2023-12-08, 02:48
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Är du säker på att recensionerna är äkta? Så det inte är någon på Briges of Hope som sagt dessa fd klienter ska skriva positivt. Eller att dessa skribenter ens är fd klienter. 4.9 av 5 på betygsskalan gör att det ringer en varningsklocka i mitt huvud.
Vem kan vara helt säker på det men varför utgå ifrån att de, inte mindre än 48 (!), recensionerna är falska? Vissa är även kopplade till konkreta (d.v.s. inkl. namn/foto) användare, vilka det säkert kan läsas mer om.

Förvisso är recensionerna overifierade och/men det innebär att vemsomhelst kan kommentera, så även du, CS eller CB. Den senaste har ju tidigare varit extremt aktiv med att kommentera sina utlandsresor, inkl. hotell, m.m. så varför ger han då inte helt enkelt lägsta betyg åt "terrornästet" ifråga medelst någon mening om sin tvångsvistelse? Så enkelt vore det! Förklara gärna hur allt hänger ihop, så att någon annan, förutom du själv, förstår.

Ringer det alltid varningsklockor i ditt huvud, när du ser betyget 4,9 av 5 eller enbart i detta fall?

Du tycks ha vissa, eller tja, grava, tillitsproblem, som innebär att du inte vet vem eller vad du "ska"/"bör"/kan/vill tro eller lita på.
Varför i såfall inte göra en uppskattning utifrån rimlig trovärdighet?
Å ena sidan t.ex. 48 recensioner, varav en dålig. Betyg 4,9 av 5.
Å andra sidan CS:s version om "Bridges of H***". En individs omdöme. Uppbackat av vem mer?
*=fyll i

Tillägnar dig och somliga andra berörda detta citat:
"
Citat:
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.

Abraham Lincoln
".
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2023-12-08 kl. 03:12.
Citera
2023-12-08, 07:32
Medlem
Jag fullkomligt dog igår när Bergmark berättade sin fallenhet för en saftig dildo rakt upp i tårtan. 😂

Bilden som representerades för mitt inre var bland det roligaste jag nånsin sett.

6:10 in i klippet

https://youtu.be/YIU9xzyTKCo?si=MGXW_f1SGU0c3KV6
Citera
2023-12-08, 19:55
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Så Befälhavare Bergmark ÄR bög.

Det har diskuterats tidigare i Bergmarks tråd: (FB) Håkan Bergmark
Han verkar enligt mig inte vara homofil, då han har en dotter. Jag uppfattade hans svar kring dildo i tårtan som ett retoriskt svar. Vet gör jag inte, så jag tycker att Bergmark bör bekräfta eller dementera huruvida han är homofil. Jag uppfattar det mest som retorik från hans sida dock och inte att han är homofil. Det finns folk i Bergmarks tråd som dementerar att han är homofil.

Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Ringer det alltid varningsklockor i ditt huvud, när du ser betyget 4,9 av 5 eller enbart i detta fall?

Ja, det gör det i stort. Exempelvis bland SHA 70:s kommentarer under hans videor. Där krattas det och plockas bort dåliga kommentarer, så att försvarare av förintelsen skulle varit tårögda. Att plocka bort dåliga kommentarer är ett tecken på dålig självkänsla, det ger också vibbar av att personen är ytterst känslig för kritik och samtidigt har ett stort behov av narcissistisk bekräftelse. Det är så jag tänker om samtliga, oavsett om det är SHA 70 eller om det är Bridges of Hope, eller någon annan organisation som ej redovisar öppet negativa kommentarer om sin produkt.

Utifrån att tusentals personer vårdats på Bridges of Hope så hade jag förväntat mig att se en signifikant del av mindre positiva kommentarer. 4.9 på en femskalig skala, det skär sig i mina ögon. Särskilt när det finns ett tvång bakom vistelsen för flera av patienterna på BOH.
Senast redigerad av Hegamon 2023-12-08 kl. 20:03.
Citera
2023-12-09, 06:40
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kcabhsalfen
Jag fullkomligt dog igår när Bergmark berättade sin fallenhet för en saftig dildo rakt upp i tårtan. 😂

Bilden som representerades för mitt inre var bland det roligaste jag nånsin sett.

