2023-12-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Du förstår ju inte för att du lider av en sjukdom som gör dig dålig på olika sätt, må det vara förståelse, energi, löpning, träning. Du är ett lat fetto /obese/ du har säkert inte sett din fitta på 3 år. Ska inte vara känslosam.

Men fetma är en sjukdom. Du misshandlar din kropp och dina inre organ. Din livslängd minskar drastiskt vid grov övervikt.

Att fetton hittat till BC får mig att gå på andra kanaler. Precis som att försaka prata med en alkis om alkohol eller anorexter om att äta.

Är akrobatisk vig så inga problem att se den

Sunt att du väljer andra kanaler för att hitta den typ av tjejer du söker
Dumt att söka något där det inte finns...
Citera
2024-02-24, 20:11
Medlem
Finns det bara Sms betalning som betalningsalternativ? För dom som inte har den möjligheten då? Någon som vet om man kan betala med kort/swish?
Citera
2024-03-13, 17:01
Medlem
Går inte skapa konto med sms. Försökte också i helgen. Märkligt
Citera
2024-03-27, 16:13
Medlem
Jag använder BC i perioder. Jag har bara träffat par vid flera tillfällen och alltid varit väldigt nöjd! Oftast är det mannen i paret som för talan i början, vilket gör att upplägget och förväntningarna blir rätt konkreta. Det är rätt skönt när man bara vill knulla. Om man bara vill träffa ngn vanlig brud typ är apparna bättre i min åsikt. Men par, gangbangs och sånt är bra där tycker jag.
Citera
2024-03-28, 17:18
Medlem
DayNites avatar
har andra märkt att det plötsligt dyker upp många fake annonser med kvinnor som visar sitt ansikte?
det läggs ut massor av annonser av just dom profilerna som alla är nystartade

på senaste tiden har det blivit allt färre "vanliga kvinnor" bara massa män och par
så jag förstår att man måste försöka få till det så det är några kvinnor kvar alls på sidan

tråkigt om detta blir BC"s död
antar man väljer Tinder om du vill ligga
Citera
2024-05-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
har andra märkt att det plötsligt dyker upp många fake annonser med kvinnor som visar sitt ansikte?
det läggs ut massor av annonser av just dom profilerna som alla är nystartade

på senaste tiden har det blivit allt färre "vanliga kvinnor" bara massa män och par
så jag förstår att man måste försöka få till det så det är några kvinnor kvar alls på sidan

tråkigt om detta blir BC"s död
antar man väljer Tinder om du vill ligga

Hur märker man om den är fejk?
Citera
2024-07-01, 16:09
Medlem
Frågar här och ser om det kommer några rimliga svar
På BC har majoriteten av män inte fyllt i infon högst upp på profilen, så utelämnat hår, ögonfärg, kropp, tatuering och såna saker.
Sen under "om mig" är det väldigt vanligt förekommande att det står något i stil med att han jobbar och har intressen. Nähä, är det sant, har han både jobb och intressen
Under "utseende" så hänvisas det till infon högst upp, som oftast inte är komplett ifylld.
Under "söker" så är det vanligt att det står: något äventyrligt, en kvinna att mysa med, sexträff och saker i liknande stil. Goddag yxskaft, det är väldigt svepande ordalag för vad man söker, lite mera kött på benen kunde man kanske få så man har en rimlig chans att veta ifall man är intressant för honom eller inte?

Hur tänker dom män som har så dåligt med info i sin profil, är dom förvånade över att få tjejer svarar när dom skriver till någon?
Får dom något mail själv från tjejer när dom har så bristfällig info om sig själva?
Om man skapar en profil, knappt fyller i någonting och inte ens får ur sig vad man kan bidra med och vad man söker, hur kan man tro att man ska få någon som helst respons då?
Förstår att en hel del bara kikar runt på profilers bilder, och dom bryr jag mig inte om, men dom som säger sig söka något men som inte ens fyller i viktig info i profilen.

Har gått igenom i princip alla profiler i mitt egen län och angränsande län, och det finns inte mera än ett tiotal profiler som har tillräckligt med info så att man vet om han är intressant för en eller inte. Och vill ju även veta ifall jag kan vara intressant för honom eller inte, så lika viktigt med info för att jag ska kunna välja att skriva till honom eller om jag gör bäst i att låta bli.

Har själv tydlig och ärlig info och tar upp allt som skulle kunna vara värt att veta. Kan själv tycka att det kunde ge en man lite tankar om att han borde piffa sin profil innan han skriver till mig, men nej, han skriver och blir förnärmad då jag tackar nej pga för lite info...

