2023-12-10, 12:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/1J_GQQBaHk0?si=7g87iJs215scA9qh
Den 1/1 2020
Picknick i skogen, direkt när modern kommer hem från jobbet, någonting som fadern tycker är jättebra, dom gör inte sånt, utan är mest hemma och gnager mycket på varandra...
Modern vill ofta att familjen gör små utflykter, men fadern vill inte...
Det framkommer att det inte finns picknick till alla.
Barnen har inte ätit lunch, ville inte
Alla ligger hemma bakis idag, tror fadern.

Fadern tror att han skulle kunna bli hulken om la ner sin själ i att gymma, men han orkar inte..

Jag, JAG och för MIG såhär ÄR det!

Kom den lilla familjen iväg till Danmark? Nej

Så mycket älskar Alexander sig själv, att allt annat är ovidkommande.
Hur många gånger har ungarna blivit lovad en semesterresa eller annan valfri present som uteblivit?

När ska skithögen faktiskt börja ta sitt ansvar för sina 3 jävla barn?! Man behöver inte bjuda sina kids på en jordenrunt resa men det mest basala som mat & husrum är fan ett basalt behov. Vilken sopa han är, kan man inte försörja sina barn? SKAFFA INGA
Citera
2023-12-10, 12:21
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Menar du att han inte ljugit ihop om det då?

Tror någon här i tråden på riktigt att Rask är sexualförbrytare? Nej. Tror någon på all ar att Rask är farlig? Nej 😂

Det är så mycket lögner både från hans sida men ännu mer i denna tråd.

Ja, du tror säkert på att han stoppar in saker i barnens röv… säkert gör du det…
Jag tror inte att rask är ofarlig, jag vet att han är farlig och han har visat det gång på gång.
Han förstör människors liv och har även dömts för det mot ett fåtal han utsatt. Det finns många fler.
Citera
2023-12-10, 12:29
Medlem
Citat:
Jag tror inte att rask är ofarlig, jag vet att han är farlig och han har visat det gång på gång.
Han förstör människors liv och har även dömts för det mot ett fåtal han utsatt. Det finns många fler.

Förtal skadar ingen… förutom lättkränkta personer kanske. Allt annat är en lögn.
Att bajsis skulle vara farlig är lika troligt som om programmet Det okända vorre verkligt 😂
Citera
2023-12-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Har du frågat??? Det är DIN åsikt! Och DIN åsikt blir automatiskt inte fakta! Säg INTE han är peddo!

Jag har inte sagt att han är ett peddo, jag skrev att han går klädd som ett.
Citera
2023-12-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Jag har inte sagt att han är ett peddo, jag skrev att han går klädd som ett.

Det gör han INTE! Pedofiler går runt i normala kläder precis som du och jag!
Citera
2023-12-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Grismun har aldrig jobbat i hop några pengar, det var väl barnens barnbidrag & Tessans lön som skithögen tömnde först..

Största kostnader fick Alf den stora betala...
Alf kom visst även dit med matkassar till Tessan med mat & nocco drycker till det utvecklingsstörda barnbarnet grismun.

Grismun viste vilken kvinnokarl & göttegris Alf var, så Tessan fick alltid sminka sig hårt som flickorna som jobbar på bordeller i Tyskland.. Påsarna var alltid mer fyllda när Tessan hörde av sig om akutläget sen gjorde sminket & prostitutionsstuket susen...

Grismun provade oxå med smink & kort läderkjol. Men eftersom Alf var en stark karl så sa han rakt ut till sitt efterblivna barnbarn " Har du blivit bög nu oxå din idiot eller Transa"

Inte så konstigt att Alf den stora kassakon till grismun, fick hjärnblödning... Med en sån usling till barnbarn så får nog dom flesta nåde hjärtproblem eller hjärnblödning!

