Citat:
Ursprungligen postat av
DrSvenne
Det finns några intressanta uppdateringar här, tex denna:
https://solocelebridades.com/abbe-blattelito/
Översatt till svenska:
Instagram:
https://www.instagram.com/abbeblattelitoofficial/
Ja, webbsidan Solo Celebriados är verkligen inte seriös som värderar Abbe till 50 000 dollar.
Webbsidan är gissningsvis bara skapad av en AI-bot.
Oklart om detta är någon slags satir som driver med Blattelito, får inget ljud på den:
https://www.instagram.com/p/Cl9Dd-kIk2b/?img_index=1
Podden, ”dramapodden”, finns mycket riktigt på Spotify.
Avsnittet om Abbe är Uppladdat för ett år sen - heter ”Abbeblattelito gästar podden”.
Den har värdelöst ljud och programledarna är två frustrerande blonda/iq-befriade bimbos - varav en av dem är Abbes nya flickvän. (Om de ännu är ett par?)
Hela podden inleds med att hon svarar på frågor från deras följare om hennes och Abbes förhållande.
Där blir det tydligt att hon är helt tom i skallen.
Bla tror hon tydligen att psykopater och andra med liknande störningar misshandlar en på första dejten eller något - för hon målar upp det som att för att han va snäll mot henne när hon träffade honom så kan inte ”ryktena” om honom stämma.
Hon drar dessutom flera gånger upp att det handlar om skitprat.
Och när hon får upp frågor om dokumentären om honom så säger hon att han talat om att de klippt i hans intervju och vinklat allt för att få honom att framstå sämre än han är - vilket hon helt tror på.
Och mycket riktigt - de sista ca 20 minuterna av avsnittet så ringer hon upp Abbe och ställer frågor till honom som de fått från sina följare.
Hela det telefonsamtalet gör mig pissed.
För mig som varit med en man som misshandlat mig så är det såååå tydligt hur manipulativ han är. Det kryper av obehag i hela kroppen på mig när jag lyssnar på hans sätt att ”flirta/gulla” med henne.
Han skryter dessutom om att han lever som en kung i spanskt fängelse och hur himla bra det är.
Enda biten där han visar en något högre grad av IQ än henne är när de diskuterar att hon är bisexuell.
Enligt henne är det inte otrohet när en tjej ligger med en annan tjej.
Något Abbe inte håller med om - eller, som han uttrycker det, är att ”gå över gränsen”.
Hon säger att hon är ok med att han har sex med en kille.
Varpå Abbe kontrar med att han inte tänder på killar - vilket gör att det är en helt annan grej.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men i just denna diskussion (eller tjafs som det snarare är) så håller jag helt med Abbe!
Vilket jag tror att iaf 95% av befolkningen skulle göra!
Som bisexuell tjej så gör jag absolut ingen skillnad i att ha sex med en tjej eller att ha sex med en kille.
Det involverar precis samma typer av lust, kemi och känslor och utöver det uppenbara - att det definieras som sex oavsett vilka kön som är inblandade, så är det otrohet.
Det enda undantaget vore om man har ett förhållande där man kommit överens om något annat, något Abbe och bimbon uppenbarligen inte har - där av ÄR DET OTROHET.
Håller äevn med honom att det inte är samma sak om han har sex med en annan kille som om hon har sex med en annan tjej.
Det är absolut otrohet men det är ändå en HELT annan sak.
Det inte finns attraktion, kemi, känslor osv mellan honom och en annan kille medans det finns där mellan henne och en tjej (Eller ja han tror väl att det finns där eftersom han tror på att hon är bisexuell - det gör inte jag. Men jag kommer till det).
OM han skulle ha sex med en kille (lyckas få upp den osv) så skulle det därför kunna jämföras med att ha sex med en sexdocka eller liknande - den andra killen blir bara en ”föremål” för sex, inget annat.
Att hon resonerar som hon gör i detta tjafs gör att jag tycker att det skriker att hon är en klassisk ”pick-me-girl” som låtsas vara bisexuell för att killar tycker att det är sexigt.
* Hon gör skillnad på sex med tjejer och sex med killar. Säger att det inte alls är samma sak.
* Hon säger att Abbe kan få ha sex med en annan kille. Hon upplever uppenbarligen att samkönat sex är så känslolöst, kemilöst etc att hon inte känner sig eller förhållande hotas av att Abbe gör detsamma.
Osv osv
Dessa tjejer driver mig till vaaaaaansinne. Den typen av tjejer gör att vi som seriöst är bisexuella får så jävla dåligt rykte.
Oavsett så visar samtalet mest delvis ännu tydligare hur blåst hans nya brud är (vilket förklarar hur han lyckats få henne, någon jag vet att jag ställde mig frågande till tidigare i tråden , just hur man öht kan tänka sig att dejta honom efter allt det där oavsett hut mycket han försöker manipulera en) och delvis mer av hur manipulativ, äcklig och blåst han är.
I övrigt säger podden som sagt inte så mycket.
Inte mer än att han ”levde som en kung” i spanskt fängelse för ett år sen. Undrar om han är lika road av det fortfarande.
Nu fick ni en evighetslångt post som egentligen inte ger en någon matnyttig information direkt.
Var bara tvungen att skriva av mig av frustration och äckel efter att ha slösat min tid på den!