2023-12-09, 16:09
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajnoshort
Han är väl avskriven som misstänkt?
Klart är att han var sjuk mentalt och inte riktigt tillräknelig. Massor av folk har erkänt Palmemordet, det är sånt folk med mentala problem gör.
CL togs in, men släpptes, vilket tyder på att de inte fick fram något alls på honom. Hade han erkänt mord och kunnat ange en enda detalj som ingen utom han själv och polisen känt till, hade han åtalats. Om han erkänt dråp så kunde han inte åtalas på det, utan att en kropp visade på något annat.
Alltså vad håller du på med?
Jag skrev endast att han nog hade erkänt inte att han var skyldig.
Citera
2023-12-11, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag skrev endast att han nog hade erkänt inte att han var skyldig.
Jag tror inte att han erkänt på något signifikant sätt.
Försvarsadvokatens uppträdande tror jag har mera att göra med att av integritetsskäl inte avslöja klientens mentala tillstånd.
Citera
2023-12-12, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag har haft en känsla att CL erkänt till en början men sen dementerat detta? Inget som framkommit 100% tydligt, men det som framfördes av försvarsadvokaten tidigt tyder på att han först erkänt?

En kansla ? Sa du har inga som helst fakta som stodjer ditt pastaende ? Da glommer vi detta. Nar du har fakta som stodjer din tes ar du naturligtvis valkommen att aterkomma.

For ovrigt sa tror jag inte alls pa CL. En desperat gissning av Kalla Fall som dom alldeles uppenbart inte kunde bevisa och driva till atal.
Citera
2023-12-12, 08:19
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajnoshort
Jag tror inte att han erkänt på något signifikant sätt.
Försvarsadvokatens uppträdande tror jag har mera att göra med att av integritetsskäl inte avslöja klientens mentala tillstånd.
Men det tror inte jag.
Citera
2023-12-12, 08:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrConwell
En kansla ? Sa du har inga som helst fakta som stodjer ditt pastaende ? Da glommer vi detta. Nar du har fakta som stodjer din tes ar du naturligtvis valkommen att aterkomma.

For ovrigt sa tror jag inte alls pa CL. En desperat gissning av Kalla Fall som dom alldeles uppenbart inte kunde bevisa och driva till atal.
Alltså vet du vad ordet tror betyder?
Slå upp ordet annars.

Jag har heller inte skrivit att jag tror att det var C.L, utan att han mycket väl kan ha erkänt, sån dumgök som han nu verkar ha varit?
Är väl några såna som erkänt mord som de inte begått, typ Thomas Quick.
Citera
2023-12-18, 01:20
Medlem
Jag tror absolut inte C.L som G.M heller🤔
Nån användare skrev att det var K.Fs sista desperata drag…håller med!
Farbror Blå har inte susning om vad som hände…inte officiellt alltså🎅🏿
Citera
2023-12-18, 01:41
Medlem
Vad jag VET är att P.T (K.F) nämnt att ett vittne från E.M-huset (festhuset i Krontorp) INTE berättade om B.Ws morgontvätt vid förhör/hörning!
Detta vittne har nämnt detta för mig och min dåvarande flickvän..hon har sk. fotografiskt minne🤠
Citera
2023-12-18, 18:09
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IB03
...

Imorgon är du tillbaka, IB03. Jag hoppas att du är sugen på att fortsätta där vi slutade. Danskspåret behöver fortsätta att utredas, PU likaså - men också observationen av Viking711 vid Sjöängen vid 03:00-snåret och givetvis observationen vid Trankärr på söndagsmorgonen.

Observationen av Viking711 är intressant därför att den passar in tidsmässigt mycket bra OCH att det enligt uppgifter inte ska ha varit mycket annan trafik på den vägen så dags på dygnet. Dessutom kommer man mycket lämpligt ut vid Lugnås via den vägen. Trankärr är givetvis den mest intressanta observationen, eftersom vittnet såg bilen med några oroliga yngre män i två gånger tidigt på söndagsmorgonen. Dagen är mycket intressant, tidpunkterna också. Plus att bilen färdades i samma riktning båda gångerna som den observerades: Först av vittnet och sedan av vittnet med passagerare. För att kunna ses köra i samma riktning båda gångerna, måste bilen ha varit inne och vänt på Hökamossen i cirka 45 minuter. Det är alltså vid den andra observationen - när vittnet med passagerare kör bakom den misstänkta bilen i cirka en kilometer - som främst vittnet (föraren) noterar att personerna i bilen framför beter sig nervöst, tittar sig om bakåt flera gånger med mera.

