2023-12-06, 20:28
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Se där är du igen, vem hotar Sverige för att vi samarbetar med Nato??

Kan ju inte vara Ryssland för du har sagt att dom inte hotar Sverige!!

Varför detta intresse att hota Sverige, ni har ju nato landet Finland som närmsta granne. Dom skickar ni araber på.

Aj Aj Aj humanitära stormakten Ryssland skickar araber på cykel mitt i vintern. Vidrigt.
Helt seriöst så undrar jag varför vi ska samarbeta med Nato när ryssland inte utgör ett hot. Förrän vi börjar samarbeta med Nato. Om du skippar alla invektiv och försöker ge mig ett seriöst svar kanske jag kommer fortsätta diskutera med dig.
Citera
2023-12-06, 20:30
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Det är den alliansfria neutrala alliansen. Den vi tillhörde innan den korrupta judeköpta riksdagen började oja sig.
Det var väl ingen allians? Och vad skulle den "alliansen" ha att att säga till om i något sammanhang?
Citera
2023-12-06, 20:32
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Helt seriöst så undrar jag varför vi ska samarbeta med Nato när ryssland inte utgör ett hot. Förrän vi börjar samarbeta med Nato. Om du skippar alla invektiv och försöker ge mig ett seriöst svar kanske jag kommer fortsätta diskutera med dig.

SVERIGE ansökte om NATO efter hot från ditt älskade Ryssland. Det är dokumenterat.

Sen skiter jag i vad en anonym loser på ett diskussionsforum tycker om mig.
Du har iallafall hjälpt mig hata Ryssland än mer efter ditt skitsnackande.

DRA ÅT HELVETE.
Citera
2023-12-06, 20:33
Medlem
Citat:
Det är den alliansfria neutrala alliansen. Den vi tillhörde innan den korrupta judeköpta riksdagen började oja sig.

Måntro om Ryssland har samma syn på oss, eller haft sedan Ukraina kriget att vi vore neutrala?
Vi har deltagit med Nato i flera år. Och du tror Ryssland såg oss som neutrala? Vars är dina mediciner?
Citera
2023-12-06, 20:33
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Det var väl ingen allians? Och vad skulle den "alliansen" ha att att säga till om i något sammanhang?
Är man neutral så beblandar man sig inte i andras konflikter. Pretty basic. Jag vet inte vad vi har med Ukraina att göra förutom att vi torskade i Poltava. Det kanske är en läxa arr bära med sig. Dont mess with the bull and get the horn.
Citera
2023-12-06, 20:35
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Inte många i den alliansfria klubben längre, bättre att liera sig med starka US army när du bor granne med tjyvorcher
Citera
2023-12-06, 20:37
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Har du hört talas om representativ demokrati?
Den är värd att dö för ja. Lägga lappen på lådan var 4e år
Citera
2023-12-06, 20:39
Medlem
TriggerDisciplines avatar
Jag brukar aldrig säga att folk är dåraktiga, jag vill inte hävda att jag själv skulle vara så mycket bättre, tvärtom, det är mycket jag inte vet och förstår.

Men.

Jag får god lust att åberopa vansinne efter att ha läst alla självgoda inlägg i den här tråden som jublande förklarar att Ryssland annars kommer att attackera Sverige, inte sällan tryfferade med infantila skymford av typen "Pruttler", "Bög-dvärgen", "Ryzzar".

Den svensk som är självständig, påläst och verkligt insatt i omvärldshistoria samt globaliseringens ideologier och maktstrukturer vet att detta avtal är en avgrund.

Ni som uppskattar avtalet har låtit er luras och skrämmas och är ingenting annat än underdåniga medlöpare och bondeoffer.
Citera
2023-12-06, 20:42
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
SVERIGE ansökte om NATO efter hot från ditt älskade Ryssland. Det är dokumenterat.

Sen skiter jag i vad en anonym loser på ett diskussionsforum tycker om mig.
Du har iallafall hjälpt mig hata Ryssland än mer efter ditt skitsnackande.

DRA ÅT HELVETE.
Det hotet har gått mig förbi men det känns lite utsiktslöst att fråga dig var det var.

Nu tycker inte jag illa om dig. Jag är ganska överseende med ignoranta personer även när de häver ur sig otidigheter, vilket verkar vara din främsta egenskap.
Citera
2023-12-06, 20:43
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TriggerDiscipline
Jag brukar aldrig säga att folk är dåraktiga, jag vill inte hävda att jag själv skulle vara så mycket bättre, tvärtom, det är mycket jag inte vet och förstår.

Men.

Jag får god lust att åberopa vansinne efter att ha läst alla självgoda inlägg i den här tråden som jublande förklarar att Ryssland annars kommer att attackera Sverige, inte sällan tryfferade med infantila skymford av typen "Pruttler", "Bög-dvärgen", "Ryzzar".

Den svensk som är självständig, påläst och verkligt insatt i omvärldshistoria samt globaliseringens ideologier och maktstrukturer vet att detta avtal är en avgrund.

Ni som uppskattar avtalet har låtit er luras och skrämmas och är ingenting annat än underdåniga medlöpare och bondeoffer.

Samma fråga till dig då, skulle det vara bättre att ge tillgången av svenska baser till Ryssland istället då. Lägga sig på rygg typ??
Citera
2023-12-06, 20:44
Avslutad
Island hade ett helvete med jänkarnas bas i Keflavik. (Tal om att den ska öppnas igen).
I Japan har de också skämt ut sig.
Ligger i korten att Sverige blir ett enda slagfält? Och vem har blandat leken…
Citera
2023-12-06, 20:46
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Det hotet har gått mig förbi men det känns lite utsiktslöst att fråga dig var det var.

Nu tycker inte jag illa om dig. Jag är ganska överseende med ignoranta personer även när de häver ur sig otidigheter, vilket verkar vara din främsta egenskap.

Jag tycker illa om ryssälskare som dig för dom förklarar aldrig varför Ryssland ska vara dt självklara alternativet.

Ignorant?? Jag frågar för helvete 1000 tals gånger varför Ryssland skulle vara det bättre alternativet, vad får jag för svar?? Att jag är IGNORANT. Fucking hamsterhjul. Svara, Förklara, Utbilda istället!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in