2023-11-28, 10:15
Medlem

För ett tag sedan diskuterades huruvida #304 jobbar kvar på det stora Holländska IT-företaget. Någon föreslog att man kollar hans emailadress på någon email-checker-site. Testar man förmodad mejladress där, så står den som verifierad. Dock så när man mejlar till adressen, så studsar det. kanske jobbar han inte kvar, eller så kanske han har fått ny email?

svin304@netxxxxx.com ??
Citera
2023-11-28, 10:19
Medlem
SmegmaFris avatar
Nu har det städats rejält bland länkarna som låg uppe här.
Hans Youtube tycks vara nere nu.
Vad glada hans vänner ska vara..
Citera
2023-11-28, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Att vara vilsen i livet är ingen ursäkt till att söka kontakt med barn. Ansvaret ligger till 100% på gäddan.

Helt rätt, fluffgäddan vill bland annat att ett barn skall "slicka rent hans fluff" vilket är så bissart

En skojig sak man kan göra är förresten att sätta igång konfrontationsvideon, scrolla ned lite och titta på fliffsmekningsfilmen samtidigt som man lyssnar på ljudupptagningen från konfrontationen

Öppnar upp nya fluffdimensioner minst sagt
Citera
2023-11-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det man funderar lite över, finns det verkligen någon 14 åring flicka som hade velat göra detta. Tvivlar starkt på det.
Klart att det inte finns. Dessutom någon som till varje pris vill träffas. Helt otroligt att inga varningsklockor ringde.
Verkar det för bra för att vara sant, så är det nog så.
Citera
2023-11-28, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Tror vi kan bortse från honom. Samtidigt som han är pedofil har han sex med en transkvinna...
Kolla in hans inlägg, han verkar enbart vilja provocera
Eller så är han så pass mycket slav under sina egna drifter och kan inte annat.
Citera
2023-11-28, 11:01
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Att vara vilsen i livet är ingen ursäkt till att söka kontakt med barn. Ansvaret ligger till 100% på gäddan.

Nej det är det inte. Han får i grund och botten skylla sig själv här så är det.
Men "fluff" är ändå en snubbe som väcker en aaaaningens sympati hos mig på något sätt. Jag ligger ju inte sömnlös över snubben naturligtvis...men han triggar inte upp något direkt hat eller ilska ändå, mest en slags medlidande eller vad man skall kalla det.

Ganska ung man, överviktig och inte särskilt attraktiv. Förmodligen porrskadad. Mycket troligt oskuld med väldigt begränsad kontakt med kvinnor. Fluffsexuell tillråga på allt.
Rent spontant känns det som det hade varit bättre för alla inblandade att han fick terapi än uthängning.

Nu är det som det är och precis som du säger så har han bara sig själv att skylla, men jag kan ändå inte hjälpa att känna att i detta fall skulle en varning och hjälp genom preventell låta bli att publicera varit ett alternativ. Skulle han ändå dyka upp och söka barn igen så visst...då kunde de köra på.

De allra flesta av gäddorna som fångas in känns förlorade och ohjälpbara. Men här får jag en annan känsla faktiskt. Jag kan naturligtvis ha fel också, jag menar bara att i fluffets fall så känner jag mig liiiite lite småkluven. På något sätt tycker jag ändå lite synd om honom, hade bara någon flicka i godtagbar ålder varit lite extravänlig och gett honom uppmärksamhet (inte nödvändigt sexuell sådan, bara helt vanlig vänlig gemenskap) så skulle hans chanser till att bli en hyffsad karl med förvisso fluffkink ändå finnas där.

Bara spekulationer förstås, känner inte snubben.
Citera
2023-11-28, 11:05
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Fluffgäddan smeker smeker sig själv på videon som att han hade ett kvinnligt kön..
Det tänkte jag också på
Citera
2023-11-28, 11:24
Medlem
Citat:
Du har givetvis rätt men frågan kvarstår dock. Sökte han aktivt efter barn eller föll han helt enkelt för en frestelse som var omöjlig att motstå och en situation som aldrig skulle uppkomma i verkligheten. Där tycker jag det är en viss skillnad.
Citera
2023-11-28, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du har givetvis rätt men frågan kvarstår dock. Sökte han aktivt efter barn eller föll han helt enkelt för en frestelse som var omöjlig att motstå och en situation som aldrig skulle uppkomma i verkligheten. Där tycker jag det är en viss skillnad.

I konfrontationen så erkänner han ju att det är mer än 1 barn han har haft kontakt med, så - han kanske föll för frestelsen igen, och igen och igen och....

1 gång är ingen gång
2 gånger är en vana
Citera
2023-11-28, 11:30
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Det tänkte jag också på

Han har förmodligen en micropenis som är mer lik klitoris.
Citera
2023-11-28, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
I konfrontationen så erkänner han ju att det är mer än 1 barn han har haft kontakt med, så - han kanske föll för frestelsen igen, och igen och igen och....

1 gång är ingen gång
2 gånger är en vana
Det hade jag missat. Då är saken klar han är en gädda.
Citera
2023-11-28, 12:11
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Hittade den, var inte kock utan köksmästare:

https://dumpen.se/2021/12/04/3125/
En köksmästare är alltid kock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera