2023-12-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solo322
Enda sidan som dom följer på twitter är "Sverige.scenen - @alla_hata" vilket är ett konto som följer "huligan scenen". Är det "vänster huliganer" det handlar om? Kan ju inte vara speciellt svårt att hitta dom i så fall, känns som nästan alla huliganer annars är mer "höger" - men det kan också vara min personliga bias från de få huliganer jag träffat.

Tveksamt att Afa osv skulle hålla på med detta, men jag kan ha fel.

Det var flera i början av gruppens skapande som ville slå invandrare som förgripit sig på barn men dom blev snabbt tystade av den stora massan och till sist utkastade från gruppen. Offren är valda med eftertänksamhet, t ex så skulle dom aldrig plocka ett muskelberg på 2m och 130 pannor.
Citera
2023-12-01, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Precis som det ska vara, pedofilasen ska känna samma underläge som de stackars barnen gör.

Alla konfrontationer baseras inte på domar utan många baseras enbart på Snapchat konversationer.
Citera
2023-12-01, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Alla konfrontationer baseras inte på domar utan många baseras enbart på Snapchat konversationer.

Ja, pedofilerna tror att det är barn de pratar sexuellt med och det räcker gott.
Citera
2023-12-01, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Ja, pedofilerna tror att det är barn de pratar sexuellt med och det räcker gott.

Nej det räcker inte gott. Sätt dom 1v1 på alla som har domar i stället så får vi se om dom vågar att skipa rättvisa
Citera
2023-12-01, 12:39
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Enda sidan som dom följer på twitter är "Sverige.scenen - @alla_hata" vilket är ett konto som följer "huligan scenen". Är det "vänster huliganer" det handlar om? Kan ju inte vara speciellt svårt att hitta dom i så fall, känns som nästan alla huliganer annars är mer "höger" - men det kan också vara min personliga bias från de få huliganer jag träffat.

enligt en av gruppens regler är att dom är starkt opolitiska både höger och vänster. peddo som peddo oavsett bakgrund och hudfärg

och ja de flesta huligan grupperna är höger så tvekar på att folk från dom olika grupperna skulle vara med om PHS var vänsterextrema,
Senast redigerad av prinsessan-estelle 2023-12-01 kl. 13:01.
Citera
2023-12-01, 12:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Snapchat? Det verkar inte ens som att det krävs att ”pedofilen” har gjort något som gruppen har förstahands kännedom om. Det verkar räcka att personen är misstänkt ryktesvägen. Så vill man ha någon likviderad är det bara att tipsa gruppen om att vederbörande är pedofil. Kanske ett smidigt sätt att bli av med en störig granne, improduktiv anställd eller en jobbig lärare? Ett sätt för gängen att slippa anlita minderåriga mördare?
Citera
2023-12-01, 13:04
Medlem
Våld föder våld. Visst ska peddos ha stryk men vad gör det med människan i längden? Antagligen en ännu mer förstörd individ som löper större risk att fortsätta begå brott mot barn.
Citera
2023-12-01, 13:33
Medlem
Tyronois avatar
Vad tror ni blir följden av detta. Kommer Dumpen att bemöta PHS23 agerande på något sätt?
Citera
2023-12-01, 13:37
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Fruktansvärt illa, helt uppåt väggarna. Det går inte att banka ut mentala störningar ur någon, det enda som hjälper är aktiv vård.

Dumpen är anti-våld just för att de har ett barnperspektiv i det de gör. Man hjälper inga barn genom att ta lagen i egna händer, man ställer till det för sig själv och försvårar sin egen och andras verksamheter inom samma område. Juridiska konsekvenser lär göra ett sådant här projekt mycket kortlivat; på vilket sätt hjälper det någon i längden?

Citat:
Ursprungligen postat av Tyronoi
Vad tror ni blir följden av detta. Kommer Dumpen att bemöta PHS23 agerande på något sätt?
De kan inte göra något i praktiken, men de har tagit kraftigt avstånd och uttryckt att det är åt helvete att bete sig som de gör.
Citera
2023-12-01, 13:46
Medlem
Ferhs avatar
Att misshandla dem lite lätt sådär hjälper väl inte särskilt mycket, de kommer inte att bli friskare för det, och vore i jämförelse värre för dem långsiktigt att bli uthängda. Som jag skulle ha gjort det så skulle jag ha siktat in mej på de allra värsta, och ha haft med en köttyxa och antingen huggit av dem händerna eller stuckit ut ögonen medan några andra höll fast dem, och sen hjälpt dem att stoppa blödningen efteråt. På det sättet så skulle de inte kunna utföra några fler brott i framtiden, och anledningen att man hugger av händerna och så är eftersom det skulle få samma effekt som att avliva dem. Att avliva någon vore onödigt då det bara skulle få polisen att lägga mer resurser på det plus att man skulle riskera högre straff.

Fast ska man gå runt och hålla på med sånt så kan man lika gärna ta och börja med alla gängkriminella istället, alternativt de politiker som är ansvariga för att det finns gängkriminella i landet.
Citera
2023-12-01, 14:01
Medlem
Tradens avatar
Går det verkligen såå dåligt att fånga gäddorna att man måste ta lagen i egna händer? Jag kan verkligen tänka mig det med tanke på att typer som kapten klänning står vid rodret.
Citera
2023-12-01, 14:12
Medlem
BidragsTraders avatar
Citat:

Knappast. De både låter och ser ut som kriminella från förorten.
Senast redigerad av BidragsTrader 2023-12-01 kl. 14:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in