2023-12-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mearts
Du tycker det är open season på Peddon men gör inget åt det själv?
Du diskuterar gärna, det är därför du hänger på ett diskussionsforum. Men nu ska du istället spela tuff och köra med subtila hot? "diskuterar gärna med anhöriga" och på jobbet? Ja varsågod Min arbetsgivare blir nog jätte chockad av att jag inte tycker man ska ta lagen i egna händer och i synnerhet inte spela allan på nätet..
Att du dessutom avslutar ditt fjanteri med "Peddo" varenda gång gör det ju än mer meningslöst att ens försöka hålla en vettig diskussion med dig..

mearts:
tjaa chefen förresten är det inte fördjävligt att pedofilerna på nätet blir utsatta utan att få en rättvis rättegång. vi ska väl vara en rättstat....

chefen:............. men de är ju pedofiler

mearts: jag tycker inte man ska ta lagen i egna händer !!!

chefen:

finns inget scenario irl där du inte kommer få peddostämpeln om du tar detta vidare från diskussionsforum på nätet, där du spelar bror duktig. och försöker hetsa.
Citera
2023-12-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FactSHEKKER
mearts:
tjaa chefen förresten är det inte fördjävligt att pedofilerna på nätet blir utsatta utan att få en rättvis rättegång. vi ska väl vara en rättstat....

chefen:

finns inget scenario irl där du inte kommer få peddostämpeln om du tar detta vidare från diskussionsforum på nätet, där du spelar bror duktig. och försöker hetsa.

Det finns många fler scenarion beroende på vilken typ av arbetsplats det är, men obildade grottmän som du jobbar inte på såna ställen.
Citera
2023-12-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehJc379Eyl7J
Det finns många fler scenarion beroende på vilken typ av arbetsplats det är, men obildade grottmän som du jobbar inte på såna ställen.
provocerad?

hellre grottmän än peddos
Citera
2023-12-03, 23:56
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FactSHEKKER
mearts:

chefen:

Är du lite efterbliven eller förstår du inte att i en demokrati så är det inte pöbeln som dömer och straffar? Eller ska man godtyckligt bestämma vilka brott som ska hanteras av pöbeln?
Citera
2023-12-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Är du lite efterbliven eller förstår du inte att i en demokrati så är det inte pöbeln som dömer och straffar? Eller ska man godtyckligt bestämma vilka brott som ska hanteras av pöbeln?
när går du ut på gatan om demonstrerar för pedofilers rätt till rättvis rättegång?

lucky luke hade skjutit pedofilen med sin revolver
Citera
2023-12-04, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw

Så du vill alltså påstå att i den demokrati vi lever i delar ut rättvisa straff till dessa förbrytare?

Jag skulle vilja påstå att PHS23 gör de som så många tänker, att de finns ett tydligt mönster i vårat rättsystem där barn far illa, och att förövarna inte får de straff de förtjänar.

Att sexualbrott mot barn har ökat i våran demokrati går inte att säga något om, försök då även lägga en tanke på att de är bara de anmälda brott som är med i den statistiken!
Vågar vi ens tänka på mörkertalet?

Att inte agera mot pedofiler med full kraft! Är det som kan förstöra vårt samhälle absolut mest skulle jag vilja säga!
Förstår du vilken samhällskostnad det är att försöka behandla och hjälpa barn som blivit utsatt för dessa vidriga brott? Om de nu ens får hjälp?

För de där skyddsnätet som många i samhället vill måla upp ska finnas där för de utsatta, kan jag meddela dig är obeskrivlig frånvarande för majoriteten!

Vill förtydliga att jag förespråkar i vanliga fall inte våld! Men bevisligen hjälper de inte att skrämma dom med uthängningen Dumpen kört stenhårt på i lite drygt 2 års tid.. De laddas upp nya förövare där lika frekvent nu som i början..

Att skrämma pedofilerna med fysisk smärta är jag som så många andra helt klart eniga om!
Kan hålla med om att de inte hade skadat med en tydligare redogörelse från phs sida om vilka de tilldelar denna smärta.

Samtidigt ser jag otroligt positiv på att någon faktiskt gör något! Än att göra som majoriteten, inte ett jävla skit!
Citera
2023-12-04, 08:10
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666
Är de svenskar, blattar eller blandat?
Edit: I pedohunters alltså

Har inte frågtat honom det, men frågade ålder på dom och då sa han att dom flesta är 18-25 likosm
Citera
2023-12-04, 09:39
Citat:
Ursprungligen postat av sista-vagen-ut
om ni människor här var endå så här dedikerade till erat hat mot flykting politiken så kanske vi har fått ordning på migrationen.

men ni svenskar är för fega att kritisera våldsamma arabiska våldtäkts män...

