2023-12-06, 06:39
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Det enda jag hann uppfatta igår när jag var inne en kort stund på hennes live var att hon tiggde maniskt efter swish då alla borde ha pengar eftersom det precis varit lön, för att i nästa andetag säga att folk var avundsjuka på henne för att hon lyckats spara ihop 10.000 kr och att det gick bra nu. När någon kommenterade detta och ifrågasatte varför hon tiggde swish i så fall så blev det tyst ganska länge.

Vad gäller hennes systrar så har jag sagt det förr. Varje gång de hjälpt henne har hon tackat genom att outa dom på ett vidrigt sätt, så det är helt förståeligt att de håller sig borta.
2023-12-06, 11:46
Medlem
Luzzjes avatar
Jag hoppas INNERLIGT att den stackars tjej som blev mordhotad igår polisanmäler Bumbi för detta. Om du är här i tråden, glöm inte att bevis finns kvar på Klandervärds youtube-kanal. Hon kan inte få fortsätta bete sig såhär.

Samt till bumbis nya BFF som hon läckte alla kontonummer på - lycka till! Hoppas du insett nu vilket jävla as hon är.
2023-12-06, 12:09
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag hoppas INNERLIGT att den stackars tjej som blev mordhotad igår polisanmäler Bumbi för detta. Om du är här i tråden, glöm inte att bevis finns kvar på Klandervärds youtube-kanal. Hon kan inte få fortsätta bete sig såhär.

Samt till bumbis nya BFF som hon läckte alla kontonummer på - lycka till! Hoppas du insett nu vilket jävla as hon är.

Posta gärna länk och tidsangivelse på det där mordhotet.
2023-12-06, 12:13
Medlem
Haalands avatar
Från liven igår:

Varit tvungen att kissa och bajsa i duschen i en vecka då hon saknar toapapper.

Ingen mat alls hemma enbart druckit en bearnaisesås. En stund senare hör man henne sitta tugga och smaska på något trots att hon inte hade något ätbart hemma.

Outar namedroppar och mordhotar en följare i hennes live. Hon ska dööö!

Berättar att hon sovit med kniv och funderar på att skaffa en pistol.

Visar upp screenshot på en stackars följares kontonummer, tjejen får förvisso skylla sig själv som skickat dessa till Bumbi.

Hotar blocka 120+ pers i hennes live om de inte bums börjar swisha pengar till henne så hon kan fylla på sitt internet.

Hur FAN kan hon få ha sin Instagram kvar?

Allt finns att beskåda på Klandervärds Youtube-kanal.
Senast redigerad av Haaland 2023-12-06 kl. 12:16.
2023-12-06, 12:18
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
https://www.youtube.com/watch?v=RLMLf3CEXos

Vid 01:02:10 frågar hon sina följare om hon ska döda tjejen som skrivit till hennes förvaltare.
2023-12-06, 12:18
Medlem
Sinnesförvirrads avatar

Vid 01:02:00 frågar hon sina följare om hon ska döda tjejen som skrivit till hennes förvaltare.
2023-12-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Från liven igår:

Varit tvungen att kissa och bajsa i duschen i en vecka då hon saknar toapapper.

Ingen mat alls hemma enbart druckit en bearnaisesås. En stund senare hör man henne sitta tugga och smaska på något trots att hon inte hade något ätbart hemma.

Outar namedroppar och mordhotar en följare i hennes live. Hon ska dööö!

Berättar att hon sovit med kniv och funderar på att skaffa en pistol.

Visar upp screenshot på en stackars följares kontonummer, tjejen får förvisso skylla sig själv som skickat dessa till Bumbi.

Hotar blocka 120+ pers i hennes live om de inte bums börjar swisha pengar till henne så hon kan fylla på sitt internet.

Hur FAN kan hon få ha sin Instagram kvar?

Allt finns att beskåda på Klandervärds Youtube-kanal.

Hon bajsade ju knappast inte i duschen, inte ens Dumbo är så korkad
2023-12-06, 13:18
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hon bajsade ju knappast inte i duschen, inte ens Dumbo är så korkad

Nej tror mer han hänvisar till att hon vaskar röven i duschen efter hon skitit.
Så som hon tipsade Chrille om, duscha av och torka med handduk för hon skulle ändå tvätta sen.
(Vilket hon aldrig gjorde.)

Hygienen är på topp hos primadonnan.

Men vem vet hon kanske gjorde en ”waffle stomp” bajsade över dräneringshålen och sen bara stampar ner korven.😂🤡

Undrar om hon fick tag på sina älskade piller igår så hon är gladare idag och mindre abstinent.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-12-06 kl. 13:21.
2023-12-06, 14:08
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad

Vid 01:02:10 frågar hon sina följare om hon ska döda tjejen som skrivit till hennes förvaltare.
gör en polisanmälan , finns bevis ovan, så att pajasen får stå får sina handlngar, även pillerpundare

klara bevis 1.02 om hot som bör gå till polisen
Senast redigerad av DayNite 2023-12-06 kl. 14:11.
2023-12-06, 14:21
Medlem
Nu går människan för långt. Den där J tog sig tid att skriva till förvaltaren med goda intentioner så sitter människan (Emelie) och outar hennes namn och t.o.m mordhotar henne! Det är inte ofta det kokar inombords men hon lyckades. Vad jag inte riktigt förstår är varför förvaltaren ens berättar det här för henne.
2023-12-06, 14:28
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Nu går människan för långt. Den där J tog sig tid att skriva till förvaltaren med goda intentioner så sitter människan (Emelie) och outar hennes namn och t.o.m mordhotar henne! Det är inte ofta det kokar inombords men hon lyckades. Vad jag inte riktigt förstår är varför förvaltaren ens berättar det här för henne.
Det kan man undra varför Förvaltaren har en sådan dialog med sin brukare?
hur skickar man det vidare? inte överförmyndaren för denna skiter totalt i detta

men bör gå vidare högre upp då jag anser att förvaltaren ej är lämplig i sitt ämbete , tydliga bevis finns nu och gör saken lättare att driva.
2023-12-06, 14:55
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det kan man undra varför Förvaltaren har en sådan dialog med sin brukare?
hur skickar man det vidare? inte överförmyndaren för denna skiter totalt i detta

men bör gå vidare högre upp då jag anser att förvaltaren ej är lämplig i sitt ämbete , tydliga bevis finns nu och gör saken lättare att driva.

Kanske mejla chefen för överförmyndarenheten? Måste väl finnas en sådan på kommun. Eller tingsrätten rent ut av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in