#vilaifridalf
Fy faaan Dirty, jag älskar dig även om du är full av skit
Citera
2023-12-10, 13:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Det gör dem garanterat inte, för vem fan vill se sin egen pappa gå klädd som ett peddo och använda sin jacka som en jäkla blottarrock. Dessutom med en kropp som är som en jävla saccosäck, slapp i fodralet med en gnutta fyllning, lite som buken på en kvinna som nyligen fött barn. Skillnaden är att en kvinna som fött barn har åstakommit något vackert, medan Rask inte åstakommit ett skit mer än en föfstörd kropp.

Fattar han inte själv att han verkligen inte är det minsta sexig, snygg eller "cool".. Han påminner mer om den där manliga läraren som alla elever undvek eftersom han var på tok för närgående och sliskig, med feminina naglar och en skjorta halvt uppknäppt där brösthåret krullade sig ut över kanten på den uppknäppta delen av skjortan vid bröstet.
Ja det är helt uppenbart att Rask inte delar den allmänna bilden har av honom.

Han påminner om den där läraren som försökte vara cool & hipp men istället är han bara cringe.
Citera
2023-12-10, 13:24
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Hade han rätt om den där tjackisen förresten? Var han pedofil?
Citera
2023-12-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Du är sjukt störd!
Är jag störd? Borde väl vara kreatören från 69kv/m I Trosa!
Det är ju bara hans ord från youtubekanalen som jag refererar till!
Citera
2023-12-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Fy faaan Dirty, jag älskar dig även om du är full av skit
Du behöver inte älska mig😆
Är väl den grandiosa kreatören från Trosa som är full av skit🙂, jag kan väl inte få skit för hans beteende? 😉
Citera
2023-12-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Menar du att han inte ljugit ihop om det då?

Tror någon här i tråden på riktigt att Rask är sexualförbrytare? Nej. Tror någon på all ar att Rask är farlig? Nej 😂

Det är så mycket lögner både från hans sida men ännu mer i denna tråd.

Ja, du tror säkert på att han stoppar in saker i barnens röv… säkert gör du det…

Menar du att kreatören är en lögnare?, ska vi alla omyndigförklara kreatören eller vad menar du?

Sitter du med lögndetektor när du kollar på kreatören's mästerverk för alla framstjärtar?

Hade han varit peddo, så hade han varit stolt & berättat det, så fungerar utvecklingsstörda människor!

Finns inget bevis för att kreatören & rövhålsfanatikern rask skulle vara pedofil!
Att sitta här & trolla om att hans skulle vara pedofil är bara så jävla lågt, så lägg av med det!

Sen att han är en avart & störd person är en helt annan sak!
Citera
2023-12-10, 18:40
Medlem
Citat:
https://youtu.be/1J_GQQBaHk0?si=7g87iJs215scA9qh
Den 1/1 2020
Picknick i skogen, direkt när modern kommer hem från jobbet, någonting som fadern tycker är jättebra, dom gör inte sånt, utan är mest hemma och gnager mycket på varandra...
Modern vill ofta att familjen gör små utflykter, men fadern vill inte...
Det framkommer att det inte finns picknick till alla.
Barnen har inte ätit lunch, ville inte
Alla ligger hemma bakis idag, tror fadern.

Fadern tror att han skulle kunna bli hulken om la ner sin själ i att gymma, men han orkar inte..

Jag, JAG och för MIG såhär ÄR det!

Kom den lilla familjen iväg till Danmark? Nej

Så mycket älskar Alexander sig själv, att allt annat är ovidkommande.

Oj vad grisen flåsar när han går upp för kullen. Han påstår ju en minut innan att han går närmare en mil per dag. Är det någon som tror på det? Det är ca 12000 steg. Han döljer inte heller lögnen för sin familj som går precis bredvid utan han skryter om det ogenant även om alla inblandade vet att det är skitsnack.

Han säger att han klipper Danmarksvloggen i början ja, men det tyder väl på att dem redan varit där?

Grismunnen basunerar ut att han inte tror på nyårslöften för att om man ska ändra sig så ska man kunna göra det närsomhelst. För att i nästa mening säga att man kan börja på nytt i ett nytt år och erkänna att han har som nyårslöfte att sluta äta godis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in