Imorgon kör vi igen!
Citera
2023-12-19, 19:55
Medlem
IB03s avatar
Jag skall börja med att säga att Pä*r-Jona*s Pryt*z är avförd från denna diskussionen som misstänkt, den slutsatsen landar jag i efter en månads betänkande. Nej, han kan aldrig varit med i detta och därmed återgår jag till min tidigare uppfattning jag hade, att han var och är just en harmlös fordonskille. Därmed är också min senaste argumentation till Pryt*z nackdel helt felaktig.

Vi kan börja med det att PJP var en vanlig kille och sysslade då rakt i med droger som PN och ErAn. Jag tror heller inte att PN och PJP umgicks så tidigt som 1992, det får jag inte ihop utan de måste börjat umgåtts några år efter när PN varit ihop med MaPa fått barn och därmed "försvenskats" blivit mer åt det normala hållet då. Alltså mer i mitten av 90-talet då även ErAn stadgade sig och skaffade barn samt att han flyttade tillbaka till Danmark i omgångar. D v s att PJP och PN började umgås när "danskgänget" började dra åt lite olika håll. Det är ju så här också att PN då umgicks med en del "salta typer" som loudamus uttrycker med koppling till Norrköping bl a, PJP passar inte i detta. Nej. PNs umgängeskrets då vid försvinnandet var att han mest umgicks med de andra danskarna samt med "salta typer" som sysslade brott och droger är ju min känsla.

Vi tar även detta med att PJP hade sitt barndomshem på Stenbacken 4 alldeles i närheten av Trankärr. Han kände alltså till denna trakt i detalj kan man säga. Det är alltså inte alls logiskt att han skulle irra omkring här nere och köra bil så saktfärdigt på detta högst besynnerliga sätt som han letade efter något med dessa personer i denna bil. Det är alltså precis tvärtom att det blir helt ologiskt med PJP i denna bil och som kom på denna idiotiska ide. NEJ, aldrig.

Han skulle aldrig utsätta sig för denna galna och dumma risk, då jag då är av den åsikten att denna bilfärd här nere på söndagsmorgonen hade med försvinnandet att göra. De personer som åkte här nere hade inte så fantastiskt stor lokalkännedom om denna plats om någon alls. Om vi går till försvinnandet då så var det en plötslig och oväntad händelse där man då så hastigt fick ett lik på halsen om jag får uttrycka mig så och då kommer man till detta problem om vart man skall göra av detta lik. Då tänker många: skogen och någon avlägsen plats inte alltför långt bort i alla fall som en första förvaring av kroppen.
Citera
2023-12-19, 21:02
Medlem
IB03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prytz67
Intressant !
när kom detta vittnesmål i dager, och HUR!
polis ??
undersökande journalistik ??
Marieshus får med andra ord lämna ut vilka som bodde där 91-92

och varför inte fortsätta ut på cykelbanan över till bråten/Akasiastigen via lockerudsskolan, upp i radbyn och Åsenvägen ut ?

Användaren prytz67 är först av alla i tråden( före Gatsten och loudamus), att lansera denna ide att bilen som lockerudsvittnet ser farandes ner Mariegärdesväg fortsätter ner över gräsmattan via cykelvägar till Bråten. Färden tror jag går till Bråtenvägen 70 där PN bor och ett bilbyte sker.

Detta användande av cykelvägar fortsätter alltså GM med , hans/deras modus operandi. Jag tror ju att det är GM redan vid 23.30 körandes på cykelvägen utanför Helenas hem ut mot Marieforsleden i en mindre vit bil med sluttande bakparti.

Samma rutt tror jag den springande mannen uppifrån Sjukhusets parkering också gör vid 4.20. Alltså så springer han ner Mariegärdesväg och fortsätter över gräsmattan och dess cykelvägar till PNs lägenhet på Bråtenvägen 70. De är inte PN som springer som var mörkhårig dessutom utan det är detta spöke, denna vålnad om man så vill som kom till Mariestad under senhösten 1991 och som flyttade kort efter försvinnandet- Ander*s Svenss*n. Det är faktiskt så att jag får aldrig någon stark känsla av att Snurre80 faktiskt trollar och ljuger för oss. Jag har grunnat på detta länge och så är det.

