2023-12-07, 13:55
Medlem
Schnyggves avatar
Fan vad jag inte tål Markus Berggren och den andra komikern som ser precis likadan ut. Gillar ändå Kaah alltså! Minns ju honom från back in the day, ändå kul comeback ju! Lite trist avsnitt dock...
Citera
2023-12-08, 09:45
Medlem
Skidlifts avatar
Ikväll blir nog historiens mest irriterande På Spåret avsnitt någonsin.
Citera
2023-12-08, 10:34
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Fan vad jag inte tål Markus Berggren och den andra komikern som ser precis likadan ut. Gillar ändå Kaah alltså! Minns ju honom från back in the day, ändå kul comeback ju! Lite trist avsnitt dock...

Jag gillar honom ändå, verkar vara en schysst påg. Men kan förstå lite vad du menar - han är nog väldigt självmedveten och koketterar gärna med sin tillbakalutade stil. Vissa kan störa sig på sånt. Min enda måttstock är dock om folk är trevliga eller ej, och det verkar han ju vara.

Ikväll möter han Kalle Möller i den andra buren. Haha, kommer bli gnällfest i den här tråden i kväll. Folk kommer slita sitt hår.
Citera
2023-12-08, 20:05
Medlem
Melissa Horn ska va me ikväll!
Citera
2023-12-08, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Vilken snygg man? i Paradrätten buren han ser ut som Lasse soppgubbe från Tippen

Snygg färg på suiten dock

Fyla små lättel heter måltiden, hur fan kan man inte kunna det? efter alla gratis ledtrådar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-08 kl. 20:24.
Citera
2023-12-08, 20:10
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag gillar honom ändå, verkar vara en schysst påg. Men kan förstå lite vad du menar - han är nog väldigt självmedveten och koketterar gärna med sin tillbakalutade stil. Vissa kan störa sig på sånt. Min enda måttstock är dock om folk är trevliga eller ej, och det verkar han ju vara.

Ikväll möter han Kalle Möller i den andra buren. Haha, kommer bli gnällfest i den här tråden i kväll. Folk kommer slita sitt hår.

Jag gillade honom förut när han figurerade på Youtube. Det stör mig när man liksom måste bygga varumärke och fullständigt slå knut på sig själv i varje meningsbyggnad. Även om det inte framkommer här. Killen är säkert reko inget snack om det. Haha önskar jag var så ädel! ja han ja! Kalle! Han gillade jag!
Citera
2023-12-08, 20:14
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Va är det jag ser en riktig fjolla, som har haft papiljotter och en som ser ut som en luffare med hårband och tennisfrilla
Citera
2023-12-08, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Va är det jag ser en riktig fjolla, som har haft papiljotter och en som ser ut som en luffare med hårband och tennisfrilla

Vet inte heller vem det är men antar att han skall vara med så SVT får med sin beskärda del av HBTQ personer
Citera
2023-12-08, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Håll käften Fredrik.

Ja tänk om han kunde hålla käften lite ibland. Jävla idiot borde börja äta igen då är han åtminstone tyst.
Citera
2023-12-08, 20:19
Avstängd
Takpapps avatar
Bara jag som inte kunde se ansiktet i baconförpackningen?

Citat:

Peps Perssons och Björn Borgs kärleksbarn...
Citera
2023-12-08, 20:20
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp

Peps Perssons och Björn Borgs kärleksbarn...

Klockrent, där har vi det
Citera
2023-12-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilken snygg man? i Paradrätten buren hans er ut som Lasse soppgubbe från Tippen

Snygg färg på suiten dock

Frisyren var inspirerad av björk; men menades artisten eller trädet?

Citat:

Men damerna är fina!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in