2023-12-10, 22:52
Medlem
Sinnerstens avatar
Spelar väl ingen roll sålänge han går runt?
Citera
2023-12-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag uppskattade ändå Für alle.
Hur var det nu? ”Hon trodde de sa hurrah. Men de sa horrah”.

Ja

Tabac-mannen. Fattar inte hur man kan komma på de där grejerna.
Citera
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Det är alltså bara genier som förstår? Nej det tror jag inte. Folk måste bara dra loss det där "är detta okej"-filtret.
Vem har sagt något om genier? Antingen gillar man Fjönte Jönsson eller så gör man det inte.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
inte min favorit, men gillar hans gränslöshet. ett poddtips är arkiv samtal avsnitten med och om wahlbeck, otroligt kul. simon g var väl den sista komikern som samarbetade med wahlbeck. vid det laget var han redan cancelled och bojkottad av övriga komiker pga trassliga gig, lite påstådd rasism etc.
Citera
2023-12-10, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Vem har sagt något om genier? Antingen gillar man Fjönte Jönsson eller så gör man det inte.
Nu gör du mig generad. Tur att man är anonym.
Citera
2023-12-10, 22:56
Moderator
Parongatans avatar
Peter har en manisk sida som är rejält tröttsam, eftersom att han helt saknar filter och känsla för när nog är nog. Han stövlar på som ett ånglok och säger exakt det som faller honom in.

Speedad, gapig, aggressiv och taktlös, när han är på det humöret.

Som vissa säger i amerikanska filmer: He's a loose cannon.

Det hade varit spännande att få se en videoinspelning på när föreställningen kapsejsade och Peter fick avbryta sitt uppträdande.
Citera
2023-12-10, 22:59
Medlem
https://se.readly.com/magazines/hant-extra/2023-04-25/6442555f590b38b415049dfc

Paret lever särbo-liv.

Peter W målar (gör) tavlor oxo.
Köp en och stötta en fattig kulturarbetare!
Citera
2023-12-10, 22:59
Avslutad
Att häckla publiken är väl ändå en stå uppares signum? En kompis till mig blev rejält påhoppad i en av JanneBylunds första offentliga framträdanden. Till allas förtjusning.
Citera
2023-12-10, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ja

Tabac-mannen. Fattar inte hur man kan komma på de där grejerna.
Bakom basistens bas var en annan favvo.

Citat:
Basisten tog en dusch på min toalett. Nu satte jag in stöten. Jag tog han på kodden när han med handduken torkade sig. Jag fick en smäll. Jag tog honom på kodden igen. Jag fick en smäll till. Jag försökte ta honom på kodden en tredje gång. Då fick jag en sån jävla smäll. Det är skönt att få stryk. Bögstryk.
https://m.youtube.com/watch?v=FUxoK995-9U
Citera
Medlem
Det hade varit roligt att än en gång få höra honom och Teppas i samtal om invandring i Ring P1 Sveriges radio. Som jag minns det var PW proffsigt lugn medans Teppas gick på som en galen utter i ett samtal
Citera
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
PW var en av de första som blev canceled av tok-äckelvänstern.

Kom ihåg, man slängde ut PW ur gemenskapen men behöll Soran Ismail, våldtäktsmannen som förgrep sig på småflickor. Fy faan.

Ännu ett bra klipp med PW.
https://www.youtube.com/watch?v=oibZ7W3S_d8

Är det inte PW som hävdar att de flesta som sitter inne för våldtäkt är oskyldiga? Sen på vilket sätt har någon behållit Zoran Pissmail? Han är väl ganska jävla helborta?

Men vad vet jag.
Citera
2023-12-10, 23:04
Medlem
Så någon batikfeminist blir kränkt, arrangören ska spela hjälte, Wahlbeck blir cancelerad och Flashback går man ur huse för att ta avstånd och vissa sitt fulla stöd för canceleringskulturen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Fan, inser att jag blir förbannad bara jag skriver om honom. Jag som brukar kunna hålla mig skapligt lugn. Snart klagar grannarna på att jag dunkar i mitt tangentbord.

Har han klagat på dina bröst eller varför blir du så enormt upprörd, det bara sprutar ur dig inlägg och inget handlar direkt om något skvaller om honom, så något måste det ju vara.

Som sagt det är väl bara du kollar Schyffert och Marika Carlsson om du blir kränkt lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in