2023-12-12, 06:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Exakt så. Jag skulle aldrig välja att se just honom, av den enkla anledningen att jag inte tycker att han är rolig. Men det går säkert skaka fram ett rum folk som tycker det, och då kan ju dom gå och se honom.

Sen kan man ju undra vad i all världen dom hade väntat sig när dom bokade just honom?

Bara utvecklingsstörda idioter vill se PW
Citera
2023-12-12, 07:38
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
julbord är väl inte helt lyckat för edgy humor, passar på om folk kommer just för att se honom.
Håller med.

Peters CV är liksom fullt av "kontroverser" och julbord är mys. Jag skulle säga att den som satt ihop programmet antagligen är ett troll som hatar julbord, eller helt enkelt är usel på sitt jobb och saknar koll.
Citera
2023-12-12, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag skulle säga att den som satt ihop programmet antagligen är ett troll som hatar julbord.

Det vore kul om så vore fallet
Citera
2023-12-12, 07:52
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salazar12
Det vore kul om så vore fallet
Verkligen. Det vore en passande metagrej för den metaperson som Peter är.

Allt visar sig vara en hämnd från en sparkade
HR-ansvarig på Ing2 som likt Gargamel suttit och kacklat över sin plan. Börja jobba som bokare och sabba deras julbord 2023. Mohahahaha!

Sedan spelas allt in och Peter gör "Julbord für alle" av det.
Citera
2023-12-12, 08:09
Medlem
Peter är ju en rolig prick, mer en konstnär som personlighet än enbart rapande manus stå-uppare.

Har följt Peter länge och förstår att han inte faller i god jord hos alla människor.
Jag har sett många ståupp under senaste 15-20 åren och knivseggen på vad man får skämta om är ju värre än någonsin.

Som sagt är Peter en rolig prick, att alla i en salong ska älska honom eller vilken randomiserad komiker som helst är ju omöjligt.
Peter har ju fått löpa gatlopp över sin frispråkighet och tappat en del. Likt Paolo Roberto som kölhalades för sitt sexköp samtidigt som Niclas Wahlgren från rätt mediafamilj har tystats ner efter sitt sexköp.

Sverige är en ankdamm och vi får berättat för oss vad vi ska tänka, köpa, tycka och hålla käft om.
God Jul
Citera
2023-12-12, 08:44
Medlem
Bara kommunalarbetare, sosseschasar och inkvoterade militärer med hängpattar som inte uppskattar PW:s humor. Samma fnösktorra klientel som tycker att Pang i bygget är höjden av humor. 😂

Släp loss lite, gröp ur en limpa och använd som skor. Agera!!
Citera
2023-12-12, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Låter som om det var gott om bonnpöjkar på showen....
Ha ha....ok vad menar du med det? Batikhäxor var det väl?...Hur som...Peter var så jävla kass....tyvärr.
Citera
2023-12-12, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Vad är det för folk som går på julshow i Eksjö och inte kan berätta vad som hänt?
Inte fan är det flashbackare iaf.

Folk här har ingen aning om vem han är, man verkar tro att han är något slags messias baserat på att han drar negerskämt på youtube.

I själva verket sitter dårarna och försvarar Sveriges Alex Jones! 🤣🤣🤣
Citera
2023-12-12, 09:24
Medlem
Lagerthas avatar
Peter är betydligt smartare än vad folk tror men han har en del problem. Han är extrem bitter över sin uteblivna framgång. Det är främst den ekonomiska framgången han längtat så efter. Troligtvis är det denna bitterhet som gjort att han förstört de relationer som velat och kunnat hjälpa honom.

Som konstnär är han totalt talanglös men har ändå lyckats bygga upp en liten fanbase av människor med högst tvivelaktig smak och uppenbar avsaknad i konstvetande.

Som komiker är det en hel del äldre Halmstadsbor som uppskattade hans tidiga grejor. Själv har jag aldrig lyckats uppskatta hans humor.
Citera
2023-12-12, 09:29
Medlem
RickRozays avatar
Extremt ogillad person, allmänt, Wahlbeck.

Man undrar hur en sådan tänker? Är det det som han vill?
Citera
2023-12-12, 10:35
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Folk som köpt sprit till honom? Eller dörrvakter som släppt in honom på ställen där han inte ska vara?
Ingendera faktiskt.
Citera
2023-12-12, 10:38
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
Ha ha....ok vad menar du med det? Batikhäxor var det väl?...Hur som...Peter var så jävla kass....tyvärr.
På landet är det bonnfamiljerna som åker in på julshow men visst de lokala myndigheternas batikhäxor kan också finnas där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in