2023-12-06, 20:18
Medlem
angelamerkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Ack dessa tankesätt du har! Våra sinnen känner attraktion till det man upplever så det räcker så lite att man har ett manligt drag som gör att den heterosexuella mannen skulle springa därifrån men om man känner så för kvinnor så är det inte fel. Jag tror det finns undantag för alla och den som ifrågasätter Sigmund Freud göra efterforskning.

Det är rättvisa att pedofiler dör så det spelar ingen roll om det föds 10 000. Om du blir utsatt för ett allvarligt brott så ska gärningsmannen bestraffas. Förutsatt att du inte begick ett innan som provocerade gärningen. Vi kallar detta för "oskrivna regler" eftersom det inte håller juridiskt att ta lagen i sina egna händer i de flesta fallen.

Vi säger att det går att fastställa att man inte väljer att vara pedofil, men det innebär en störning i utvecklingen. Dumpen visar tydligt att gäddorna är empatistörda och inte sympatiserar för andra människor. De som håller tankarna för sig själva och inte skadar andra bestraffas inte så jag ser inte felet med Dumpen. Inte ett ända. Den dagen kan bara komma om en oskyldig hängs ut men det är noggranna med det.

Med empirisk data _borde_ vi vara överens i fastställningen att pedofilen har valt sin läggning lika mycket som du och jag.

Jag har inga problem med Dumpen, men jag är realistisk och förstår att även om Dumpen sätter dit en, två eller tre personer idag kommer 1000-tals bli utnyttjade ändå samma dag.

Tills dess att folk funderar rationellt kring detta, kommer vi alltid ha problem med utnyttjande av barn, tyvärr!
Citera
2023-12-06, 21:05
Medlem
Knotknets avatar
Sara Nilsson påkörd vid konfrontation.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/sara-nilsson-fran-dumpen--pakord-vid-konfrontation/
Citat:
Dumpens Sara Nilsson blev påkörd i vid en konfrontation i Göteborg på onsdagen.

– Det var den sjukaste konfrontationen någonsin, säger Sara Nilsson som inte skadades allvarligt.

Bilens ägare medger för Expressen att det var han som chattade med Dumpens alias ”Felicia”, 14, och sedan körde på Sara Nilsson.

– Jag försöker inte förringa det, men jag hade aldrig tänkt köra över henne, säger han.
Citera
2023-12-06, 21:15
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/sara-nilsson-fran-dumpen--pakord-vid-konfrontation/

Vill nog se Patriks film innan jag avgör helt...men känns det inte som Sara hoppade upp på huven?
Gäddan har naturligtvis ansvar för sin bil, men jag har en stark känsla av att hon VILLE ha lite extra dramatik här.
Får vänta tills publicering och titta på Patriks film innan man fäller något omdöme om händelsen...får lite idiotvibbar av både gädda och Sara i detta fallet faktiskt.
Citera
2023-12-06, 21:29
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Ajajaj! Vad kommer denna gädda att döpas till: Actiongäddan?

Hoppas att det inte leder till någon bestående skada för Sara.

SoP behöver kunna fortsätta med fångsterna utan uppehåll. För tydligen plaskar det fortfarande friskt uti vassen.

Man skulle kunna tro att uppmärksamheten skrämt bort gäddorna. Men inte ...
Citera
2023-12-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ajajaj! Vad kommer denna gädda att döpas till: Actiongäddan?

Hoppas att det inte leder till någon bestående skada för Sara.

SoP behöver kunna fortsätta med fångsterna utan uppehåll. För tydligen plaskar det fortfarande friskt uti vassen.

Man skulle kunna tro att uppmärksamheten skrämt bort gäddorna. Men inte ...

https://dumpen.se/2023/12/06/gaddn-furious-napp-322-goteborg/

För helvete, det är ju alldeles uppenbart att Sara Nilsson kastar sig över huven medvetet!

Så jävla dåligt regisserat så det inte är sant! Och hela Sverige tror naivt att detta inte varit medvetet, på riktigt alltså man blir jävligt illamående av hennes beteende! inte konstigt att folk inte vill ta i henne och hennes projekt med tång!
Citera
2023-12-06, 22:33
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterEliassen

För helvete, det är ju alldeles uppenbart att Sara Nilsson kastar sig över huven medvetet!

