Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Har han klagat på dina bröst eller varför blir du så enormt upprörd, det bara sprutar ur dig inlägg och inget handlar direkt om något skvaller om honom, så något måste det ju vara.
Som sagt det är väl bara du kollar Schyffert och Marika Carlsson om du blir kränkt lätt.
Det handlar inte om att jag blir kränkt, han är bara så pinsamt smaklös och kass, så jag skäms på hans vägnar när jag ser honom.
Han saknar totalt känsla och verkar inte ha minsta koll på vad han säger. Har sagt det innan. Skämt han drar kan vara roliga hos andra, men Wahlbeck verkar helt sakna förståelse för vad han säger. Liksom, det saknas verkligen något innanför pannbenet hos den mannen (antagligen något med pannloben).
Uppenbart ansåg både publik och arrangör av hans senaste uppträdande detsamma. Tyckte jag läste att ingen skattade. Och då har man väl misslyckats om man är i hans genre.
Jag är uppvuxen med negerskämt och skämt om lättfotade kvinnor, och kan tycka sånt är skitkul, men när Wahlbäck framför samma skämt blir det bara så fel. Titta på hur han ser ut när han tycker han är rolig - Liksom, han är helt väck, totalt utan närvaro.