2023-12-04, 21:27
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
#320. Blir svår att identifiera. Han har falskt namn i chatten och det finns inget att gå på. Den möjlighet jag ser är bilmodellen. Sen lär han vara minst 47 år, möjligen några år äldre ändå med tanke på gäddrabatten. Har minst två döttrar då han skriver att den yngsta är hemma hos honom. Så rimligtvis skild.

Någon som känner igen sätet och kan koppla det till en bilmodell?

Han dricker Fanta precis som Anders Eklund. En riktig peddo-dricka med andra ord.
Citera
2023-12-04, 21:28
Medlem
139s avatar
#320 hade en reaktion som om han blivit påkommen att ha knyckt en kexchoklad på ICA. Men troligtvis är han väl en sån som helt stänger av så fort han inser vilken soppa han hamnat i. Men det ser ju typ ut som att han tar det hela med en axelryckning.

Men hans "snart vuxna" barn lär ju inte rycka på axlarna åt farsgubbens beteende direkt.
Citera
2023-12-04, 21:30
Medlem
Citat:
#320. Blir svår att identifiera. Han har falskt namn i chatten och det finns inget att gå på. Den möjlighet jag ser är bilmodellen. Sen lär han vara minst 47 år, möjligen några år äldre ändå med tanke på gäddrabatten. Har minst två döttrar då han skriver att den yngsta är hemma hos honom. Så rimligtvis skild. Eller ja, han skriver ordagrant "två snart vuxna barn som hänger här ibland".

Någon som känner igen sätet och kan koppla det till en bilmodell?
Ser ut som en nyare mercedes, klumpen i mittkonsolen ser ut som på mercor.
Citera
2023-12-04, 21:36
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empirest
Tack för tipset! Du har nog rätt. Följande bild är inifrån en Mercedes E-klass. Likadant säte:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...P4q4w&usqp=CAU
Citera
2023-12-04, 21:40
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empirest
Du är nog på rätt spår. Jag får upp Mercedes-Benz när jag söker på en bild på dörren på passagerarsidan.
Citera
2023-12-04, 21:50
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Tack för tipset! Du har nog rätt. Följande bild är inifrån en Mercedes E-klass. Likadant säte:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...P4q4w&usqp=CAU

Jag gissar också på Mercedes E-klass. Årsmodell cirka 2017. Stolarna, dörrsidan samt styrpuck i mitten ger dom vibbarna.
Citera
2023-12-04, 22:26
Medlem
intedinkilles avatar
Angående #320
Jag brukar inte lägga så stort engagemang på gäddornas dickpics men en av denna gäddas bilder förstår jag mig fanemej inte på! Vad är vad pung, mage. Får inte ihop det med vinkeln på armen.. ser riktigt skumt ut.
Citera
2023-12-04, 22:47
Medlem
Storanglarens avatar
Jag ska erkänna att jag inte kollat på exakt alla konfrontationsvideos men jag ha nog sett en bit över 200 i alla fall. Är det någon gädda som kort och gott erkänt under konfrontationen: "Jag var kåt, okej?"
Jag har inte sett/hört det i de konfrontationsvideos som jag sett. I stort sett alla säger ju att (om de svarar på frågan) "Jag vet inte" varför de sökt kontakt med ett barn i sexuellt syfte.

Är det så skämmigt att erkänna att man var kåt och ville dra en runk?
Senast redigerad av Storanglaren 2023-12-04 kl. 23:36.
Citera
2023-12-04, 22:49
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag ska erkänna att jag inte kollat på exakt alla konfrontationsvideos men jag ha nog sett en bit över 200 i alla fall. Är det någon gädda som kort och gott erkänt under konfrontationen: "Jag var kåt, okej?"
Jag har inte sett/hört det i de konfrontationsvideos som jag sett. I stort sett alla säger ju att (om de svarar på frågan) "Jag vet inte" varför de sökt kontakt med ett barn i sexuellt syfte.

Daddygäddan som hötte med näven mot Patrik erkände att ”Det är ju ett begär man har”.

https://dumpen.se/2023/03/26/daddyga...app-205-malmo/
Citera
2023-12-04, 23:00
Medlem
Onaniprodukts avatar
Jag kan fortfarande inte släppa gädda #319 - så jävla arrogant att börja kaxa och ringa snuten. Det är sådana som han som är de farligaste pedofilerna; de som inte tycker att gjort något fel, utan blir bara sura för att de blivit påkomna.

Någon som vet om tönten jobbar kvar? Har Dumpen kontaktat vårdcentralen? Någon från Umeå som känner till nollan måste ju finnas här(?)
Citera
2023-12-04, 23:07
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag kan fortfarande inte släppa gädda #319 - så jävla arrogant att börja kaxa och ringa snuten. Det är sådana som han som är de farligaste pedofilerna; de som inte tycker att gjort något fel, utan blir bara sura för att de blivit påkomna.

Någon som vet om tönten jobbar kvar? Har Dumpen kontaktat vårdcentralen? Någon från Umeå som känner till nollan måste ju finnas här(?)

Har tyvärr inga svar men jag bor bara lite drygt 1 km från vårdcentralen

Skulle vara väldigt förvånad om han jobbar kvar med tanke på att han kan träffa barn i sitt yrke
Citera
2023-12-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Jag gissar också på Mercedes E-klass. Årsmodell cirka 2017. Stolarna, dörrsidan samt styrpuck i mitten ger dom vibbarna.

Hittar en som är 50år från Östersund med en MB C250 från 2016, som skulle kunna passa in. Samma inredning i den bilen…

Skriven på en adress med en 18-åring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in