2023-12-05, 15:10
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Skumt! Jag får felmeddelande både från luren och två datorer.

Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag kommer inte heller in. Märkligt.

"Flashback Forum: meddelande

Du angav ett ogiltigt Inlägg. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige."

Mycket märkligt. Länken funkar för mig. Det är denna jag har i signaturen:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-12-05, 15:12
Medlem
KebabbenLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Får samma felmeddelande.
Citera
2023-12-05, 15:13
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Konstigt. Länken funkar för mig, om du menar den jag har i min signatur.
Fungerar inte för mig heller. Vill minnas att den har gjort det tidigare
Citera
2023-12-05, 15:17
Medlem
139s avatar
Citat:

Det är inte nån mod som tagit bort den? Fast du ser den fortfarande alltså?

Hade inte varit inne där ännu, men var den länken till för endast nomineringar eller för att lägga röster också?
Citera
2023-12-05, 15:20
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Det är inte nån mod som tagit bort den? Fast du ser den fortfarande alltså?

Hade inte varit inne där ännu, men var den länken till för endast nomineringar eller för att lägga röster också?
Jag verkar vara den enda som kan se inlägget. Det ligger dock inte kvar i tråden när jag går in på den sidan i tråden som det borde ligga på och kollar mot tid och datum. När jag klickar på "rapportera inlägget" står det "ogiltigt inlägg". Jag får helt enkelt posta det en gång till.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-05 kl. 15:35.
Citera
2023-12-05, 15:23
Avslutad
Citat:

Den här länken funkar för mig
Citera
2023-12-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Men hennes FB är fortfarande uppe.

Stackars dottern, hoppas att hon får vara i fred.

Pappa bestämmer träff med barn medan dottern är hemma och är sjuk.
Citera
2023-12-05, 15:36
Medlem
Sommargays avatar
Allas våran storfavorit BajsHank #291 har idag bytt efternamn till samma namn med identisk stavning som en Jordan som skrivit boken 12 rules for life. Tidigare har ju frugan bytt tillbaka till sitt namn från före äktenskapskapet(de står dock båda fortfarande som gifta och skrivna på samma adress) men nu har även Hank bytt tillbaka. Tidigare efternamnet var ju väldigt unikt och påminde om sportdrycken Isostar. Namnbytet verkar dock inte gått igenom på alla sajter som mrkoll osv än men finns på ratsit.
Citera
2023-12-05, 16:05
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Allas våran storfavorit BajsHank #291 har idag bytt efternamn till samma namn med identisk stavning som en Jordan som skrivit boken 12 rules for life. Tidigare har ju frugan bytt tillbaka till sitt namn från före äktenskapskapet(de står dock båda fortfarande som gifta och skrivna på samma adress) men nu har även Hank bytt tillbaka. Tidigare efternamnet var ju väldigt unikt och påminde om sportdrycken Isostar. Namnbytet verkar dock inte gått igenom på alla sajter som mrkoll osv än men finns på ratsit.
Bra fångat! Bajs-Henke är en sjujävla loser, han tror att han kan bo kvar den lilla hålan utanför Sundsvall ifall han byter efternamn. Gåtan är hur fan han tror att han kan bo kvar och att kärringen stannar.
Nu är han ett -sson namn och är son till Peter. Stackars hans barn som fortsatt måste slita med efternamnet som påminner om sportdrycken vilken jävla Ozis.
Citera
2023-12-05, 16:40
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Jo då, så fort MrKoll uppdaterar topplistorna borde han dyka upp som topp 10 i Östersunds kommun.

Speciellt nu i början av månaden är det inte bra att bli uthängd. Då riskerar man att hamna på topplistan direkt även om identiteten inte spridits här på Flashback. Det finns ju alltid folk som känner igen gäddorna och går in på MrKoll.

Edit: Frågan är hur länge de har väntat med att publicera. En sak som är säker gällande vårt hetaste spår är att mannens ex (barnens mamma) flyttade ut för 33 veckor sedan. De hade då bott tillsammans sedan 2005.

Edit 2: Topplistan är nu uppdaterad.

# 320 Östersund: Bra jobbat med identifieringen av Kåt-Kenta han uppträdde ungefär som att han hade parkerat fel och blev lite tillrättavisad. Hans 18-åriga dotter kan inte vara imponerad då farsan är ute och vill ha sex i Mercan med 14-åringar.
Fy fan vilken miserabel figur, som vanligt snabbt fram med kuken och ljug om åldern. Må han brinna!
Senast redigerad av Eerki18cm 2023-12-05 kl. 17:05.
Citera
2023-12-05, 16:47
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cribz
Hittar en som är 50år från Östersund med en MB C250 från 2016, som skulle kunna passa in. Samma inredning i den bilen…

Skriven på en adress med en 18-åring

Citat:
Jag har hittat samma person. Eller ja, hittade ett tiotal möjliga men just den här personen lyckas jag inte avföra från utredningen. Han verkar inte ha Facebook trots att hela hans släkt har Facebook, så han kan ha försökt städa undan den innan publiceringen. Sara ger ju alltid gäddorna rådet att ta bort sociala medier. Han har ett bolagsengagemang tillsammans med sin yngre bror. Antalet besök på MrKoll har också varit ovanligt många just idag.

Kan ni göra en rebus?

Det fetade, lite som Skadiamannen i Palmeutredningen?
Citera
2023-12-05, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När jag försöker gå in på länken till gäddgalan så får jag felmeddelande men jag vill minnas att det finns en kategori årets chat eller likande.

Där skulle man kunna nominera MrSlice #187. Vilket tjackskadat jävla miffo! Han sitter och skriver evighetslånga meddelanden om att kissa ett barn i munnen, att hon ska ha hans penis som en napp, att hon ska onanera i analen osv. Han vill dessutom ge henne lugnande så att det ska gå extra enkelt att trycka ner penis i hennes hals.

Och just det, han skulle spruta ner henne i ansiktet nånstans utomhus och sen ta med henne in på Donken med kletigt ansikte.

Detta toppar han med bilder från ett hem som ser ut som en pundkvart. Och han har dessutom samma frisyr, hårfärg och klädstil som en kvinna 70+ från Grums som klätt sig lite fräckt inför kryssningen på Viking Cinderella.

Det finns många vidriga chattloggar men det som sticker ut med Slice är mängden och längden. Riktig jävla tjackfrenzy när han sitter och knappar in sina perversioner. Han berättar att han han sitter och marathonrunkar på U* Vide* och att han kan ta dit barnet vid tillfälle. Jag vet inte, men jag har svårt att tro att de vill ha högstadiebarn inne i sina runkbås.

Jag antar att den här personen är identifierad? Tragisk jävla ursäkt till människa som stannade i den mentala och känslomässiga utvecklingen 1996. Samma med klädstilen och livskurvan. Schleten gubbe som går på rave vill att barn ska dricka kiss ur hans snopp. Ungefär som i ett sugrör. Hur gammal är fanskapet?

Han är runt 40 och en äkta kuf. Bygger små tempel runt om i Sthlm och lägger ut sångsnuttar pä YT, där han hög som ett hus, galer. Något borde galningen nomineras för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in