Citat:
Ursprungligen postat av
qaaq
Vilken jävla pajas hon är. Lägga sig sig på en motorhuv som en försäkringsbedragare och skrika "påkörd!" i snaskpressen.
Hoppas det sker i fart nästa gång och att hon hamnar under bilen. Det har idioten förtjänat.
Vanliga naiva hårt arbetande Svenssons skickar tusenlappar dagligen för att Sara Nilsson verkar för det" goda"
Hjärntvättade, manipulerade och naiva människor säger jag bara. När fler Svenssons där ute vaknar och inser hennes egentliga intentioner (all strålkastarljus på mig-titta på mig här är jag!!) så är Dumpen blott historia.
https://tv.aftonbladet.se/video/363139/haer-blir-dumpens-sara-nilsson-pakoerd
Att detta klipp så uppenbart klippts till för att visa att föraren kör på och att inte Sara (de facto) slänger sig är så jävla genomskinligt så det inte går. Allt för att visa att det inte är tvärtom. D.v.s att det är Sara Nilsson som uppenbart kastar sig på huven för att blockera föraren.
Ni som har varit med minns tidigare år, där Sara Nilsson blockerat passageraren för att träda in i bilen. Ni som följt med genom åren vet att detta bara var ren och skär tidsfråga.
Att fdlk arbetar hårt, betalar dyra skattepengar och till råga på allt swishar Sara Nilsson och hennes projekt tusenlappar dagligen för att hon ska skratta gott hela vägen till banken är bara ett absurt faktum.
Då är det klart som fan att hon kan ta sig tid och göra såna här stuntmoves emellanåt. Helt sjukt att folk finansierar en sådan här människas levebröd på det sätt som gör.
Vi lever i en sjuk samtid-minst sagt!