PU som är en av väldigt få i tråden som har valt att vara offentlig, ett modigt beslut, kanske har något han vill säga om detta. PU har inget att frukta då han har sina tjejer i taxikön som alibi samt att de Snurre80 berättar om är AnSv var dansk från början i förbifarten samt att han var kom hem lite kort på Söndagen förmiddag sedan drog han igen och kom inte tillbaka för än på Torsdagen till Snurre80s lägnehet på Bråtenvägen. Detta är EXAKT det rörelseschema som PN haft enligt loudamus källa. Ander*s Svensso*n länkas alltså mot PN och danskarna och inte till PU vid tiden för försvinnandet att döma av Snurre80s berättelse. det som blir trovärdigt skulle jag vilja säga med detta är att Snurre80 nämner inte ett ord om någon PN om det är han han vill styra fokuset till.

Det är också denna mindre vita bil med sluttande bakparti som hämtar upp PN vid hans bostad vid 22:30 mordkvällen som vi aldrig har kunnat förklara. Ander*s Svenss*on skall ha haft just en sådan bil. Denne Ander*s är då i princip den förste personen som vi då inte vet om han existerade, men jag får en stark uppfattning om att han faktiskt gjorde det. I så fall kan man då snacka om att flyga under radarn: bor en kort tid i Mariestad, var inneboende, dansk från början med ett vanligt svenskt namn i alla fall. I så fall heter han nog inte detta efternamn idag, ålder och födelsetid vet vi inte heller exakt samt om han ens bor i Sverige eller ens lever. Men finns han i Polisens material så bör de kan man ju tycka klarlagt hans identitet eller rent av hört honom.

Luften måste ju rejält gått ur Mariestadspolisen efter nederlaget med ErAn i ingången av augusti månad 1992, Man kan då undra hur om det bedrevs någon egentlig utredning efter detta och om spår följdes upp, än mindre då att inse ett samband med den falskt utpekande ErAn som ändå medskyldig ihop med PN och AnSv. En uppdatering, TNPT anser jag att jag inte har någon rätt att bara skriva med här bara för han var dansk och var kompis med PN. Jag anser att så kan det sett ut:

AnSv (huvudgärningsman, han som dödade Helena)
PN (MGM)
ErAn (MGM)
Citera
2023-12-19, 21:45
Medlem
IB03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurre80
Ett par frågor....

Jag började skriva här efter långt läsande. Jag ville veta om någon kände till Ander* Svens*on. Helt seriöst! Jag har ej sett hans namn i tråden men har väntat på det, väl medveten om att ni kan kalla honom något annat.

Jag har suttit i förhör fyra gånger. Många förhördes. Jag var ej ute den kvällen men jag lämnade uppgifter till snuten som de fann intressanta.
Jag förhördes tätt efter varannat men jag inga datum att ge dig. Jag flyttade i slutet av oktober 92 och förhören ägde rum innan det.

Efter att ha blivit förhörd så fick jag förklarat för mig att det var en pågående utredning och att de skulle uppskatta om jag ej berättade vilka vittnesuopgifter jag gett dem.
Inte trodde man då att det skulle ta sådan här tid.

Jag ska ärligt medge att jag är tvivelaktig till något Ande*s uppgett till mig då han visade sig vara en riktig skojare.

Jag flyttade till Mariestad i slutet av 91. Jag kom dit direkt från behandling för missbruksproblem. Jag skulle börja på ny kula. Jag kände ingen i staden men hade fått tips om att där fanns gott om jobb när det var dags att börja knega efter den voltan. Jag hade inget att förlora. Jag fick tag i en lägenhet på Bråtenvägen.

Ander* var på samma behandlingshem och gick i samma tankebanor men hade inte kommit lika långt med bostad och så. Jag erbjöd min soffa. Jag vet ju hur svårt det kan vara och så fick det bli.

Ander* fick vakt jobb på inringning. Han berättade inte mycket och jag frågade inte. Jag tyckte det lät riskfyllt att jobba så nära alkohol med vår bakgrund men jag var ju inte hans morsa.

Det tog inte lång tid innan han började springa runt och "deala" med folk. Det namn jag minns är Knullbe*g och jag tror det är eran PU, att det var honom han kallade så.

