2023-12-07, 00:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det användaren skrev hade inte med Dumpen att göra utan var ett helt annat brott? Jag påpekar detta, är det att moderera ankgubbe? Nej precis, det är det inte.
Man med funktionsnedsättning blev uthängd som pedofil. Detta verkar vara helt utifrån Dumpens intressesfär, har ju hänt åtskilliga gånger.
https://www.sydsvenskan.se/2023-12-05/man-med-funktionsnedsattning-blev-uthangd-som-pedofil
Det sågs som ett alvarligt tilltag av rättsvårdande. Det som skiljer är utgivningsbevis, vilket gör skillnad. Men utgör knappast någon moralisk skillnad.
Citera
2023-12-07, 01:21
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Han borde absolut ha stannat, Men Sara får fan skylla sig själv här. Hon lägger sig definitivt medvetet på huven här. Urlöjligt beteende och Sara och Patrik sjönk rätt rejält för mig här nu. Hon VILLE hamna på huven för att få en shockrubrik i tidningarna. Jävligt tramsigt, Sara sjönk rätt rejält i mina ögon iom det här. Går inte ta sånt här spektakel seriöst. Biljäveln var ju knappt i rörelse när hon lägger sig på den. Hon kunde hoppat undan och hon gick mitt i vägen, där har inte fotgängare att göra.

Hon går ju tillomed åt sidan för att undvika hård kollision så hon kan lägga sig riskfritt på huven! Vilket jävla trams.

Och patriks filmning av händelsen får man inte se heller....undrar varför? Varför klippa bort en så aktionfylld och otrolig händelse? Nä....det här var trams.

Har alltid innan gillat vad dumpen gör , men nu sjönk det i mina ögon också
Citera
2023-12-07, 01:23
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Man med funktionsnedsättning blev uthängd som pedofil. Detta verkar vara helt utifrån Dumpens intressesfär, har ju hänt åtskilliga gånger.
https://www.sydsvenskan.se/2023-12-05/man-med-funktionsnedsattning-blev-uthangd-som-pedofil
Det sågs som ett alvarligt tilltag av rättsvårdande. Det som skiljer är utgivningsbevis, vilket gör skillnad. Men utgör knappast någon moralisk skillnad.

Vad blev domen?
Citera
2023-12-07, 05:30
Avslutad
Vilken jävla pajas hon är. Lägga sig sig på en motorhuv som en försäkringsbedragare och skrika "påkörd!" i snaskpressen.

Hoppas det sker i fart nästa gång och att hon hamnar under bilen. Det har idioten förtjänat.
Citera
2023-12-07, 08:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PetterEliassen
Dela klippet till fler.

Snart kommer även de värsta skygglapparna som under flera år levt i förnekelse vakna upp och inse Dumpens rätta anlete.

Äckligt beteende av dumpen
Citera
2023-12-07, 09:25
Medlem
Börjar fundera om Sara och Patrik tänder på detta, att leka småflickor för att få kukbilder. Sara utan tänder ska vara glad om hon får silverpitt och Patrik har ju fått gubbkuk tidigare, förmodligen frivilligt och fick mersmak av det och vill ha mer.

Att Patrik sen gick ut med att han blivit våldtagen gjorde han för att få komma in i värmen då han höll på att bli canceled.
Citera
2023-12-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Äckligt beteende av dumpen

Vidrigt beteende men även genomskinligt för det kastar ljus på Dumpens egentliga agenda, strålkastarljuset på Sara och det är hon som ska ha uppmärksamheten. När fler och fler vaknar och inser Sara Nilssons egentliga syfte med Dumpen-då kommer folk se projektet med nyanserade ögon-en sak som är klar!
Citera
2023-12-07, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Börjar fundera om Sara och Patrik tänder på detta, att leka småflickor för att få kukbilder. Sara utan tänder ska vara glad om hon får silverpitt och Patrik har ju fått gubbkuk tidigare, förmodligen frivilligt och fick mersmak av det och vill ha mer.

Att Patrik sen gick ut med att han blivit våldtagen gjorde han för att få komma in i värmen då han höll på att bli canceled.

