2023-11-29, 19:48
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Jaha, så får de ej kontakt med personen på telefon och pratar med honom så hängs han ALDRIG ut?

Då väntar dom och försöker igen naturligtvis
Citera
2023-11-29, 19:49
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
De här människorna ska naturligtvis anmälas och lagföras för trakasseri.

Absolut
Citera
2023-11-29, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
En grej jag funderar på alldeles för ofta är hur många riktiga tonåringar som gäddorna faktiskt lyckas förtrolla med sin charm. Jag kan inte tänka mig att någon annan än en fiktiv fjortonåring tycker att Lars-Åke, 65 är "sååå fin 🥰" när han visar upp sitt håriga dajmkryss i 720p. Jag vill tro det i alla fall.

Stämmer, hela dumpen är en stor bluff.
Finns inga barn lr tonåringar som använder KIK lr träffar gubbar.
Dagens ungar har stenkoll på pedofiler.
Citera
2023-11-29, 21:17
Medlem
Rätta mig om jag har fel men var det inte så att Patrik Sjöberg väntade med att hänga ut sin styvfar Viljo Nousiainen tills denne avlidit ?

Är det i så fall inte jävligt praktiskt att kunna göra det oemotsagd ? För mig betyder det att man ska ta KokainPatriks anklagelser mot Nousianen med stor skepsis eftersom denne knappast kan ge sin version.

En kolatorsk som slagit sig samman med en hora, uteliggare och missbrukare bör nog med automatik tas med stor misstänksamhet.
Citera
2023-11-29, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Då väntar dom och försöker igen naturligtvis

Hur vet du det? Hur kan du veta att de fått tag på 100% av de uthängdas telefonnummer och att alla ställt upp att prata?
Citera
2023-11-29, 23:04
Medlem
Citat:
En grej jag funderar på alldeles för ofta är hur många riktiga tonåringar som gäddorna faktiskt lyckas förtrolla med sin charm. Jag kan inte tänka mig att någon annan än en fiktiv fjortonåring tycker att Lars-Åke, 65 är "sååå fin 🥰" när han visar upp sitt håriga dajmkryss i 720p. Jag vill tro det i alla fall.

Absolut ingen. Fete Lars-Åke med sin gravidmage blir utan enligt systemet. Det är lite väl mycket Stålmannen över Dumpen-gänget. Här kommer Sara och Putte som superhjältar med Kryptoniten liksom.

Nytänkande och Dumplingarna går i bräschen för detta men extremt illa omtyckta av etablissemanget. Det är fel gäng liksom. Sara sa själv att hon inte hade en bra bild av Putte innan Dumpen. Tänk lite till Sara, vad kan det bero på?

Putte utanför Riksdagen iklädd kamouflagebrallor och en hoddie med Dödskallemotiv kommer inte ändra nånting. Dumpen drivs just nu på Saras reservtank.

Helt säker på att Sara vill väl men det blir så fel.
Citera
2023-11-29, 23:15
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Tror knappt inte det händer någonsin. Undantag finns säkerligen någonstans i världen där en riktigt blåst/utvecklingsstörd luras in....men generellt sett så tror jag aldrig någonsin gäddorna kommer någonstans.

Många medelålders (eller vuxna överhuvudtaget) verkar tro att barn är totalt jävla dumma i huvudet bortom sans och förstånd. Det är de verkligen inte...de kan vara naiva och sakna vissa erfarenheter men de saknar liksom inte tankeverksamhet eller förstånd. Det går inte att få en 13 åring att tro eller gå med på precis vad fan som helst. Även i de tidiga dagarna av internet så lärde man sig (jag var själv i tidiga tonåren när internet tog fart i mitten av 90 talet) mycket snabbt vad det var för typer som lurade bakom vissa konton runt om på nätet. Framförallt flickor har en inbyggd instinkt som varnar dom för snuskiga gamla gubbar och den existerar redan innan tonåren. De vet INSTINKTIVT att vissa gubbar skall de hålla sig undan.

Gäddorna lär i princip alltid gå bet på sina försök. Och gäddorna har uppenbarligen för höga tankar om sina intellektuella kapaciteter också då tidiga tonårsbarn och även yngre är bra mycket smartare än gäddorna och aldrig skulle gå på de här tafatta försöken. Sedan så finns det undantag...vissa gäddor har nog förfinat och slipat sina metoder och kan vara effektiva samtidigt som problemtyngda barn och ungdomar kan gå och manipulera....men dessa instanser är nog väldigt fåtaliga tror jag.
Senast redigerad av KaninHitler 2023-11-29 kl. 23:26.
Citera
2023-11-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regel107
90% av alla som blir uthängd på dumpen är snuskgubbar som tänder på allt mellan 13-60 år.
Väldigt få pedofiler.

