2023-12-07, 15:53
Medlem
Är alla appar nuförtiden utformade så att man måste betala för att kunna se vilka användare det finns i närheten? Det suger ju i så fall när man bara ville se utbudet.
Senast redigerad av Liljor 2023-12-07 kl. 16:25.
Citera
2023-12-11, 14:16
Medlem
https://imeetings.se/ är en scam förlora 12000kr jag var hög som ett hus hela helgen men det krävdes att man hade kredits som man köpte för verkliga pengar för att skriva en mening till någon. någon annan bakom bilden såklart, allt är en scam finns ingenting där förutom att dom tar dina pengar
Citera
2023-12-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StryktStrupe
https://imeetings.se/ är en scam förlora 12000kr jag var hög som ett hus hela helgen men det krävdes att man hade kredits som man köpte för verkliga pengar för att skriva en mening till någon. någon annan bakom bilden såklart, allt är en scam finns ingenting där förutom att dom tar dina pengar

Också tyckt att vissa jag pratat med svarat väldigt konstigt men har ändå träffat 1 tjej därifrån så tjejer finns det, skulle inte säga att den är scam. Kanske har blandat botar och vanliga människor vet inte hur såna sidor fungerar? Skulle dock tagit de lugnt med drogerna
Citera
2023-12-12, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders48s
Också tyckt att vissa jag pratat med svarat väldigt konstigt men har ändå träffat 1 tjej därifrån så tjejer finns det, skulle inte säga att den är scam. Kanske har blandat botar och vanliga människor vet inte hur såna sidor fungerar? Skulle dock tagit de lugnt med drogerna
Grabbar lyssna ej på honom jag menar han gjorde ett konto efter jag skrev det här bara för att få sidan att se legit ut. men om ni ni inte tror mig man kan göra ett konto gratis och kolla runt ni ser ju på tjejerna där bara snygga som fan etc
Citera
2023-12-12, 09:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Är alla appar nuförtiden utformade så att man måste betala för att kunna se vilka användare det finns i närheten? Det suger ju i så fall när man bara ville se utbudet.

ja jag gissar det är så hos dom flesta sidor, dom vill bara ge sken av att du har massa matchningar och tjejer som vill prata med dig, allt handlar om att få dig att betala för nåt du inte kommer få, smart va?
Citera
2023-12-12, 10:06
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja jag gissar det är så hos dom flesta sidor, dom vill bara ge sken av att du har massa matchningar och tjejer som vill prata med dig, allt handlar om att få dig att betala för nåt du inte kommer få, smart va?

Man behöver väl dock knappast betala för att se vilka som använder appen? Det är ju bara att swipa för att kolla?

Det är väl möjligt att Badoo fortfarande funkar så att tjejer får gratis premium medans killar måste betala. Var iaf så när jag testade Badoo för 2 år sen.
Senast redigerad av LaCucaracha 2023-12-12 kl. 10:09.
Citera
2023-12-12, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Man behöver väl dock knappast betala för att se vilka som använder appen? Det är ju bara att swipa för att kolla?

Det är väl möjligt att Badoo fortfarande funkar så att tjejer får gratis premium medans killar måste betala. Var iaf så när jag testade Badoo för 2 år sen.

Ja det är många här som inte vet vad dom pratar om här inne eller kastar ur sig att något är scam om de inte får någon matchning
Citera
2023-12-12, 11:48
Medlem
Citat:
Laddade ner Hinge bara för att se utbudet i ens närområde men där var man alltså tvungen att bli betalmedlem för att kunna söka på ett område. Jag hade ingen nytta av att se "Peter i Luleå" om man inte bor i krokarna själv. Det fanns flera saker som jag inte gillade med Hinge under den 15 minuter långa bekantskapen med appen, vilken skit.
Citera
2023-12-12, 11:57
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders48s
Ja det är många här som inte vet vad dom pratar om här inne eller kastar ur sig att något är scam om de inte får någon matchning

Så dessa sidor har inget vinstintresse menar du ? dom jobbar gratis... ?
Citera
2023-12-12, 11:59
Medlem
Citat:
Happypancake brukar väl vara gratis men sidan finansierades säkert genom reklam. Man är nog mer villig att stå ut med reklam än att behöva bli betalmedlem nånstans. Jag vet inte om utbudet är bättre på betalsidor som match.com det är möjligt att det är värt att betala för att försöka hitta någon seriös där, men eftersom jag inte tänker dejta tänker jag inte betala ett skit nånstans.
Citera
2023-12-12, 13:07
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Laddade ner Hinge bara för att se utbudet i ens närområde men där var man alltså tvungen att bli betalmedlem för att kunna söka på ett område. Jag hade ingen nytta av att se "Peter i Luleå" om man inte bor i krokarna själv. Det fanns flera saker som jag inte gillade med Hinge under den 15 minuter långa bekantskapen med appen, vilken skit.

Aldrig testat Hinge men både Tinder och t.ex Badoo är gratis.

Citat:

Klart att sidorna har ett vinstintresse, Tinder tjänar väl massvis på att folk är nyfikna på att se vilka kadaver som svept höger på en. För folk som är desperata så är det ett bra sätt att få napp snabbt.
Citera
2023-12-12, 13:37
Medlem
knoevrulls avatar
[quote=riotsstoir|86448725]
Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir

Det var det nog inte. Han trodde jag var en rysk fejkprofil, "Sorry, du är misstänkt snygg". Va fan.
Hur ska männen ha det???

Men hallå? Du tror inte att Ryssland som ett, för att inte säga DET, mest välmående landet i hemisfären, har annat för sig än att trolla svenska dejtingsidor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in