Citat:
Ursprungligen postat av
Theroyalking
Jag är den de trodde att de slog ihjäl.
Jag har lovat mig själv att ge dessa gossar vad de tål. Att de slog ihjäl min vän, Tommy, är något de kommer att ångra.
Som Madeleine skriver innan så gav de två tjejer i vårt sällskap stryk innan de gav sig på Tommy.
Vore jag dessa pojkar skulle jag titta en gång extra över axeln då jag idag tillhör.....
Ont kommer det att göra, riktigt elakt kommer det att vara, tand för tand, öga för öga.....
Hörru din internetkrigare 2018 skrev du detta nu är det ca 2019 och vad har du gjort åt saken ca 14 år sedan mordet? Du är mer pinsam än dom vilsna 17 åringarna som utförde detta.
Oerhört tragiskt och meningslöst dråp/mord ska dock sägas och lider med madelene som verkar jordnära.
Jävligt pinsamt och omoget även av er luffare som lägger ut hans identitet 10år + efter incidenten, vad vill ni få ut av det? Jag kan lova er att finns det någon person som skulle vilja spola tillbaka tiden och få detta ogjort så är det M.
Har aldrig träffat dom två svenskarna men M är en jävligt go och omtyckt kille, jobbar och betalar skatt som alla andra och lärde sig nog många läxor av detta då han tagit det jävligt lugnt sedan han avtjänat sitt straff.
Med handen på hjärtat hur hemskt detta än blev så finns det många många många liknande incidenter varje år i alla småstäder runt om i Sverige, våld med alkohol i kroppen, det säger ingenting om dessa herrar det kunde lika gärna hänt mig som 17 åring eller vem som helst av mina vänner. Många är vi som slagits och gjort dumma saker på fyllan i ungdomen den enda skillnaden är att här och i vissa andra fall så gick allt bara fel.
Ingen tjänar på att hata och jag hoppas Madelene fått kontakt med M efter hennes inlägg och om inte tror jag absolut han gärna skulle prata med dig då han är en bra kille, kanske inte den kvällen, men han är en bra kille.