Citat:
Vad svamlar du om. Det är jag som har presenterat motiv, och den judiska galenskapen/hybrisen går hand i hand med det. Det jag skriver stöds av fakta och några av de mest seriösa analytikerna (Douglas Macgregor) som existerar så dina försök att dra konspirationskortet mot mig fallerar totalt.
Hela ditt och NMR:s harmynta resonemang om att allt som sker bara är planlös judisk dumhet är ju inte bara helt befängt utan blir mer och mer demolerat som den judaiserade dynga det bevisligen är.
Alla visste utom IDF och Mossad som glömde bort att försvara sig. Den hysteriska nollan baggebo1 briljerar som vanligt
Det behövs naturligtvis inga bondskurkar när vi har den sionistiska patologin att beskåda. Mycket enklare förklaringar än så blir det inte.
Vi får såklart se hur mycket de lyckas eller inte. Metodiken om måhända desperat är vilket fall att de försöker.
Svara nu på hur du ser på ZOG om inte som en konspiratorisk judisk rörelse. För du tror väl fortfarande på dess existens?
Hela ditt och NMR:s harmynta resonemang om att allt som sker bara är planlös judisk dumhet är ju inte bara helt befängt utan blir mer och mer demolerat som den judaiserade dynga det bevisligen är.
Alla visste utom IDF och Mossad som glömde bort att försvara sig. Den hysteriska nollan baggebo1 briljerar som vanligt

Det behövs naturligtvis inga bondskurkar när vi har den sionistiska patologin att beskåda. Mycket enklare förklaringar än så blir det inte.
Vi får såklart se hur mycket de lyckas eller inte. Metodiken om måhända desperat är vilket fall att de försöker.
Svara nu på hur du ser på ZOG om inte som en konspiratorisk judisk rörelse. För du tror väl fortfarande på dess existens?
Hör du inte själv hur motsägelsefullt det där låter? Motiv förutsätter ju rationalitet vilket inte i sin tur rimmar illa med galenskap. Sen målar du med en bred pensel i svartvitt. Det finns inget dikotomt utfallsrum där judar endera är småkorkade eller überlistiga. Vad exakt menar du att ”alla visste” förresten om Hamasattacken? Det är exakt så här inbitna konspirationsteoretiker resonerar. Ni spinner ihop en story som bygger på falsk logik. Sanningen är ju att vi inte har en aning om vilka källor eller vilken typ av information som gavs till Israel. Var det av typen ”något är i görningen” så kan det röra sig om nästintill vad som helst. Att man i efterhand vet hur Hamasattacken utfördes innebär inte att den informationen fanns på förhand. Inget ont om McGregor men han snackar väldigt mycket skit emellanåt(som alla amerikaner) och det blev skämskudde på en del av hans förutsägelser under inledningen av Ukrainakriget.
Min bild är densamma som den alltid har varit. Det finns konspirationer men det innebär inte att allt som sker är ett resultat av sådana. Långt därifrån. Judisk makt betraktar jag mer som maffialiknande etnocentriska strukturer. Men kan inte du svara på frågan varför du inte är öppen för enklare förklaringar när det gäller företeelser som Hamasattacken?