Citat:
Ursprungligen postat av
jontepsg
Som sagt, jag uttalar mig inte om varken matchen eller besluten. Utan endast om Roy's intervju efter som jag uppfattade som både sorglig men också ärlig. Han är ju spot on att assisterande får inte göra sitt jobb för den nya regeln med endast en tränare i zonen, och att han är jävligt trött på att så fort en ass. ställer sig upp så skriker ass. domaren på hen. Sen är ju gubben snart 80 år så jag förstår om han missuppfattar många situationer.
Jag får självklart inte upp lika mycket Liverpool-content som om Arsenal i mitt flöde så har missat Klopps kommentarer isåfall. Oftast dyker dom upp när han säger något "hårt" eller när han är i sitt härliga glädjerus 😁. Så du får bli bättre på att dela med dig till mig helt enkelt.. Jag har ju hyllat alla andra tränare som uttalat sig så skulle göra detsamma om det var Klopp.
Jag gillar honom skarpt och ville länge att han skulle efterträda Arsene. Men men så blev det inte och nu i efterhand är jag jävligt glad att vi har Arteta istället. 🥰
Roy ska vara klokare än så för även Ward skulle varit utvisad.
Domare och assisterande vågar inte riktigt göra det de vill vilket har varit så under några år. För gör de fel men inte tillräckligt fel så VAR kan rätta dom så riskerar de avstängning eller döma i lägre division vilket vi har sett denna säsong.
Kontentan med Liverpool och Klopp är gnäll om han uttalar sig, säger inget eller firar.
Det är inte specifikt riktat till dig, jag har koll hur du resonerar sen så spårar vi alla ut lite oftare när det går ut över ens lag. Ett bra exempel är Arsenal , ni ledde serien och många (inte alla) räkna med att bara City skulle vara det jagande laget men nu helt plötsligt har Liverpool gått om trots i mitt tycke medioker säsong med tur så här långt och snart kan det vara ännu värre tex förlust eller poängtapp mot Brighton och Liverpool.
Dessutom är Aston Villa helt plötsligt med i racet.
Ingen säger det blir så men folk kan se att ajjjj vi kan halka ännu längre ner i tabellen och helt plötsligt måste man riskera mer för att komma ifatt. Och vips tar man ut det på Liverpool.