2023-12-04, 21:50
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tack för tipset! Du har nog rätt. Följande bild är inifrån en Mercedes E-klass. Likadant säte:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRPbC_tW-a8uhKVPcNDoK5e9qK28cLyWP4q4w&usqp=CAU

Jag gissar också på Mercedes E-klass. Årsmodell cirka 2017. Stolarna, dörrsidan samt styrpuck i mitten ger dom vibbarna.
Citera
2023-12-04, 22:26
Medlem
intedinkilles avatar
Angående #320
Jag brukar inte lägga så stort engagemang på gäddornas dickpics men en av denna gäddas bilder förstår jag mig fanemej inte på! Vad är vad pung, mage. Får inte ihop det med vinkeln på armen.. ser riktigt skumt ut.
Citera
2023-12-04, 22:47
Medlem
Storanglarens avatar
Jag ska erkänna att jag inte kollat på exakt alla konfrontationsvideos men jag ha nog sett en bit över 200 i alla fall. Är det någon gädda som kort och gott erkänt under konfrontationen: "Jag var kåt, okej?"
Jag har inte sett/hört det i de konfrontationsvideos som jag sett. I stort sett alla säger ju att (om de svarar på frågan) "Jag vet inte" varför de sökt kontakt med ett barn i sexuellt syfte.

Är det så skämmigt att erkänna att man var kåt och ville dra en runk?
Senast redigerad av Storanglaren 2023-12-04 kl. 23:36.
Citera
2023-12-04, 22:49
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag ska erkänna att jag inte kollat på exakt alla konfrontationsvideos men jag ha nog sett en bit över 200 i alla fall. Är det någon gädda som kort och gott erkänt under konfrontationen: "Jag var kåt, okej?"
Jag har inte sett/hört det i de konfrontationsvideos som jag sett. I stort sett alla säger ju att (om de svarar på frågan) "Jag vet inte" varför de sökt kontakt med ett barn i sexuellt syfte.

Daddygäddan som hötte med näven mot Patrik erkände att ”Det är ju ett begär man har”.

https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/
Citera
2023-12-04, 23:00
Medlem
Onaniprodukts avatar
Jag kan fortfarande inte släppa gädda #319 - så jävla arrogant att börja kaxa och ringa snuten. Det är sådana som han som är de farligaste pedofilerna; de som inte tycker att gjort något fel, utan blir bara sura för att de blivit påkomna.

Någon som vet om tönten jobbar kvar? Har Dumpen kontaktat vårdcentralen? Någon från Umeå som känner till nollan måste ju finnas här(?)
Citera
2023-12-04, 23:07
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag kan fortfarande inte släppa gädda #319 - så jävla arrogant att börja kaxa och ringa snuten. Det är sådana som han som är de farligaste pedofilerna; de som inte tycker att gjort något fel, utan blir bara sura för att de blivit påkomna.

Någon som vet om tönten jobbar kvar? Har Dumpen kontaktat vårdcentralen? Någon från Umeå som känner till nollan måste ju finnas här(?)

Har tyvärr inga svar men jag bor bara lite drygt 1 km från vårdcentralen

Skulle vara väldigt förvånad om han jobbar kvar med tanke på att han kan träffa barn i sitt yrke
Citera
2023-12-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Jag gissar också på Mercedes E-klass. Årsmodell cirka 2017. Stolarna, dörrsidan samt styrpuck i mitten ger dom vibbarna.

Hittar en som är 50år från Östersund med en MB C250 från 2016, som skulle kunna passa in. Samma inredning i den bilen…

Skriven på en adress med en 18-åring
Citera
2023-12-04, 23:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cribz
Hittar en som är 50år från Östersund med en MB C250 från 2016, som skulle kunna passa in. Samma inredning i den bilen…

Skriven på en adress med en 18-åring
Jag har hittat samma person. Eller ja, hittade ett tiotal möjliga men just den här personen lyckas jag inte avföra från utredningen. Han verkar inte ha Facebook trots att hela hans släkt har Facebook, så han kan ha försökt städa undan den innan publiceringen. Sara ger ju alltid gäddorna rådet att ta bort sociala medier. Han har ett bolagsengagemang tillsammans med sin yngre bror. Antalet besök på MrKoll har också varit ovanligt många just idag.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-04 kl. 23:18.
Citera
2023-12-04, 23:18
Medlem
Citat:
Jag har hittat samma person. Eller ja, hittade ett tiotal möjliga men just den här personen lyckas jag inte avföra från utredningen. Han verkar inte ha Facebook trots att hela hans släkt har Facebook, så han kan ha försökt städa undan den innan publiceringen. Sara ger ju alltid gäddorna rådet att ta bort sociala medier. Han har ett bolagsengagemang tillsammans med sin yngre bror.

Då hittade vi med andra ord samma person, dock för lite att gå på (inga bilder eller dylikt) för att kunna namnge.

Men men, bara att dyka djupare ner i nätets och leta bland all info som finns där ute.
Citera
2023-12-04, 23:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cribz
Då hittade vi med andra ord samma person, dock för lite att gå på (inga bilder eller dylikt) för att kunna namnge.

Men men, bara att dyka djupare ner i nätets och leta bland all info som finns där ute.
Stämmer. Antalet besök på MrKoll exploderar just nu. Det var 4 för en timme sen. Nu är det 12. Alla dessa är knappast från Flashback. Verkar lovande.
Citera
2023-12-04, 23:37
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Stämmer. Antalet besök på MrKoll exploderar just nu. Det var 4 för en timme sen. Nu är det 12. Alla dessa är knappast från Flashback. Verkar lovande.

Men ännu inget topplistematerial?
Citera
2023-12-04, 23:41
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Men ännu inget topplistematerial?
Jo då, så fort MrKoll uppdaterar topplistorna borde han dyka upp som topp 10 i Östersunds kommun.

Speciellt nu i början av månaden är det inte bra att bli uthängd. Då riskerar man att hamna på topplistan direkt även om identiteten inte spridits här på Flashback. Det finns ju alltid folk som känner igen gäddorna och går in på MrKoll.

Edit: Frågan är hur länge de har väntat med att publicera. En sak som är säker gällande vårt hetaste spår är att mannens ex (barnens mamma) flyttade ut för 33 veckor sedan. De hade då bott tillsammans sedan 2005.

Edit 2: Topplistan är nu uppdaterad.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-05 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in