Klart det är så. Hela den här pedo-fokusen och förmodligen existensen och spridningen av pedofili överlag är en biprodukt av ett samhällsförfall.

Roligast var det när NMR försökte sig på samma sak och höll igång ett tag.
Och AFA är ju inte bättre, när de går in i invandrartäta områden så får de stryk istället för att lyckas organisera något politiskt.

Istället gör samhället en 180 efter att man själv inte tagit ansvar i 20 år och gör vad som är att liknas vid att skicka insändare genom att rösta på Jimmie Åkesson.

Pedofilerna är de sista man kan hata/slå sönder utan att folk kan få sig lite godingpoäng genom att kritisera en.
Citera
2023-12-04, 09:53
Avstängd
Jobbar de på samma sätt som dumpen tycker jag att det är ok. Men bara om de tar den som aktivt söker upp dem i tro att de raggat upp ett barn. Ger de sig på folk de hört talas om ryktesvägen tycker jag att det är riskabelt och oskyldiga riskerar att drabbas.
Citera
2023-12-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transaktiv
Klart det är så. Hela den här pedo-fokusen och förmodligen existensen och spridningen av pedofili överlag är en biprodukt av ett samhällsförfall.

Roligast var det när NMR försökte sig på samma sak och höll igång ett tag.
Och AFA är ju inte bättre, när de går in i invandrartäta områden så får de stryk istället för att lyckas organisera något politiskt.

Istället gör samhället en 180 efter att man själv inte tagit ansvar i 20 år och gör vad som är att liknas vid att skicka insändare genom att rösta på Jimmie Åkesson.

Pedofilerna är de sista man kan hata/slå sönder utan att folk kan få sig lite godingpoäng genom att kritisera en.
Exakt så. Tror du slog huvudet på spiken där.

Jag gillar inte det här, men det är ju inte för att jag gillar pedofiler, utan för att jag stör mig ofantligt mycket på människotypen som pysslar med detta. Det är ju inte vi som "borde göra det" som gör det... Dvs 40 åriga pappor med både kapaciteten och utrusningen till att leka Punisher och göra rent hus. Det är 18 åringar (om ens det) sannolikt utan någon kunskap om vare sig utsatta barn eller gärningsmännen i sig. Dom skiter fullständigt i brottet eller barnen.. Utan det handlar om att hitta ursäkter till att utföra våldet. På samma sätt som muslimer ursäktar sig som grupp när det gäller gruppvåldtäkter. "Det är okej för vi är uppväxta med det som vapen," och "det är okej när det är lössläppta icke muslimska kvinnor."

Att "vi" inte gör det själva är ju en annan historia. Men vedergällningsbrott bland svenssons är ju extremt ovanligt i västerländska länder. Jag tänker ofta på det här, hur fan ska man agera om ena ungen råkar ut för något? Jag måste ju finnas kvar för den andra? Känslan man har inom sig om någon gör något mot barnen är ju att man bara dödar dom, allihopa. Fast dom flesta av oss gör ju inte det... Det är ju inte ens på en procent nivå. Vi snackar promille. Dom som gör det är ju oftast psyksjuka eller redan kriminella.
Citera
2023-12-04, 13:09
Medlem
de säger att det inte stämmer att de kontaktat dumpen i telegram
Senast redigerad av backvudejaflash 2023-12-04 kl. 13:20.
Citera
2023-12-04, 13:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Vad är det för jävla folk här i tråden som påstår att PHS skulle vara ”kaosblattar” haha se er i spegeln förfan. Det här är renblodiga vikingar som ger en rättfärdigad karma till äckliga vidriga pedofiler. Pedofiler kommer utrotas. Varje pedofil ska få lida för varje barns liv dom förstört. Varje pedofil ska få blöda. Varje pedofil ska dö.
Ingen seriös samhällsmedborgare kommer att ha någon som helst respekt för dessa "pedofiljägare" förrän de börjar ge sig på de som står för den absoluta majoriteten av brott mot barn i Sverige, nämligen Gängen.

Torterar du en 13-årig pojke till döds i Sverige idag så blir du inte ens uthängd av Dumpen, än mindre jagad av folk på Flashback. Skulle du däremot sexprata med samma 13-åring online så är du enligt mobben en häxa av värsta sorten och skall brännmärkas och jagas livet ut.

Pedofilhysterin har knullat upp ert rättviseproportionsmedvetande så pass att ni silar småsten och sväljer planeter nu för tiden. Det kan aldrig sluta bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in