Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Kan siffrorna verkligen stämma? Eller känner de inte till det sexuella våldet? T.ex:
"När jag gick in i huset såg jag en naken kvinna framför mig. Hon hade spikar och olika föremål i sina kvinnliga organ. Hennes kropp var brutaliserad på ett sätt så att hon inte gick att identifiera."
"He penetrated her, and shot her in the head before he finished,' she said, according to the BBC who saw the video testimony. 'He didn't even pick up his pants; he shoots and ejaculates."
"Some women were raped before they were dead, some raped while injured, and some were already dead when the terrorists raped their lifeless bodies,' his statement says."
"'One was sexually terrorised with a knife stuck in her vagina and all her internal organs removed,' his statement says, according to the BBC."
Jag har svårt att tro att 75% stöder detta. Men vem vet.
Araberna som bor kvar i det så kallade "Palestina" vid det här laget vet inte mycket annat än krig, terror och hat. Så 75% låter rimligt och stämmer rätt väl överrens med andra undersökningar som visat stort stöd för Hamas/PLO osv genom alla tider av terror och sadism mot judar. Men "palestina-araberna" har alltid älskat sadistisk terror mot judar, framförallt efter Yom Kippur kriget när många av deras "arab-vänner" (Jordanien, Egypten osv) gav upp och slöt fred med Israel. Nu är det i princip endast islamistiska jihadister kvar som stödjer deras så kallade "kamp", och dom är ju kända för sin terror.
Det är inte första gången vi sett "palestinska-araberna" reagera på liknande scener. Kan ju påminna om:
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_Ramallah_lynching
"Soon after, the crowd dragged the two mutilated bodies to Al-Manara Square in the city center and began an impromptu victory celebration."
Likt det vi såg med Shani Louk och hennes tragiska öde i Gaza. Det är samma mentalitet som råder fortfarande. Detta är ofta svårt för oss att förstå som bott i fred så pass länge, känns det som.