2023-12-08, 20:03
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är via DAZN du kan se den har för mig det ligger runt 200:- PPV kommer ligga på, Skapa konto med lösen + inlogg så är det bara tuta köra!
Okej. Gick in där nyss men hittade inget pris för just den galan. Vet du om man kan se två samtidigt fast man bor på olika ställen?
Citera
2023-12-08, 22:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Okej. Gick in där nyss men hittade inget pris för just den galan. Vet du om man kan se två samtidigt fast man bor på olika ställen?
Det vete sjutton om det går läs igenom FAQ som dem har, Annars fixa lösen & password så kan du se natt mot Söndag Prograis Vs Heany kommer bli en förbannat bra fight!
Citera
2023-12-10, 21:52
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Ja, Mike Tyson gick i konkurs efter att ha dragit in minst fyra miljarder eller 4000 msek. Riddick Bowe har ett net worth på 20.000 usd idag. Han drog in närmare en halv miljard när det begav sig och han var i hetluften under the good old days på 90-talet. Evander Holyfield, James Toney och Roy Jones Jr. är också relativt nära ruinens brant rent ekonomiskt enligt rapporter. Toney sålde en massa gamla världsmästarbälten och liknande på EBay, motsvarande Tradera/Blocket, för åtta år sedan och har fortsatt sälja av lite rariteter på den svarta börsen för att hålla sig flytande. Minns att en man som Holyfield fightade emot på 90-talet om tungviktsbältet idag arbetar i kassan hos ngn livsmedelskedja typ Wallmart eller liknande.

Gällande intäkterna som Otto får för matchen så är jag inte säker på att det är hans egen andel utan beloppet som han får från Saudi bör nog delas upp mellan honom, managern och tränaren. Som regel så får coachingstaben ca 10% av intäkterna och managern 30% även om det varierar en aning. Så han kan nog räkna med att få behålla lite mer än hälften i egen ficka (innan skatt).

Otto är ju från Norrland ursprungligen, och om han stadgar sig där så är det nog inga problem att hushålla med några miljoner för resten av livet. Du kan lösa ett hus för några hundratusen där. Men om han stannar i centrala New York så blir det andra villkor. I så fall räcker 10 msek enbart till en liten etta på Manhattan eller för hyran i lite över ett decennium!

Ikväll kl.22.00 i Bournemouth mästerskapsmatch WBO bälte i cruiserweight
den stora engelska talangen Billam-Smith innehavare av mästarbältet mot polacken Masternak som har stor chans att bli världsmästare.

PS

Vad gäller Hollyfield... varför jobbar han i kassan?
Han är ett träningsfreak, varför är han inte PT för kändisar? Boxningstränare?
Han hade kunnat tjäna stora pengar som anställd av ett lyxgym, jobba som tränare där.
Hans ansikte är världskänt... varför tjänar han inte pengar på att göra reklam för olika produkter?

Tyson fick en miljon dollar för att göra reklam för ett energidryck i Polen med namn Black...
https://www.youtube.com/watch?v=6ieSRMP0U0Y
https://www.youtube.com/watch?v=ORysdUhFXqI
Citera
2023-12-10, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
den stora engelska talangen Billam-Smith innehavare av mästarbältet mot polacken Masternak som har stor chans att bli världsmästare.

PS

Han hade kunnat tjäna stora pengar som anställd av ett lyxgym, jobba som tränare där.
Hans ansikte är världskänt... varför tjänar han inte pengar på att göra reklam för olika produkter?

Tyson fick en miljon dollar för att göra reklam för ett energidryck i Polen med namn Black...