Klart det är så. Sara och Putte har inte sprängt en pedofilring utan det är gubbar som är missnöjda med sexlivet som deras russin kan ställa upp på varannan månad alt. helt uteblivet. Återigen Dumpen har aldrig nånsin tagit snuskgubben med godis i parken. Dessa gubbar skulle sätta på det mesta och det behöver inte nödvändigtvis vara minderåriga.
Skickar gubbarna kukbilder till Lena 58 så blir det nog inget svar men Dumpens fiskare svarar och driver på. Då fortsätter showen. Inte det minsta konstigt faktiskt.

Kommer även hit män som är gifta men barn i hemlandet. I Sverige blir det nya identiteter där åldern skrivs upp. Då är Dumpen långt borta. Mycket vanligt och Dumpen blir skitnödiga om det tas upp. Jag tror dessa tjejer en dag skickar en stor present till Putte.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-11-30 kl. 00:25.
Citera
2023-11-30, 01:23
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Varför ska gränsen gå vid just 5 år? Hur kan någon motivera det här på något rimligt sätt, med objektiva kriterier?
Nu var ju det just en annan historia men du kan väl läsa på riksdagens hemsida, motionen gällande byxskyddslag. Gubbar ska inte slemma sig med 15, 16, 17-åringar. Om du inte själv är en snuskgubbr har du inget att ifrågasätta. OT.
Citera
2023-11-30, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visst de kastar inte ut något utan att ha på fötter, men, det är vida känt hur de agerar, bland de som läser, och det går för en med ambition, att bråka sig till en uthängning, speciellt då det går fort till ibland och de är inte alltid så noga. De såg bajs på en bild, då det var en skugga, och personen benämns här med bajs i sitt namn. Så det är inte 100 i IQ, när det går fort och de inte hinner tänka efter. Med planering och medhjälpare går det absolut att trolla dem. Och Dumpen har aldrig erkänt något fel under de drygt 300 uthängningar, skulle de hänga ut felaktigt skulle de aldrig erkänna. Detta är den stora skillnaden mot rättsväsendet, där korrigerar de eventuella felaktigheter. Har Sara erkänt att hon såg bajs i syner, nej.

Är Dumpen gud eller djävulen, snarast nog djävulen för de inleder personer i frestelse. Gud förbjuder inte människor att ha behov, men att agera ut vissa behov, enligt gud får man inte leda någon i frestelse, då är man i maskopi med djävulen.

Sverige var först med sexköpelagen, och de har jobbat hårt om andra lagar med sex som signum. Men de struntar i mänskliga rättigheter angående barn och häktar de längre och med hårdare restriktioner än de framtagna rättigheterna. Det är så att Sverige har komplex, vi satsar på sådant vi kan få förstaplaceringar på, förpackningsåtervinning o.s.v. på sådant vi inte kan nå förstaplaceringar har Sverige inga ambitioner för.

Jodu nu är det ju som så att Dumpen har aldrig kallat någon vid konstiga namn utan det är VI här på Flashback som ger gäddorna namn.Det är viktigt att klargöra.

Dumpen agerar korrekt. Men inte vibpöbeln härinne lär dig skilja på den saken.
Citera
2023-11-30, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Men det är ju inte vattentätt. Mannen kanske sitter i bilen och bara åker iväg eftersom han ser kanske en man och tänker att det är ett argt ex som är arg för att han skrivit med hans tjej eller något.

Dumpen hänger ju ut män som de inte snackat med personligen, som han i Gävle.

En man kan vara eljest/efterbliven, autistisk eller vad som helst och ej kunnig nog att förklara sig eller ens förstå hela situationen att han blivit lurad dit och blivit utmålad som pedofil. Han kanske till och med tar lång tid innan han märker att han finns på Dumpen, om han någonsin märker. Det kanske är en sån person som sitter ensam och aldrig träffat någon.

Det begriper du väl själv hur fel det kan gå.

Nä jag begriper inte hur det kan bli fel!

Dumpen är väldigt noga i sitt arbete och jag tror att chansen är mikroskopisk att bli felaktigt uthängd.

Däremot är vissa gäddor ivriga i att skydda sig själva och nämner feluthängningar i sina försök att rentvå sig själva. Kan du då visa mig vilken gädda som blivit felaktigt uthängd då är du snäll.
Jag vill se vilken gädda som är oskyldig.
Citera
2023-11-30, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja blir man lurad och uthängd fast man är oskyldig så gör man naturligtvis en polisanmälan. Man springer inte bara därifrån och gömmer sej.
Tror Dumpen är noga med att allt blir rätt.

Det är ju självklart att om man blir konfronterad med något sådant som Dumpen så skulle iallafall jag bli skitarg inte på SoP utan att någon har utgivt sig för att vara mig.

Skulle röja runt som en jävul och absolut inte åka därifrån.

Det går ju alltid att bevisa ifall man är oskyldig.

Det är bara de uthängda gäddorna som påstår att man kan bli oskyldigt uthängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in