2023-12-11, 18:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja inte konstigt så fin buckla ni lyfte, nåt annat Londonlag som lyft buckla av värde på sistone 🤔
Definiera "värde" och "på sistone" innan jag säger, HELL NO! Champions of Europe, we know what we are!
Citera
2023-12-11, 18:38
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Definiera "värde" och "på sistone" innan jag säger, HELL NO! Champions of Europe, we know what we are!
Din titel säger vad jag behöver säga..
Ge nu Moyes livstidskontrakt, Jinxa bra igår när samma förslag gavs
MU och ni har alltid stått i numera ingår Arsenal där, sorry till dom som är skötsamma.
Citera
2023-12-11, 18:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Och du gjort klart ni kommer vinna både CL och PL..ska bli årets dag läsa bortförklaringar sen.
Det är guld från din sida.
Nej, det har jag absolut inte gjort.

Däremot så tror jag att Arsenal och Man City kommer (i slutändan) att göra upp om titeln, men jag tror även att Liverpool kommer att vara med i fighten. Och jag anser att vi är ett av en 3-4 lag som är favoriter till att vinna UCL denna säsong.

Grejen med både EPL och UCL denna säsong, är att det är inget lag som sticker ut som klara favoriter, istället så är det en öppen dörr.
Citera
2023-12-11, 18:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Jag kommer gratulera er om ni vinner på anfield såklart, ligan avgörs ju inte i december, även fast ni förra året trodde det.
Knappast så att det inte går att vinna på Anfield. Däremot tror jag att 99% av människorna här inne skulle satsa på Liverpool om de gällde liv och död.
Du får det till att låta som att Liverpool är helt oslagbara på Anfield.. och att vi är ett skämt av ett blåbärsgäng ifrån Kazakhstan. Men till uppgift, så har jag flera goda minnen från Anfield.
Citera
2023-12-11, 18:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Din titel säger vad jag behöver säga..
Ge nu Moyes livstidskontrakt, Jinxa bra igår när samma förslag gavs
MU och ni har alltid stått i numera ingår Arsenal där, sorry till dom som är skötsamma.
Missade att du gjorde det...

Varför är du så rädd för West Ham att du fruktar en tränare som kan utnyttja den offensiva kvalitén som finns?
Citera
2023-12-11, 18:47
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Missade att du gjorde det...

Varför är du så rädd för West Ham att du fruktar en tränare som kan utnyttja den offensiva kvalitén som finns?
Hade jag kunnat placera er i korpen med ett drag då hade jag gjort det.
Citera
2023-12-11, 18:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hade jag kunnat placera er i korpen med ett drag då hade jag gjort det.
Förstår det, hade också velat göra mig med om verkliga hoten
Citera
2023-12-11, 18:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, det har jag absolut inte gjort.

Däremot så tror jag att Arsenal och Man City kommer (i slutändan) att göra upp om titeln, men jag tror även att Liverpool kommer att vara med i fighten. Och jag anser att vi är ett av en 3-4 lag som är favoriter till att vinna UCL denna säsong.

Grejen med både EPL och UCL denna säsong, är att det är inget lag som sticker ut som klara favoriter, istället så är det en öppen dörr.
Hur långt måste lagen vara med i titelfajten för att det ska räknas som att vara med i fighten?
Citera
2023-12-11, 18:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du får det till att låta som att Liverpool är helt oslagbara på Anfield.. och att vi är ett skämt av ett blåbärsgäng ifrån Kazakhstan. Men till uppgift, så har jag flera goda minnen från Anfield.
Inte alls, men om man ska sätta sitt liv på spel så måste man ju gå för det mest logiska och inte hoppas på en skräll.
Citera
2023-12-11, 19:04
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Inte alls, men om man ska sätta sitt liv på spel så måste man ju gå för det mest logiska och inte hoppas på en skräll.
Du får gå en sannolikthets kurs.
Finns en anledning varför motståndare och deras tränare fruktar Anfield men va? Det är ju baserat på historia…
Gör en undersökning viken arena dehelst inte åker till pga motstånd så lär Liverpool ligga etta på listan.
Senast redigerad av Drickback 2023-12-11 kl. 19:09.
Citera
2023-12-11, 19:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du får gå en sannolikthets kurs.
Finns en anledning varför motståndare och deras tränare fruktar Anfield men va? Det är ju baserat på historia…
Gör en undersökning viken arena du helst inte åker till pga motstånd så lär Liverpool ligga etta på listan.
JAG?! Sätter mitt liv på Liverpool och VAR ju
Citera
2023-12-11, 19:06
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Och du gjort klart ni kommer vinna både CL och PL..ska bli årets dag läsa bortförklaringar sen.
Det är guld från din sida.
Här har du vad du behöver åtminstone delvis.

(FB) Allt om engelsk fotboll 23/24
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in