Läs igen pls. "Minns att en man som Holyfield fightade emot på 90-talet om tungviktsbältet idag arbetar i kassan hos ngn livsmedelskedja typ Walmart eller liknande." skrev jag. Mannens namn är Bobby Czyz (mötte Holyfield i Madison Square Guarden 1996) för övrigt och hans livsöde går att läsa om här: https://projects.nj.com/investigations/bobby-czyz/index.html
Citera
2023-12-10, 23:12
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Läs igen pls. "Minns att en man som Holyfield fightade emot på 90-talet om tungviktsbältet idag arbetar i kassan hos ngn livsmedelskedja typ Walmart eller liknande." skrev jag. Mannens namn är Bobby Czyz (mötte Holyfield i Madison Square Guarden 1996) för övrigt och hans livsöde går att läsa om här: https://projects.nj.com/investigations/bobby-czyz/index.html

OK. läste fel.
Citera
2023-12-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

175 spänn verkar priset ligga på plus typ 10 kronor för en månadsprenumeration som man måste säga upp kvickt som f-n efteråt.
Citera
2023-12-11, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144

PS

Mest intressant att se var Ben Whittaker som slog en riktigt fullträffsknockout.
Han har stilen för att dra till sig intresse,men är möjligen lite för självsäker ibland.
Mycket allround redan nu dock.Han kommer att bli kul att följa.
Jag hade Masternak sex poäng upp emot Billam Smith efter sju ronders boxning.
Sedan rök revben på polacken i den sjunde ronden vilket räddade Billam Smith undan förlust.
CBS såg ut som hundskit tycker jag och han imponerade inte ett enda dugg.
Han har redan sitt bälte på övertid.
Citera
2023-12-11, 09:52
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Mest intressant att se var Ben Whittaker som slog en riktigt fullträffsknockout.
Han har stilen för att dra till sig intresse,men är möjligen lite för självsäker ibland.
Mycket allround redan nu dock.Han kommer att bli kul att följa.
Jag hade Masternak sex poäng upp emot Billam Smith efter sju ronders boxning.
Sedan rök revben på polacken i den sjunde ronden vilket räddade Billam Smith undan förlust.
CBS såg ut som hundskit tycker jag och han imponerade inte ett enda dugg.
Han har redan sitt bälte på övertid.

Masternak dominerade fighten, han var snabbare och var den som var först i alla slagdueller och dikterade tempot. Billam-Smith fick aldrig tid att göra något själv.
Masternak neutraliserade även Billams clinch som är annars hans styrka.

Billam-Smith är fysiskt stark som en häst men tekniskt begränsad, redan i fjärde ronden började han andas med öppen mun och fighten hade fått fortgå så hade han nog inte orkat fem ronder till men sådan är boxning, Masternaks revben sprack inte av sig själv utan efter slag av Billam.

Masternak har väntat 17 år på en mästerskapsfight, ingen som hade mästarbältet ville frivilligt välja honom som motståndare eller så träffade han motståndare i sittlivs form och en gång blev han lurad av domarna.
Senast redigerad av rex144 2023-12-11 kl. 09:57.
Citera
2023-12-12, 22:16
Medlem
DjPuttes avatar
Då kom priset på 23/12 PPV DAZN 179:- och av någon anledning har det svenska kommentatorer, Bara hoppas man får in de Engelska istället för annars blir bara B style!
Citera
2023-12-13, 21:29
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=zJCzaVjItgs
Promo ute for 23/12 galan och den är bästa jag sett!
Citera
2023-12-19, 22:44
Medlem
Lördag smäller det.
Otto ser fortsatt självsäker och avspänd ut.
Joshua redan med fightmode on.
Vet inte hur det skall tolkas.Jag tror att Wallin bör sätta sig i respekt under de tre första ronderna.
Joshua har en benägenhet att boxas inom sitt skal om man kan träffa honom hyggligt tidigt.
Joshua means biz..men vara laddad redan idag känns möjligen väl tidigt?
Tror att Joshua vinner via UD,men jag har haft fel förr.
Citera
2023-12-20, 19:25
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Lördag smäller det.
Otto ser fortsatt självsäker och avspänd ut.
Joshua redan med fightmode on.
Vet inte hur det skall tolkas.Jag tror att Wallin bör sätta sig i respekt under de tre första ronderna.
Joshua har en benägenhet att boxas inom sitt skal om man kan träffa honom hyggligt tidigt.
Joshua means biz..men vara laddad redan idag känns möjligen väl tidigt?
Tror att Joshua vinner via UD,men jag har haft fel förr.

Går det över 8 ronder så får Joshua problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in