Så jävla dåligt regisserat så det inte är sant! Och hela Sverige tror naivt att detta inte varit medvetet, på riktigt alltså man blir jävligt illamående av hennes beteende! inte konstigt att folk inte vill ta i henne och hennes projekt med tång!

Känns onekligen så, De ville ha rubriker. Det ser VERKLIGEN inte ut att gå fort när han kör ut och hon hamnar på huven. Vill se händelsen ur patriks kameraperspektiv men det känns onekligen som ett dåligt skådespel det här.
Citera
2023-12-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Känns onekligen så, De ville ha rubriker. Det ser VERKLIGEN inte ut att gå fort när han kör ut och hon hamnar på huven. Vill se händelsen ur patriks kameraperspektiv men det känns onekligen som ett dåligt skådespel det här.

Sara, skriver detta till dig då jag vet att du är inne i tråden för daglig bekräftelse, sann och självgod narcissist som du är.

Jag och hundratals här inne har genomskådat dig sedan dag 1, efter varje publicerad krönika på Dumpens hemsida sedan dag 1, men gudarna ska veta att fler tar och vaknar nu efter dagens händelse.

Ditt skådespel är inte bara dåligt, det är genomuselt!

Nu är det en tidsfråga innan folk även ser igenom ditt projekt, en sak som är klar!
Citera
2023-12-06, 22:47
Medlem
Citat:

Dela klippet till fler.

Snart kommer även de värsta skygglapparna som under flera år levt i förnekelse vakna upp och inse Dumpens rätta anlete.
Citera
2023-12-06, 22:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterEliassen

Citat:

Går faktiskt fortare än vad jag trodde. Otäckt! Sånt där gör man ju inte frivilligt utan en stuntman.

Verkar som om 242 kan springa, trots allt, när det är skarpt läge. Eftersom han hann ikapp bilen ...

Han fick plötsligt kontakt med formen från tiden då han knäckte Thränhardt. Hatten av!

Inte en vecka utan Dumpen-dramatik och gädd-action!
Citera
2023-12-06, 23:15
Medlem
Hegamons avatar
Snuskgubben skulle stannat. Hastigheten är tillräckligt stor för att orsaka dödlig skada ifall hon ramlat framför bilen och blivit överkörd. Sedan är det inte så lätt att ta sig från en sådan position från motorhuven när bilen är i rörelse. Skulle kunna bli aktuellt för återkallelse av körkort för den bilföraren.
Citera
2023-12-06, 23:21
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Snuskgubben skulle stannat. Hastigheten är tillräckligt stor för att orsaka dödlig skada ifall hon ramlat framför bilen och blivit överkörd. Sedan är det inte så lätt att ta sig från en sådan position från motorhuven när bilen är i rörelse. Skulle kunna bli aktuellt för återkallelse av körkort för den bilföraren.

Han borde absolut ha stannat, Men Sara får fan skylla sig själv här. Hon lägger sig definitivt medvetet på huven här. Urlöjligt beteende och Sara och Patrik sjönk rätt rejält för mig här nu. Hon VILLE hamna på huven för att få en shockrubrik i tidningarna. Jävligt tramsigt, Sara sjönk rätt rejält i mina ögon iom det här. Går inte ta sånt här spektakel seriöst. Biljäveln var ju knappt i rörelse när hon lägger sig på den. Hon kunde hoppat undan och hon gick mitt i vägen, där har inte fotgängare att göra.

Hon går ju tillomed åt sidan för att undvika hård kollision så hon kan lägga sig riskfritt på huven! Vilket jävla trams.

Och patriks filmning av händelsen får man inte se heller....undrar varför? Varför klippa bort en så aktionfylld och otrolig händelse? Nä....det här var trams.
Senast redigerad av KaninHitler 2023-12-06 kl. 23:25.
Citera
2023-12-06, 23:48
Avstängd
Adelaides avatar
För helvete, inte fan skulle man riskera livet för lite rubriker. Och jo man ser klart och tydligt att Sara faktiskt blir påkörd, även om hon mer eller mindre självmant hänger kvar på huven ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in