Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Sju Rhesusapor verkar ha utgjort ap-delen av studien. Men jag ser inte hur många möss det var i buren.
Sju apor... är inte det lite lite?
Men ska man ta fram en Gratis-spruta på tre dagar kanske man inte hinner undersöka mer noggrant.
Nej. du gör ju inte det, men så är du ju också dum i huvudet och helt ointelligent.
Den toxikologiska rapport som ligger till grund för den ansökan om tillstånd för det förkliniska försök du letar i finns tillgängligt för var och en att läsa. Mitt råd till dig är att du inte ger dig i kast med att ens leta, än mindre försöker läsa rapporterna - du är helt enkelt för dum för att klara av det.
Du får inte utföra några kliniska försök på mänskliga apor om du inte har alla tester genomförda. Du får inte genomföra tester på människa om du inte prövat på apa. Vad är du inte fattar? Är du HELT blåst?
Rapporterna finns tillgängliga och jag har länkat till dem tidigare här på forumet.
Toxikologin utfördes på möss, Wistar och icke mänskliga primater. Alla toxikologiska rapporter finns tillgängliga på nätet. Det förkliniska försöket gjordes på Rhesusmakaker. Den rapporten finns också och jag har länkat till den flera gånger.
Ja, alla tester, toxikologiska undersökningar, alla förkliniska försök och alla kliniska försök som krävs har genomförts.
Herregud, vilken total fjant och okunnig nolla du är.