2023-12-05, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 320 ser ut att ha blivit av med sin äldre sambo/fru för 27 veckor sedan. Kan konfrontationen varit så gammal?

Dumpen har väl en del opublicerade vilka väntar på tur.

Med tanke på att gäddan rensat nätet
Det är snö på marken, när la sig snön i Östersund? Max 1,5 månad gammal konfrontation.
Citera
2023-12-05, 06:45
Medlem
En socialdemokratisk politiker i Kristianstad har stött på Dumpen. Denne har gjort flera utfall i sociala medier mot Sverigedemokraterna, men åkte nu fast av Dumpen efter att ha sökt kontakt med en "13-årig flicka".

Den lokala S-ordföranden tycker att det hela är "utagerat" i och med denne påstår att personen har lämnat uppdrag och partiet.
https://samnytt.se/s-politiker-sokte-sex-med-13-arig-flicka-lamnar-partiet

Off topic dock, begriper pedofilerna aldrig konsekvenserna av sina försök? Vem tror dem att de chattar med? Tror de på allvar att en 13-årig flicka sitter och pratar med en 61-årig socialdemokratisk pedofil om dennes perversioner. S förnekar sig aldrig, men det visar väl på samröret med peddorörelsen islam.
Citera
2023-12-05, 08:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 320 ser ut att ha blivit av med sin äldre sambo/fru för 27 veckor sedan. Kan konfrontationen varit så gammal?

Dumpen har väl en del opublicerade vilka väntar på tur.

Med tanke på att gäddan rensat nätet

Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Det är snö på marken, när la sig snön i Östersund? Max 1,5 månad gammal konfrontation.

Jag gav samma fundering en sida tillbaka. Men jag tror snarare såhär. Gäddan har i samband med skilsmässan gått in i en depression, vilken tagit sig destruktiva uttryck. Det är också därför han verkar så sänkt och likgiltig. Ett symtom är att han blivit intensiv i sitt sökande efter nya sexpartners, däribland barn. Han har dock varit medlem på Kik i över ett år enligt utsago och en skilsmässa kan ju vara en utdragen process även om sambon registrerades som avflyttad först för 33 veckor sen. Han behöver psykvård för både det ena och det andra.

Konfrontationen är alltså inte ett halvår gammal, men kanske någon månad.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-05 kl. 08:48.
Citera
2023-12-05, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag gav samma fundering en sida tillbaka. Men jag tror snarare såhär. Gäddan har i samband med skilsmässan gått in i en depression, vilken tagit sig destruktiva uttryck. Det är också därför han verkar så sänkt och likgiltig. Ett symtom är att han blivit intensiv i sitt sökande efter nya sexpartners, däribland barn. Han har dock varit medlem på Kik i över ett år enligt utsago och en skilsmässa kan ju vara en utdragen process även om sambon registrerades som avflyttad först för 33 veckor sen. Han behöver psykvård för både det ena och det andra.

Jag ser att Dumpen skriver att dom tog upp kontakten med en gammal chattare när Dumpen ändå skulle till Jämtland i ett annat ärende.

Det var rakt på sak och gäddan högg direkt! Offensivt fiske.

Barnknullare har svåra tider när Dumpen går på offensiven.

Östersund är ingen stor stad. Gäddan får nog ett helvete. Det vore kul att vara en fluga på väggen när han och brorsan i företaget ska ha nästa styrelsemöte
Citera
2023-12-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag ska erkänna att jag inte kollat på exakt alla konfrontationsvideos men jag ha nog sett en bit över 200 i alla fall. Är det någon gädda som kort och gott erkänt under konfrontationen: "Jag var kåt, okej?"
Jag har inte sett/hört det i de konfrontationsvideos som jag sett. I stort sett alla säger ju att (om de svarar på frågan) "Jag vet inte" varför de sökt kontakt med ett barn i sexuellt syfte.

Är det så skämmigt att erkänna att man var kåt och ville dra en runk?

En av de senare sa faktiskt att hans nedre huvud tog över eller något liknande .. minns tyvärr inte vem det var.
Citera
2023-12-05, 10:12
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Vidrig människa. Han är livsfarlig! Hoppas folk har ögonen på honom.
Han har för helvete inga pungkulor, äckel!!
Skickar bild på en morot som han ska ”tvätta, värma o knulla sig i röven med”🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han är ju verkligen farlig, dömd innan och suttit inne för att ha tvingat sin tioåriga systerdotter till oralsex på ett födelsedagskalas för en tio år sedan. Ofattbart hur aset kan bo kvar på samma lilla ort?

Ett riktigt jävla as. Som sagt, alla pedderier är äckliga men det finns ju grader i helvetet och den här personen är ju uppenbarligen farlig på riktigt. Och som jag skrev tidigare så lär han ha vidrat sig mer än det han är dömd för.