6:10 in i klippet

https://youtu.be/YIU9xzyTKCo?si=MGXW_f1SGU0c3KV6
Är du inne i fel tråd igen?
Citera
2023-12-09, 06:42
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Så Befälhavare Bergmark ÄR bög.
Är även du inne i fel tråd?
Citera
2023-12-09, 07:06
Medlem
GhostofDemocracys avatar
"
Citat:
"

"
Citat:
Ja, det gör det i stort. Exempelvis bland SHA 70:s kommentarer under hans videor. Där krattas det och plockas bort dåliga kommentarer, så att försvarare av förintelsen skulle varit tårögda. Att plocka bort dåliga kommentarer är ett tecken på dålig självkänsla, det ger också vibbar av att personen är ytterst känslig för kritik och samtidigt har ett stort behov av narcissistisk bekräftelse. Det är så jag tänker om samtliga, oavsett om det är SHA 70 eller om det är Bridges of Hope, eller någon annan organisation som ej redovisar öppet negativa kommentarer om sin produkt.
"

Varför har du då aldrig förut nämnt några varningsklockor och vad avses du med "istort"?
Hur kommer ev. "försvarare av förintelsen" och tårar in i bilden?
Hur kan du läsa borttagna kommentarer?
Är du narcissist?
Varför besvarar du inte mina frågor om varför inte du sjålv, CS eller CB lämnar era egna, uppriktiga, recensioner om "BOH"? Är ni fegisar? Kom igen då! Berätta mer om "terrornästet" och "koncentrationslägret"! Så många är idel öra att läsa era insider--recensioner. Ni överlevare, typ.

"
Citat:
Utifrån att tusentals personer vårdats på Bridges of Hope så hade jag förväntat mig att se en signifikant del av mindre positiva kommentarer. 4.9 på en femskalig skala, det skär sig i mina ögon. Särskilt när det finns ett tvång bakom vistelsen för flera av patienterna på "BOH".
Jaha men nu är ju tydligen betyget 4,9 av 5,0. Din första tanke och reflex är att misstro de 48 recensionerna, till förmån för den bedragare, som du tidigare bad om ursäkt. Inte helt friskt.
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2023-12-09 kl. 07:12.
Citera
2023-12-09, 10:06
Medlem
Citat:
Är du inne i fel tråd igen?

Ja för en gångs skull så var du på helt rätt plats och vi andra var på fel.
Tänk om jag ändå kunde lika mycket som dig...
Citera
2023-12-09, 22:30
Medlem
spanarn74s avatar
Jag säger bara.

https://rumble.com/v3zuvmj-ordenssllskapets-hemliga-mte.html

https://rumble.com/v40gnm4-familjefejden-vs-familjefriden.html
Citera
2023-12-10, 14:19
Medlem
Har hört att Johan W blockerat alla de som motsatte sig SHA70 och dennes utspel. Stabilt omdöme denne Johan W har

Ja, du, nu är det verkligen motsättningar i hönshuset

-
Citera
2023-12-10, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FreiherrL
Har hört att Johan W blockerat alla de som motsatte sig SHA70 och dennes utspel. Stabilt omdöme denne Johan W har

Ja, du, nu är det verkligen motsättningar i hönshuset

JW är ju en idiot, en bluff, så att han allierar sej med Batongpolisen är inte konstigt, lika barn leka bäst.
Citera
2023-12-10, 16:51
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
JW är ju en idiot, en bluff, så att han allierar sej med Batongpolisen är inte konstigt, lika barn leka bäst.

Batongpolisen och JW har inlett ett samarbete, ett inofficiellt sådant. Jag vet ej vad de tänker göra ihop, kanske någon gemensam Youtube kanal eller starta upp på någon annan plattform ett projekt. Troligen ett projekt med en inrikespolitisk inriktning.

Just den här JW lyssnar jag ej på, för jag tycker han är så släpig att lyssna på. Låter som han ätit max av metylfenidat (adhd-medicin).
Citera
2023-12-10, 20:54
Avslutad
Citat:
Just den här JW lyssnar jag ej på, för jag tycker han är så släpig att lyssna på. Låter som han ätit max av metylfenidat (adhd-medicin).

Jepp, en exknarkare (eller knarkare), Batongpolisen söker desperat efter någon han kan blåsa folk på Swish tillsammans med och en större "Swishhora" än denna är svårt att finna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in