Någon som kan ge mig en ledtråd till hur den här typen av män tänker, eller tänker dom inte alls?
Citera
2024-07-01, 17:04
Medlem
DayNites avatar
Svar till ovan..
Dom tänker inte alls, så vill du sticka ut,

Ha en bra text med smakfulla bilder som du gillar, kan stå för
Vissa kvinnor vill ha kukbild, andra inte
Skriv vad du söker
Skriv vad du gillar
Ha nya bilder på dig / kroppen
Ljug ej om din kukstorlek
Skriv något härligt i dagboken
Fiska lite olika annonser

En väl skriven profil är inte svårt för det är precis som du säger , hur tänker dom..
Om du inte är bi för då räcker en bild på din kuk

Bi/ gay-snubbarna och transorna knullar allt på BC
Citera
2024-07-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Svar till ovan..
Dom tänker inte alls, så vill du sticka ut,

Ha en bra text med smakfulla bilder som du gillar, kan stå för
Vissa kvinnor vill ha kukbild, andra inte
Skriv vad du söker
Skriv vad du gillar
Ha nya bilder på dig / kroppen
Ljug ej om din kukstorlek
Skriv något härligt i dagboken
Fiska lite olika annonser

En väl skriven profil är inte svårt för det är precis som du säger , hur tänker dom..
Om du inte är bi för då räcker en bild på din kuk

Bi/ gay-snubbarna och transorna knullar allt på BC

Bra sammanfattat
Du har nog rätt att dom inte tänker alls, majoriteten av männen där alltså.
Citera
2024-07-01, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Frågar här och ser om det kommer några rimliga svar
På BC har majoriteten av män inte fyllt i infon högst upp på profilen, så utelämnat hår, ögonfärg, kropp, tatuering och såna saker.
Sen under "om mig" är det väldigt vanligt förekommande att det står något i stil med att han jobbar och har intressen. Nähä, är det sant, har han både jobb och intressen
Under "utseende" så hänvisas det till infon högst upp, som oftast inte är komplett ifylld.
Under "söker" så är det vanligt att det står: något äventyrligt, en kvinna att mysa med, sexträff och saker i liknande stil. Goddag yxskaft, det är väldigt svepande ordalag för vad man söker, lite mera kött på benen kunde man kanske få så man har en rimlig chans att veta ifall man är intressant för honom eller inte?

Hur tänker dom män som har så dåligt med info i sin profil, är dom förvånade över att få tjejer svarar när dom skriver till någon?
Får dom något mail själv från tjejer när dom har så bristfällig info om sig själva?
Om man skapar en profil, knappt fyller i någonting och inte ens får ur sig vad man kan bidra med och vad man söker, hur kan man tro att man ska få någon som helst respons då?
Förstår att en hel del bara kikar runt på profilers bilder, och dom bryr jag mig inte om, men dom som säger sig söka något men som inte ens fyller i viktig info i profilen.

Har gått igenom i princip alla profiler i mitt egen län och angränsande län, och det finns inte mera än ett tiotal profiler som har tillräckligt med info så att man vet om han är intressant för en eller inte. Och vill ju även veta ifall jag kan vara intressant för honom eller inte, så lika viktigt med info för att jag ska kunna välja att skriva till honom eller om jag gör bäst i att låta bli.

Har själv tydlig och ärlig info och tar upp allt som skulle kunna vara värt att veta. Kan själv tycka att det kunde ge en man lite tankar om att han borde piffa sin profil innan han skriver till mig, men nej, han skriver och blir förnärmad då jag tackar nej pga för lite info...

Någon som kan ge mig en ledtråd till hur den här typen av män tänker, eller tänker dom inte alls?

De har inte mer krav än så. Vill du att de ska skriva en novell om sina sexuella preferenser? Vad saknar du för info?
Citera
2024-07-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
De har inte mer krav än så. Vill du att de ska skriva en novell om sina sexuella preferenser? Vad saknar du för info?

Vill att dom berättar hur dom är som människor så att man vet om mannen passar som sexpartner eller inte.
Om han enbart söker ONS eller någon för upprepade träffar, vilken typ av kvinna/kropp han önskar osv.
Vart han bor är en viktig faktor för man kanske vill kunna vara spontan och ses med kort varsel, svårt det om han bor 25 mil bort.
Ingen novell om sina sexuella preferenser, men gärna att han anger ett spann inom vilket område han trivs som bäst. Även det så att en annan vet om det är någon mening att ta kontakt med honom eller inte?
Ifall han är den som skriver till mig, så lär det inte bli något för många män verkar inte kunna berätta såna här saker i första meddelandet heller. Har inte lust att brevväxla flera veckor för att få reda på grundläggande info.
Den som söker något och önskar något sorts resultat bör såklart ange relevant info.
Citera
2024-07-01, 20:38
Avslutad
Citat:
Vill att dom berättar hur dom är som människor så att man vet om mannen passar som sexpartner eller inte.

.

Nyckelord eller fullständiga beskrivningar?

Citat:

Om han enbart söker ONS eller någon för upprepade träffar, vilken typ av kvinna/kropp han önskar osv.
.

Skrivs det inte ut så är de öppna för båda. Typen av kropp är förmodligen ingen preferens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in