Citat:
Ursprungligen postat av
DrSpankel
Att vara vilsen i livet är ingen ursäkt till att söka kontakt med barn. Ansvaret ligger till 100% på gäddan.
Nej det är det inte. Han får i grund och botten skylla sig själv här så är det.
Men "fluff" är ändå en snubbe som väcker en aaaaningens sympati hos mig på något sätt. Jag ligger ju inte sömnlös över snubben naturligtvis...men han triggar inte upp något direkt hat eller ilska ändå, mest en slags medlidande eller vad man skall kalla det.
Ganska ung man, överviktig och inte särskilt attraktiv. Förmodligen porrskadad. Mycket troligt oskuld med väldigt begränsad kontakt med kvinnor. Fluffsexuell tillråga på allt.
Rent spontant känns det som det hade varit bättre för alla inblandade att han fick terapi än uthängning.
Nu är det som det är och precis som du säger så har han bara sig själv att skylla, men jag kan ändå inte hjälpa att känna att i detta fall skulle en varning och hjälp genom preventell låta bli att publicera varit ett alternativ. Skulle han ändå dyka upp och söka barn igen så visst...då kunde de köra på.
De allra flesta av gäddorna som fångas in känns förlorade och ohjälpbara. Men här får jag en annan känsla faktiskt. Jag kan naturligtvis ha fel också, jag menar bara att i fluffets fall så känner jag mig liiiite lite småkluven. På något sätt tycker jag ändå lite synd om honom, hade bara någon flicka i godtagbar ålder varit lite extravänlig och gett honom uppmärksamhet (inte nödvändigt sexuell sådan, bara helt vanlig vänlig gemenskap) så skulle hans chanser till att bli en hyffsad karl med förvisso fluffkink ändå finnas där.
Bara spekulationer förstås, känner inte snubben.