Citat:
Precis! Vem i helvete bryr sig om att spela som antingen kvinna eller man i ett spel? Det kommer bara bli roligt! Har nog aldrig spelat som kvinna i varken GTA eller något annat spel med tyngd på singleplayer. Hört på ryktesvägen att förväntad release date är den första april, 2025. Tiden får utvisa om det stämmer.
För övrigt ser det riktigt bra ut! Mycket snack om woke här inne, men själv har jag svårt att se det. Twerkande kvinnor, strippklubbar och uppenbar segregering bland människor med olika hudfärg (tydligt att svarta umgås med svarta, vita umgås med vita. Finns såklart många undantag, precis som i verkligheten). Whitetrash-kulturen är såklart närvarande (som den borde vara) men det är också stereotypen om svarta gangsters och svarta tatuerade bbl-kvinnor.
Om någon är orolig för att grafiken inte kommer vara lika bra som i trailern - ni kan lugna er själva med att Rockstar alltid använder sig utav scener som finns i själva spelet (gjord av samma engine). Ni som spelade GTAV kan gå tillbaka och kolla in trailern till det - samma sak kan ni som spelade RDR2 göra. I RDR2:s fall så blev till och med slutprodukten bättre än trailern.
Det stora orosmolnet inför släppet blir helt klart vad handlingen kommer att vara. Bonnie and Clyde är helt ärligt inget som tilltalar mig (kräkreflexerna kommer att arbeta på högvarv om det blir något i stil med: ”det är vi två mot världen”). MEN R* gör det alltid bra annars, så gissar på att även denna story ska bli underhållande.
Edit: sedan att ena huvudpersonen är en kvinna. Är det verkligen så farligt? Finns många spel som gjort detta bra. Självklart så vet jag vad man oroar sig för (Mary Sue á la Rey Skywalker), men går ju inte att säga om så blir fallet utifrån den väldigt korta teasern. Endast tiden kan utvisa.
För övrigt ser det riktigt bra ut! Mycket snack om woke här inne, men själv har jag svårt att se det. Twerkande kvinnor, strippklubbar och uppenbar segregering bland människor med olika hudfärg (tydligt att svarta umgås med svarta, vita umgås med vita. Finns såklart många undantag, precis som i verkligheten). Whitetrash-kulturen är såklart närvarande (som den borde vara) men det är också stereotypen om svarta gangsters och svarta tatuerade bbl-kvinnor.
Om någon är orolig för att grafiken inte kommer vara lika bra som i trailern - ni kan lugna er själva med att Rockstar alltid använder sig utav scener som finns i själva spelet (gjord av samma engine). Ni som spelade GTAV kan gå tillbaka och kolla in trailern till det - samma sak kan ni som spelade RDR2 göra. I RDR2:s fall så blev till och med slutprodukten bättre än trailern.
Det stora orosmolnet inför släppet blir helt klart vad handlingen kommer att vara. Bonnie and Clyde är helt ärligt inget som tilltalar mig (kräkreflexerna kommer att arbeta på högvarv om det blir något i stil med: ”det är vi två mot världen”). MEN R* gör det alltid bra annars, så gissar på att även denna story ska bli underhållande.
Edit: sedan att ena huvudpersonen är en kvinna. Är det verkligen så farligt? Finns många spel som gjort detta bra. Självklart så vet jag vad man oroar sig för (Mary Sue á la Rey Skywalker), men går ju inte att säga om så blir fallet utifrån den väldigt korta teasern. Endast tiden kan utvisa.
Blir lite variation trots att man förmodans kommer kunna välja mellan man och kvinna i spelet sedan. Släpp kuken och sluta gråt grabbar! Det är ett spel

