Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-16, 15:48
  #1
Medlem
RudolfHutlers avatar
En hel del folk (idioter) är nu livrädda för covid-19 och tror att de kommer att kvävas ihjäl. Jag förstår att de som är i en riskgrupp kan ha anledning att oroa sig dock. Men samtidigt ser vi nu att vaccinet orsakar bland annat sterilitet (som väl gör att idioter kommer att rensas ut ur genpoolen) och olika dödliga sjukdomar, så som ITP, och nu har folk börjat dö som flugor i sviterna av vaccinet. Vi kan även ha anledning att tro att en stor del av dödsfallen sopas under mattan och förklaras som offer för covid-19 så att fler ska bli panikslagna (idioter som de är) och ta sprutan.

Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?
Citera
2021-01-16, 15:53
  #2
Avstängd
twigdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
En hel del folk (idioter) är nu livrädda för covid-19 och tror att de kommer att kvävas ihjäl. Jag förstår att de som är i en riskgrupp kan ha anledning att oroa sig dock. Men samtidigt ser vi nu att vaccinet orsakar bland annat sterilitet (som väl gör att idioter kommer att rensas ut ur genpoolen) och olika dödliga sjukdomar, så som ITP, och nu har folk börjat dö som flugor i sviterna av vaccinet. Vi kan även ha anledning att tro att en stor del av dödsfallen sopas under mattan och förklaras som offer för covid-19 så att fler ska bli panikslagna (idioter som de är) och ta sprutan.

Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?

Om det nu redan finns trådar där man tar upp med källa eller hänvisning till något som helst t.ex "att folk dör som flugor" , så ser jag inte någon vits med att du gör en tråd utan källor eller hänvisning till något utan bara drar upp de som redan dragits upp med en liten modul kring en fråga kring etik.
Citera
2021-01-16, 15:55
  #3
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?

Nej.

Däremot tror jag att de som delar dina konspirationsteorier även är ett stort fan av QAnon, Tomten och Rödluvan
Citera
2021-01-16, 15:57
  #4
Medlem
Nae, någon utrotningskampanj är det inte frågan om.

Utan tvekan gnuggar delar av läkemedelsindustrin sina svettiga händer, skickar ut lobbyister och lägger på en extra nolla för att tjäna storkovan. Det är jag 100% säker på. Däremot sitter ingen Dr Evil och regisserar allt detta, utan det är helt enkelt mänsklighetens egna vidrighet som visar sig i vanlig ordning. Att tjäna pengar på lidande har blivit lite av vår paradgren.

Däremot är jag själv väldigt kluven vad gäller detta vaccin, främst på grund av narkolepsi-skandalen. Nej, det är inte samma typ av vaccin och det finns ingen anledning att tro att samma biverkningar kommer dyka upp. Men mitt förtroende fick sig en rejäl törn. Kombinerat med min avsky för storfinansen och vinstintresse i allmänhet så är jag själv mycket skeptisk. Ännu mer osäker blir jag gällande barnen.

Men vem bryr sig, om 100 år är vi alla döda ändå.
Citera
2021-01-16, 15:58
  #5
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Men samtidigt ser vi nu att vaccinet orsakar bland annat sterilitet (som väl gör att idioter kommer att rensas ut ur genpoolen) och olika dödliga sjukdomar, så som ITP, och nu har folk börjat dö som flugor i sviterna av vaccinet.
Källa?
Citera
2021-01-16, 16:12
  #6
Avstängd
twigdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Källa?

Det jag hittade var att 23 st åldringar har dött i norge.

https://www.globaltimes.cn/page/202101/1212939.shtml
Citera
2021-01-16, 16:17
  #7
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
En hel del folk (idioter) är nu livrädda för covid-19 och tror att de kommer att kvävas ihjäl. Jag förstår att de som är i en riskgrupp kan ha anledning att oroa sig dock. Men samtidigt ser vi nu att vaccinet orsakar bland annat sterilitet (som väl gör att idioter kommer att rensas ut ur genpoolen) och olika dödliga sjukdomar, så som ITP, och nu har folk börjat dö som flugor i sviterna av vaccinet. Vi kan även ha anledning att tro att en stor del av dödsfallen sopas under mattan och förklaras som offer för covid-19 så att fler ska bli panikslagna (idioter som de är) och ta sprutan.

Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?
Var?
Citera
2021-01-16, 16:29
  #8
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
En hel del folk (idioter) är nu livrädda för covid-19 och tror att de kommer att kvävas ihjäl. Jag förstår att de som är i en riskgrupp kan ha anledning att oroa sig dock. Men samtidigt ser vi nu att vaccinet orsakar bland annat sterilitet (som väl gör att idioter kommer att rensas ut ur genpoolen) och olika dödliga sjukdomar, så som ITP, och nu har folk börjat dö som flugor i sviterna av vaccinet. Vi kan även ha anledning att tro att en stor del av dödsfallen sopas under mattan och förklaras som offer för covid-19 så att fler ska bli panikslagna (idioter som de är) och ta sprutan.

Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?

När jag tagit vaccinet i sommar så skiter jag i alla andra som vägrar. Skyll er själva sen.
Citera
2021-01-16, 17:07
  #9
Medlem
Att belasta idioter med ansvar verkar ansvarslöst.
Citera
2021-01-16, 17:39
  #10
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
En hel del folk (idioter) är nu livrädda för covid-19 och tror att de kommer att kvävas ihjäl. Jag förstår att de som är i en riskgrupp kan ha anledning att oroa sig dock. Men samtidigt ser vi nu att vaccinet orsakar bland annat sterilitet (som väl gör att idioter kommer att rensas ut ur genpoolen) och olika dödliga sjukdomar, så som ITP, och nu har folk börjat dö som flugor i sviterna av vaccinet. Vi kan även ha anledning att tro att en stor del av dödsfallen sopas under mattan och förklaras som offer för covid-19 så att fler ska bli panikslagna (idioter som de är) och ta sprutan.

Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?

Ytterligare en korkad tråd av en obegåvad okunnig stolle. Man blir inte steril av vaccinet. Det har inte dött en massa människor av vaccineringen, däremot har sköra människor som vaccinerats dött för att de just är sköra.

Om det nu skulle varit Bill Gates syfte har de uppenbarligen missat en person.

Kom med källor till dina påståenden eller så kan vi avfärda dig som en med öppen planlösning mellan öronen och dessutom har det flyttstädat på loftet!
Citera
2021-01-16, 17:53
  #11
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Vad tror ni, är det här en utrotningskamanj av eugenikern Bill Gates för att rensa idioterna ur genpoolen?

Nej, idioter är ju vad våra nya härskare vill ha kvar, som kan utföra de enklare jobben. Vad de egentligen vill bli av med är människor som tänker och ifrågasätter. Kanske räknar de med att dessa ska tvingas ta sprutan ändå när de inte kan resa, handla, ha bankkonton, jobb osv. Men att det stryker med lite idioter är ingen fara, befolkningen ska ju ändå minskas drastiskt och alla idioter behövs inte i produktionen, som allt mer automatiseras. Många som dör på äldreboenden, av smittan eller av vaccinet, där är det väl fråga om en utrensning av människor som bara kostar pengar.
Citera
2021-01-16, 18:48
  #12
Medlem
Ja, Just nu så har ivarjefall 10000 pers. i Sverige dött i Covid-19. Hur många kommer att ev. dö av vaccinet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback