Frågar här och ser om det kommer några rimliga svar

På BC har majoriteten av män inte fyllt i infon högst upp på profilen, så utelämnat hår, ögonfärg, kropp, tatuering och såna saker.
Sen under "om mig" är det väldigt vanligt förekommande att det står något i stil med att han jobbar och har intressen. Nähä, är det sant, har han både jobb och intressen
Under "utseende" så hänvisas det till infon högst upp, som oftast inte är komplett ifylld.
Under "söker" så är det vanligt att det står: något äventyrligt, en kvinna att mysa med, sexträff och saker i liknande stil. Goddag yxskaft, det är väldigt svepande ordalag för vad man söker, lite mera kött på benen kunde man kanske få så man har en rimlig chans att veta ifall man är intressant för honom eller inte?
Hur tänker dom män som har så dåligt med info i sin profil, är dom förvånade över att få tjejer svarar när dom skriver till någon?
Får dom något mail själv från tjejer när dom har så bristfällig info om sig själva?
Om man skapar en profil, knappt fyller i någonting och inte ens får ur sig vad man kan bidra med och vad man söker, hur kan man tro att man ska få någon som helst respons då?
Förstår att en hel del bara kikar runt på profilers bilder, och dom bryr jag mig inte om, men dom som säger sig söka något men som inte ens fyller i viktig info i profilen.
Har gått igenom i princip alla profiler i mitt egen län och angränsande län, och det finns inte mera än ett tiotal profiler som har tillräckligt med info så att man vet om han är intressant för en eller inte. Och vill ju även veta ifall jag kan vara intressant för honom eller inte, så lika viktigt med info för att jag ska kunna välja att skriva till honom eller om jag gör bäst i att låta bli.
Har själv tydlig och ärlig info och tar upp allt som skulle kunna vara värt att veta. Kan själv tycka att det kunde ge en man lite tankar om att han borde piffa sin profil innan han skriver till mig, men nej, han skriver och blir förnärmad då jag tackar nej pga för lite info...
Någon som kan ge mig en ledtråd till hur den här typen av män tänker, eller tänker dom inte alls?