Citat:
Ursprungligen postat av
enknutensak
Håller med, som ett gäng jävla 12-åringar hela bunten.
Jag ser framemot spelat iallafall, hoppas innerligt på en release tidigt -24 så man slipper vänta mer.
Därför håller jag mig främst till Reddit.
Men man får väl bara ignorera ungarna här, för det vore kul att diskutera med svensktalande.
Min gissning om sociala medier i spelet, vilket vissa här har kritiserat, är att det givetvis kommer vara en satir på sociala medier.
Det kommer förmodligen funka som nån slags måttstock eller nån slags drivande del, såklart.
Men jag tror att det kommer göras med Rockstars finurliga, satiriska finess.
Och ärligt talat, kommer det finnas influensers och störiga TikTokare, så kommer det vara helt fantastiskt att få köra över dom.
När jag för övrigt såg trailern så kände jag verkligen. Fan, Rockstar håller stilen.
Dom utvecklas, men har kvar kärnan till känslan man vill åt.
Spelet är inte släppt än, men förväntningarna steg faktiskt en hel del.