Citat:
Ursprungligen postat av
BallaKlava
Hur menar du att Rey Skywalker är en Mary Sue? Jag tror inte du har en aning om vad du pratar om, och nästa gång du skriver något liknande föreslår jag att du utbildar
dig själv först så du slipper skämma ut dig själv.

Tack för tipset, Flashback vill man ju verkligen inte skämma ut sig själv på
Jo, skulle säga att Rey är en Mary Sue. Sedan om du är ett Star Wars-fan som inte gillar när andra kritiserar något som har med filmerna att göra får ju stå för dig såklart.
Att Rey är så sjukt bra på allt som har med lasersvärd och kraften att göra är helt taget ur luften och är endast dåligt manusförfattande. Anakin behövde öva i åratal för att komma någon vart, och till slut kunde han vinna över Count Dooku. Rey övar under en
väsentligt mycket kortare tidsperiod, och vinner mot folk som hon egentligen borde bli krossad mot (att ”kraften är stark inom henne” , är bara en täckmantel för att hon är en Mary Sue). Hon är bättre på att köra Millenium Falcon än Han Solo fast hon aldrig hade flygit den innan (hur löjligt får det bli

).
Pallar inte gå in på mer off-topic, gissar på att du gillar Star Wars väldigt mycket. Samtidigt så ogillar jag de senaste filmerna väldigt mycket, så vi båda har nog tendenser.