Klart som fasen att de gör. Fattar inte varför Svenssons vaknar så sent ständigt. Det är väl uppenbart att Dumpen sedan dag 1 gjort detta för uppmärksamheten och sensationens skull?

https://tv.aftonbladet.se/video/363139/haer-blir-dumpens-sara-nilsson-pakoerd

Att ni klipper och klistrar som ni gör. Detta innan ni slutligen publicerar klippet på er hemsida. Allt för att det ska se ut som att det är gubben som kör på Sara och inte Sara som hoppar på bilen.

Helt uppenbart vilken agenda ni egentligen har. Nu är dina intentioner avslöjade Sara!
Citera
2023-12-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Vilken jävla pajas hon är. Lägga sig sig på en motorhuv som en försäkringsbedragare och skrika "påkörd!" i snaskpressen.

Hoppas det sker i fart nästa gång och att hon hamnar under bilen. Det har idioten förtjänat.

Vanliga naiva hårt arbetande Svenssons skickar tusenlappar dagligen för att Sara Nilsson verkar för det" goda"

Hjärntvättade, manipulerade och naiva människor säger jag bara. När fler Svenssons där ute vaknar och inser hennes egentliga intentioner (all strålkastarljus på mig-titta på mig här är jag!!) så är Dumpen blott historia.

https://tv.aftonbladet.se/video/363139/haer-blir-dumpens-sara-nilsson-pakoerd

Att detta klipp så uppenbart klippts till för att visa att föraren kör på och att inte Sara (de facto) slänger sig är så jävla genomskinligt så det inte går. Allt för att visa att det inte är tvärtom. D.v.s att det är Sara Nilsson som uppenbart kastar sig på huven för att blockera föraren.

Ni som har varit med minns tidigare år, där Sara Nilsson blockerat passageraren för att träda in i bilen. Ni som följt med genom åren vet att detta bara var ren och skär tidsfråga.

Att fdlk arbetar hårt, betalar dyra skattepengar och till råga på allt swishar Sara Nilsson och hennes projekt tusenlappar dagligen för att hon ska skratta gott hela vägen till banken är bara ett absurt faktum.

Då är det klart som fan att hon kan ta sig tid och göra såna här stuntmoves emellanåt. Helt sjukt att folk finansierar en sådan här människas levebröd på det sätt som gör.

Vi lever i en sjuk samtid-minst sagt!
Citera
2023-12-07, 10:01
Medlem
Tycker det är otroligt skickligt gjort av Sara och Patrik att dra nytta av den här situationen. En sådan annons i en kvällstidning hade kostat över 100.000kr. Nu fick dom enormt med gratis publicitet och många tusen nya besökare till Dumpen.
Citera
2023-12-07, 11:11
Medlem
eldrattans avatar
Ja. Vad ska man säga om detta?! En del av mig säger att det är såklart riktigt skickligt ur rent PR och reklamsammanhang. Det måste man ge dom cred för.

Sedan är det ju inte som vissa försöker få det till att Sara vandrar planlöst och blir påkörd huxflux. Det är bra att ha i bakhuvudet att hennes initiala plan var att gå fram och rycka upp dörren på bilen. Så som bilförare är det klart att man blir lite skrämd när någon närmar sig bilen på det sättet.

I andra länder är det lätt hänt att man blir skjuten av bilföraren om man försöker sig på det Sara försöker göra med bildörren.

Skillnaden mot försäkringsbedragarna är att dom gör det mer planlöst. Där kan det bli första bästa bil som är lämplig. Så var det ju inte i detta fallet. Sara kunde lätt undvikit att få sig en gratisresa på motorhuven om hon bara avbrutit sin initiala plan och tagit ett steg åt sidan.
Senast redigerad av eldrattan 2023-12-07 kl. 11:14.
Citera
2023-12-07, 11:25
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq

Jag tyck int man ska önska livet ur någon
Det hon gör är att kämpa för att vuxna ska sluta ha sexuell kontakt med barn och samtidigt hjälpa utsatta barn

Va emot deras metoder men int dom som personer, finns ingen anledning till det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in