomar som inte mognat och som gör dumma saker som ungdomar gör och alltid gjort... handlar inte om att försvara mördare, att dom ens blev mördare var ett stort jävla misstag.

Tror ingen av dom vaknade den morgonen och tänkte att idag ska jag mörda någon.... Det gör däremot en riktig mördare.
Senast redigerad av LBX 2025-09-26 kl. 22:35.
Citera
2025-09-27, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vadå försvara? Din efterblivna jävel, alla ungdomar kan begå misstag, du kanske var helt perfekt som 16 åring men ingen kan förvänta sig att 16 åringar inte kan begå misstag.

Hur jävla tragiskt denna historia än är så förtjänar även dom som utförde denna dödsmisshandel att få lära av sina misstag och växa upp och bli bättre människor.

Dom var ungdomar, ungdomar som inte mognat och som gör dumma saker som ungdomar gör och alltid gjort... handlar inte om att försvara mördare, att dom ens blev mördare var ett stort jävla misstag.

Tror ingen av dom vaknade den morgonen och tänkte att idag ska jag mörda någon.... Det gör däremot en riktig mördare.

De skröt om mordet efteråt, skrattade åt det. Efterbliven kan du vara själv. Är du en av dem eftersom du uttrycker dig så elakt?!
Citera
2025-09-27, 23:03
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Varför svarar du på någon annans inlägg? Vad spelar din åsikt för roll?
Citera
2025-09-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Varför svarar du på någon annans inlägg? Vad spelar din åsikt för roll?

Men allas åsikt spelar roll. Även om man inte håller med. Jag tycker det ligger nåt i vad han eller hon skriver, hjärnan är inte färdigutvecklad i tonåren och alla förtjänar en andra chans. Men det är ändå svårsmält tycker jag (trots att t.o.m Tommys flickvän förlåter mördarna). BO fick ingen andra chans och hans barn är utan biologisk pappa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in