Citat:
Ursprungligen postat av
Leibach
Lyckades lyssna och läsa trots otekniskt sinne. Men det är väl hans fd kompisar som sänder, förklarar sin inställning mm? En av dem har kvar kontakten, men de andra verkar tagit avstånd. Även deras sponsor för "kanalen", en återförsäljare av Volvo-maskiner, har klippt sponsen. Dessa gubbarna fortsätter köra "internet-traktor" själva...

Så, om jag fattat det hela rätt
Några personer som älskar maskiner och datorspel OM maskiner, dumpers och annat livesänder en "twitch dialog" till hela världen
(Max 100 Pers visste ens om de)
Ena kompisen i gänget gillar fluffkallingar och småflickor, Och sedan skall de livesända om hur och vad och varför.
Jag försöker verkligen vira mitt huvud runt det här.
En kille I 23 årsålder visar sexuellt intresse för barn med fluffkalsonger och fantasier inom gigantiska kvinnor inom anime, några av kompisarna säger " vi vill inte ha med honom att göra"
En kompis säger " jag jar känt honom i 8 år så jag får se"
Och det skall livesändas online i någon form av twtch där kreti och pleti kan skriva, diskutera och fråga.
Vafan, Gädda 316 visar pedofila tendenser med en tvist av animeporr samt fluffkallingar.
Och deras största bekymmer är logotyper på maskiner i ett dataspel
Nu skall jag äta 130 stesolid och valium innan jag får en hjärnsmälta över vad dagens 20åringar sysslar med.