Jag försökte att få Ander* att flytta men det var inte så lätt. Det slutade med att jag i oktober 92 bytte lås på lägenheten, lämnade nyklarna hos HSB efter att jag tömt lägenheten. Jag gav mig av och har aldrig vänt tillbaka eller hört från *nders. Tankarna har gnagt ibland genom åren men jag har inte pratat med någon utöver polisen. Jag vill inte bli insyltad. Jag vill få mordet löst men inte själv hamna i skiten. Har haft nog med skit i .mitt liv. Feg, nej. Jag ringde ju själv polisen.

Jag är nu nyfiken på varför han inte nämnts här eller om han nämnts under annat namn. Han hittade på så mycket dumt och kallade sig både det ena och det andra.

Han ställde inte många frågor till mig. Jag ställde inte många frågor till honom. I tog varandra som vi var.
Men det är mysko hela alltet.

Det som fick mig att ringa polisen var att de eftersökt en vit bil.
Ander* hade en liten Toyota.
Han var inte hemma den natten men han kom hem under söndagen lite snabbt. Han duschade och gav sig av igen.

Jag är inte nyfiken men fick syn på hans kläder som lagts i tvätten och jag svär, man ska ej ha vita kläder helt enkelt.
De luktade olja och var så jävla skitiga!
Ander* var väldigt stressad och lyssnade knappt på tilltal. Det var obehagligt.

När jag läste om försvinnandet i tidningen så rös jag. Jag tänkte väl inte så mycket på en koppling mellan Ande*s och försvinnandet föränń när Ander* på torsdagen kom hem helt knäpp. Han svamlade en massa och frågade efter kläderna. Han hittade dem inte.
Han hade glömt vart han ställt dem. Jag visade.

Han tog kläderna, slängde dem i badkaret och tände eld på dem. Jag trodde inte mina ögon. Jävla idiot.
Jag satte på duschen och släckte branden som uppstått.
Ander* stod bara där och skrattade.
När jag var klar bad jag honom att dra åt helvete.
Han samlade ihop den brända, våta klädhögen och bar den i famnen. Det bara rann vatten om honom.
Jag fattade inte då när han frågade om jag hade tittat på kläderna, vad han menade men efter en stund reflekterade jag över det. Han hade sagt att jag inte skulle tro att någon skulle tro på en sådan som mig om jag berättade att han hade "hennes kläder". Jag kopplade inte det föränn jag läste om det i tidningen igen. Jag visste ju ingenting om denna grabben när jag tänkte efter, ändå sov han på min soffa.

Jag ringde polisen när jag hörde om bilen och jag berättade allt för dem, flera gånger. Jag visste ju inte om han var inblandad men ville försäkra mig om att jag inte skulle bli det med honom isåfall.

Han kom och gick under en tid. Jag ville inte hamna i trubbel. Jag gav mig av.

Han var troligtvis i min ålder, jag är född 1966. Om någon känner till honom eller vilket namn han använder nu så säg gärna till.
Vill inte hamna i det omtalade PMträsket med teorier och skit så öppna kort tack.

Jag vet inte mycket. Någon som känner igen? Han jobbade som vakt. Hade vit toyta. Drygt 1,80, småfet. Mellanblond och ärrig i ansiktet.

Värre än så var det inte pudelfrillan. Heller inte mer då jag har fler frågor än svar jag med men jag hoppas att någon kan hjälpa mig!

När jag stänger av så betyder det inte att jag är ett troll bara att jag inte har tillgång till nätet mer än på wifiställen.

Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Jaha,ja. Ja, det var ju i alla fall långt skrivet. Här verkar finns en del att fundera över tycker jag, om det nu stämmer. Någon annan här som hört talas om AS? Jag har det inte i alla fall men det där med att PU kallades Knullberg stämmer ju. Knepigt.

Det märkligt detta då att Snurre80 visste om att PU kallades detta. Sedan var det ju så här som vi har fått reda på i tråden långt efter att PU var en person då som fick i princip de snygga brudar han ville på denna tid som Bratis sagt. Om detta har det inte stått någonting om tidigare i tråden, innan Snurre80 började skriva. Detta ökar också trovärdigheten.