För sökbarhetens skull så är det riksäcklet gädda #215 vi pratar om. Dömd två gånger för våldtäkt. När han var 15 år våldtog han en 7-årig flicka, när han var 27 år (2010) våldtog han en 10-åring. Jag är övertygad om att han gjort mer än så! Han lär knappast ha hållit sig lugn i ett decennium.

Han ska nomineras till årets farligaste gädda tycker jag.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-05 kl. 10:14.
Citera
2023-12-05, 10:17
Medlem
[quote=PROLIFIC|86606231]Ett riktigt jävla as. Som sagt, alla pedderier är äckliga men det finns ju grader i helvetet och den här personen är ju uppenbarligen farlig på riktigt. Och som jag skrev tidigare så lär han ha vidrat sig mer än det han är dömd för.

För sökbarhetens skull så är det riksäcklet gädda #215 vi pratar om. Dömd två gånger för våldtäkt. När han var 15 år våldtog han en 7-årig flicka, när han var 27 år (2010) våldtog han en 10-åring. Jag är övertygad om att han gjort mer än så! Han lär knappast ha hållit sig lugn i ett decennium.

Han ska nomineras till årets farligaste gädda tycker jag.[/QUOTE]
Årets farligaste gädda baserat på att du tror att han gjort mer än vad han dömts för? Ska folk hängas ut baserat på spekulationer?

Besvärande fakta: bevis på farlighet.
Inga fakta: bevis på slughet och därmed extra farlighet.
Senast redigerad av reservkonto1234 2023-12-05 kl. 10:21.
Citera
2023-12-05, 14:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
tror [/i]att han gjort mer än vad han dömts för? Ska folk hängas ut baserat på spekulationer?

Besvärande fakta: bevis på farlighet.
Inga fakta: bevis på slughet och därmed extra farlighet.

Vad menar du med att han hängs ut baserat på spekulationer? Han är upprepade gånger dömd för sexualbrott mot barn och nu var han ute och trålade igen. Domarna är offentliga handlingar vi alla kan ta del av. Jag vet inte hur du är funtad; men jag tycker att två barnvåldtäktsdomar är bevis nog på hans farlighet. Att jag personligen misstänker att han har vidrat sig på annat sätt efter vändan på kåken har inte med saken att göra.

Gädda #215 för sökbarhet.
Citera
2023-12-05, 14:37
Medlem
PROLIFICs avatar
När jag försöker gå in på länken till gäddgalan så får jag felmeddelande men jag vill minnas att det finns en kategori årets chat eller likande.

Där skulle man kunna nominera MrSlice #187. Vilket tjackskadat jävla miffo! Han sitter och skriver evighetslånga meddelanden om att kissa ett barn i munnen, att hon ska ha hans penis som en napp, att hon ska onanera i analen osv. Han vill dessutom ge henne lugnande så att det ska gå extra enkelt att trycka ner penis i hennes hals.

Och just det, han skulle spruta ner henne i ansiktet nånstans utomhus och sen ta med henne in på Donken med kletigt ansikte.

Detta toppar han med bilder från ett hem som ser ut som en pundkvart. Och han har dessutom samma frisyr, hårfärg och klädstil som en kvinna 70+ från Grums som klätt sig lite fräckt inför kryssningen på Viking Cinderella.

Det finns många vidriga chattloggar men det som sticker ut med Slice är mängden och längden. Riktig jävla tjackfrenzy när han sitter och knappar in sina perversioner. Han berättar att han han sitter och marathonrunkar på U* Vide* och att han kan ta dit barnet vid tillfälle. Jag vet inte, men jag har svårt att tro att de vill ha högstadiebarn inne i sina runkbås.

Jag antar att den här personen är identifierad? Tragisk jävla ursäkt till människa som stannade i den mentala och känslomässiga utvecklingen 1996. Samma med klädstilen och livskurvan. Schleten gubbe som går på rave vill att barn ska dricka kiss ur hans snopp. Ungefär som i ett sugrör. Hur gammal är fanskapet?
Citera
2023-12-05, 14:45
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När jag försöker gå in på länken till gäddgalan så får jag felmeddelande men jag vill minnas att det finns en kategori årets chat eller likande.
Konstigt. Länken funkar för mig, om du menar den jag har i min signatur.
Citera
2023-12-05, 14:59
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Skumt! Jag får felmeddelande både från luren och två datorer.
Citera
2023-12-05, 15:07
Medlem
139s avatar
Citat:

Jag kommer inte heller in. Märkligt.

"Flashback Forum: meddelande

Du angav ett ogiltigt Inlägg. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in