Varför ska det svenska systemet behöva straffas för att vi inte kan följa alla dessa seder och bruk som denna massinvandring har inneburit? Trots alla förmåner så ska det ändå klagas, kritiseras och kallas för "diskriminering". Och dessutom orimliga krav om att det ska betalas ut 50.000 av våra skattepengar?!

Och sedan kommer nästa och nästa för att försöka utnyttja våra skattepengar.
Detta är helt otroligt, och man tror bara inte att det är sant! Vi i Sverige har våra seder och bruk, så varför ska invandrarna anse sig ha rätt att ställa alla dessa krav! Varför inte istället vara TACKSAM för fri skola och skolmåltider? Passar det inte, ta med en matlåda! Och kräv inte en massa pengar för "diskriminering". Det är att utnyttja det svenska systemet, och det görs det tillräckligt ändå.
Kan jag ställa dessa krav om jag flyttar till andra länder? Jag skulle INTE förvänta mig att just mina svenska kristna krav skulle accepteras. Eller att jag skulle ha rätt att få ersättning! Jag skulle inte ens tänka tanken, det skulle bara vara pinsamt.
Men andra tänker visst annorlunda, och förväntar sig att vi ska anpassa de svenska skolmåltiderna efter andra länders religioner. Det är inte lite som de kräver, trots att de har förmåner som inte ens existerar i andra länder.