Man ser också vad Snurre80 skriver om Ander*s S utseende. Här slås man ju av att det blir nästan för mycket och man tror instinktivt att denne Snurre80 vill trolla med oss. Nästan alltid vitklädd och bar pilotglasögon. Detta är alltså antingen sanning eller lögn. Om detta är sanning...Bom bom. Vi har även vidare: mellanblond, 1.80 lång och småfet. Här är också ett klockrent signalement på att en Sjukhusspringare 4.20. Om man vill trolla skriver man ju vältränad eller muskulös istället för "småfet", det borde ju vara ganska givet. Då ökar detta "småfet" faktiskt trovärdigheten det också. Mannen som sprang från Sjukhuset hade en tröja på sig , kan ju dölja en del men med shorts. Han kunde sett att han var småfet då han sov hos honom, var han även alkolist och missbrukare innan kanske han inte hade tvättbräda heller. Men för att endast vara 1.80 och vara krogvakt på denna tid var ju biffighet ett krav kanske det enda kravet då. Självklart måste han haft muskler och som jag tror tränat på gym kanske samma som PU då och träffat han mycket där eller i Bråten då PU också bodde där.

Att han var ärrig i ansiktet kan ha tytt på brukande av anabola steroider då detta kan ge grov akne som i sin tur kan ge ärrbildningar. Kan även varit från knivslagsmål eller dylikt. Men att denna Ander*s brukande anabola hursomhelst det tror jag ju då helt klart, om vi tänker utifrån denna profil. han bör då varit avundsjuk på PU egentligen då han omnämner han på detta sätt och även då själv avslöjar vad han tänker en del på... Bilar som sökte upp yngre tjejer på stan...Det kanske började hända udda grejjer i stan efter att Ander*s dök upp ? Snurre80 skriver att det tog inte lång tid innan han började "deala med folk" alltså ge sig i slang med folk. Om han var dansk från början och bodde i samma bostadsområde som PN så kan PN vara en person han helt klart kunnat hängt med. PN som för den delen också hängde med en del "salta typer" enligt loudamus källa. En mycket viktig detalj i detta är också om AnSv som ny ville ställa sig in så var ju PN i behov av en privatchaufför då han saknade körkort men ägde bil för den delen.
Citera
2023-12-19, 22:30
Medlem
IB03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurre80
Ett par frågor....

Jag började skriva här efter långt läsande. Jag ville veta om någon kände till Ander* Svens*on. Helt seriöst! Jag har ej sett hans namn i tråden men har väntat på det, väl medveten om att ni kan kalla honom något annat.

Jag har suttit i förhör fyra gånger. Många förhördes. Jag var ej ute den kvällen men jag lämnade uppgifter till snuten som de fann intressanta.
Jag förhördes tätt efter varannat men jag inga datum att ge dig. Jag flyttade i slutet av oktober 92 och förhören ägde rum innan det.

Efter att ha blivit förhörd så fick jag förklarat för mig att det var en pågående utredning och att de skulle uppskatta om jag ej berättade vilka vittnesuopgifter jag gett dem.
Inte trodde man då att det skulle ta sådan här tid.

Jag ska ärligt medge att jag är tvivelaktig till något Ande*s uppgett till mig då han visade sig vara en riktig skojare.

Jag flyttade till Mariestad i slutet av 91. Jag kom dit direkt från behandling för missbruksproblem. Jag skulle börja på ny kula. Jag kände ingen i staden men hade fått tips om att där fanns gott om jobb när det var dags att börja knega efter den voltan. Jag hade inget att förlora. Jag fick tag i en lägenhet på Bråtenvägen.

Ander* var på samma behandlingshem och gick i samma tankebanor men hade inte kommit lika långt med bostad och så. Jag erbjöd min soffa. Jag vet ju hur svårt det kan vara och så fick det bli.

Ander* fick vakt jobb på inringning. Han berättade inte mycket och jag frågade inte. Jag tyckte det lät riskfyllt att jobba så nära alkohol med vår bakgrund men jag var ju inte hans morsa.

Det tog inte lång tid innan han började springa runt och "deala" med folk. Det namn jag minns är Knullbe*g och jag tror det är eran PU, att det var honom han kallade så.

Jag försökte att få Ander* att flytta men det var inte så lätt. Det slutade med att jag i oktober 92 bytte lås på lägenheten, lämnade nyklarna hos HSB efter att jag tömt lägenheten. Jag gav mig av och har aldrig vänt tillbaka eller hört från *nders. Tankarna har gnagt ibland genom åren men jag har inte pratat med någon utöver polisen. Jag vill inte bli insyltad. Jag vill få mordet löst men inte själv hamna i skiten. Har haft nog med skit i .mitt liv. Feg, nej. Jag ringde ju själv polisen.

