Citat:
Ack dessa tankesätt du har! Våra sinnen känner attraktion till det man upplever så det räcker så lite att man har ett manligt drag som gör att den heterosexuella mannen skulle springa därifrån men om man känner så för kvinnor så är det inte fel. Jag tror det finns undantag för alla och den som ifrågasätter Sigmund Freud göra efterforskning.
Det är rättvisa att pedofiler dör så det spelar ingen roll om det föds 10 000. Om du blir utsatt för ett allvarligt brott så ska gärningsmannen bestraffas. Förutsatt att du inte begick ett innan som provocerade gärningen. Vi kallar detta för "oskrivna regler" eftersom det inte håller juridiskt att ta lagen i sina egna händer i de flesta fallen.
Vi säger att det går att fastställa att man inte väljer att vara pedofil, men det innebär en störning i utvecklingen. Dumpen visar tydligt att gäddorna är empatistörda och inte sympatiserar för andra människor. De som håller tankarna för sig själva och inte skadar andra bestraffas inte så jag ser inte felet med Dumpen. Inte ett ända. Den dagen kan bara komma om en oskyldig hängs ut men det är noggranna med det.
Det är rättvisa att pedofiler dör så det spelar ingen roll om det föds 10 000. Om du blir utsatt för ett allvarligt brott så ska gärningsmannen bestraffas. Förutsatt att du inte begick ett innan som provocerade gärningen. Vi kallar detta för "oskrivna regler" eftersom det inte håller juridiskt att ta lagen i sina egna händer i de flesta fallen.
Vi säger att det går att fastställa att man inte väljer att vara pedofil, men det innebär en störning i utvecklingen. Dumpen visar tydligt att gäddorna är empatistörda och inte sympatiserar för andra människor. De som håller tankarna för sig själva och inte skadar andra bestraffas inte så jag ser inte felet med Dumpen. Inte ett ända. Den dagen kan bara komma om en oskyldig hängs ut men det är noggranna med det.
Med empirisk data _borde_ vi vara överens i fastställningen att pedofilen har valt sin läggning lika mycket som du och jag.
Jag har inga problem med Dumpen, men jag är realistisk och förstår att även om Dumpen sätter dit en, två eller tre personer idag kommer 1000-tals bli utnyttjade ändå samma dag.
Tills dess att folk funderar rationellt kring detta, kommer vi alltid ha problem med utnyttjande av barn, tyvärr!