Jag är nu nyfiken på varför han inte nämnts här eller om han nämnts under annat namn. Han hittade på så mycket dumt och kallade sig både det ena och det andra.

Han ställde inte många frågor till mig. Jag ställde inte många frågor till honom. I tog varandra som vi var.
Men det är mysko hela alltet.

Det som fick mig att ringa polisen var att de eftersökt en vit bil.
Ander* hade en liten Toyota.
Han var inte hemma den natten men han kom hem under söndagen lite snabbt. Han duschade och gav sig av igen.

Jag är inte nyfiken men fick syn på hans kläder som lagts i tvätten och jag svär, man ska ej ha vita kläder helt enkelt.
De luktade olja och var så jävla skitiga!
Ander* var väldigt stressad och lyssnade knappt på tilltal. Det var obehagligt.

När jag läste om försvinnandet i tidningen så rös jag. Jag tänkte väl inte så mycket på en koppling mellan Ande*s och försvinnandet föränń när Ander* på torsdagen kom hem helt knäpp. Han svamlade en massa och frågade efter kläderna. Han hittade dem inte.
Han hade glömt vart han ställt dem. Jag visade.

Han tog kläderna, slängde dem i badkaret och tände eld på dem. Jag trodde inte mina ögon. Jävla idiot.
Jag satte på duschen och släckte branden som uppstått.
Ander* stod bara där och skrattade.
När jag var klar bad jag honom att dra åt helvete.
Han samlade ihop den brända, våta klädhögen och bar den i famnen. Det bara rann vatten om honom.
Jag fattade inte då när han frågade om jag hade tittat på kläderna, vad han menade men efter en stund reflekterade jag över det. Han hade sagt att jag inte skulle tro att någon skulle tro på en sådan som mig om jag berättade att han hade "hennes kläder". Jag kopplade inte det föränn jag läste om det i tidningen igen. Jag visste ju ingenting om denna grabben när jag tänkte efter, ändå sov han på min soffa.

Jag ringde polisen när jag hörde om bilen och jag berättade allt för dem, flera gånger. Jag visste ju inte om han var inblandad men ville försäkra mig om att jag inte skulle bli det med honom isåfall.

Han kom och gick under en tid. Jag ville inte hamna i trubbel. Jag gav mig av.

Han var troligtvis i min ålder, jag är född 1966. Om någon känner till honom eller vilket namn han använder nu så säg gärna till.
Vill inte hamna i det omtalade PMträsket med teorier och skit så öppna kort tack.

Jag vet inte mycket. Någon som känner igen? Han jobbade som vakt. Hade vit toyta. Drygt 1,80, småfet. Mellanblond och ärrig i ansiktet.

Värre än så var det inte pudelfrillan. Heller inte mer då jag har fler frågor än svar jag med men jag hoppas att någon kan hjälpa mig!

När jag stänger av så betyder det inte att jag är ett troll bara att jag inte har tillgång till nätet mer än på wifiställen.

Jag skall också säga det att känns också logiskt att Snurre80 valde att gå till Polisen och berätta detta av skälet han anger av rädsla att Ander*s kunde börja blanda in honom och skylla på honom för försvinnandet. Därmed säkrar han upp och i förväg stänger denna möjlighet för Ander*s. Men det är också klockrent det Snurre80 säger att Ander*s skulle sagt att "ingen skulle tro på en sån som dig ändå att han hade hennes kläder". Den meningen är ju ryslig, man får ju då bilder här i huvudet då när han eldar i badkaret. Man blir arg av detta, det är sannerligen en berättelse... Det är ju sanning i denna ide av av vad Ander*påståtts ha sagt då jag tror att Polisen har ett starkt motstånd att bara ta missbrukare/ f d missbrukare på orden, självklart.

Det känns också vettigt av Snurre80 att han inte pratar om detta som han sagt till Polisen till andra för att skydda utredningen. I det då att han också säger att han har förhörts fyra (!) gånger och ändå inte hör något av dem eller märker att de arbetar med spåret. Till slut tar han bladet från munnen och skriver i tråden långt senare, känns rimligt ändock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in