2023-11-29, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Precis vad jag misstänkte att hon inte får något gratis👍. Därför förstår jag inte varför hon ska skänka bort det hon "får"!
Inte många som skänker bort sin lön liksom🤪

Nu skänker väl iof många bort delar av sin lön till välgörenhet (men det kanske Linn också gör)
Citera
2023-11-29, 15:27
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe
Ja jag tyckte att dom verkade passa ganska bra ihop. Än dock så var Simon nog en ganska lat pappa och partner när det begav sig! Det är i alla fall den uppfattningen jag får när jag läser mellan raderna i Linns texter. Och vem kan glömma körkortsgate?
Varför gjorde dom slut så plötsligt förrestem? Minns att de var rykten om otrohet men minns inte att det blev något som kom ut om det.
Båda är hopplösa på sitt sätt. Bara de accepterar varandra så förtjänar de liksom varandra. Linn kan fortsätta att vara kontrollerande och försörja familjen. Simon kan fortsätta att vara en snäll bosuspappa och pappa och ledas runt av Linn. Mycket bättre för barnen.

Vet inte varför det tog slut. Kan ha varit otrohet från Linn, hon klarar inte stiltje och normalitet. När den kemiska förälskelsefasen är över får hon panik.Men det kan väl egentligen lika gärna handla om att de skaffade barn tre seku det in i förhållandet och aldrig hann lära känna varandra.
Citera
2023-11-29, 15:29
Medlem
Nu ser det ut att lukta illa i badrummet igen...
Citera
2023-11-29, 15:57
Avslutad
Allt är så gulligt och mysigt. T o m ”städvagnen”.
Citera
2023-11-29, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Nu skänker väl iof många bort delar av sin lön till välgörenhet (men det kanske Linn också gör)
Ja absolut finns det människor som skänker bort till välgörenhet, även jag skänker till sånt som står mig nära. Men någon här inne tycker att hon borde skänka bort det hon får i gåvor och samarbeten för den goda saken skull. Jag tycker att det är upp till var och en vad man gör med sina egna pengar.
Citera
2023-11-29, 16:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Kan verkligen inte lita på henne att hon gör det.

Hon gjorde en insamling till jul för några år sen som hon tog i egen ficka sen. Tror det var julen 2019.
Citera
2023-11-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kan verkligen inte lita på henne att hon gör det.

Hon gjorde en insamling till jul för några år sen som hon tog i egen ficka sen. Tror det var julen 2019.

Var kommer den infon ifrån? Ingen här har kunnat hänvisa till att det faktiskt stämmer
Citera
2023-11-29, 16:56
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Var kommer den infon ifrån? Ingen här har kunnat hänvisa till att det faktiskt stämmer

Är väldigt många som kommenterat det sen bloggbevakning började ta upp Linn där.

Hon hade en insamling där hon visade hur mycket hon fått, i slutet på november, hon skulle ge saker till om det var behövande. Inte ett enda inlägg eller nämnde något om detta mer sen.

Hade hon gjort rätt för sig så fattar nog även du att hon gjort ett inlägg om det på bloggen eller insta, eller en bild där hon visar när hon ger saker hon köpt osv.
Citera
2023-11-29, 17:00
Medlem
Var de inte otrohet med Simons hockeykompis Christoffer som även var gudfar men som hoppa av från laget då Somme kom tillbaka
Citera
2023-11-29, 17:06
Medlem
Citat:
Är väldigt många som kommenterat det sen bloggbevakning började ta upp Linn där.

Hon hade en insamling där hon visade hur mycket hon fått, i slutet på november, hon skulle ge saker till om det var behövande. Inte ett enda inlägg eller nämnde något om detta mer sen.

Hade hon gjort rätt för sig så fattar nog även du att hon gjort ett inlägg om det på bloggen eller insta, eller en bild där hon visar när hon ger saker hon köpt osv.

Ja jag följde henne då och minns inte någon insamling som inte redovisades.
Men. Jag kan absolut ha missat det.

Jag tycker bara det är märkligt att detta blivit en sanning utan några som helst belägg för det.

Det jag faktiskt med säkerhet kan säga är att Linn mer än en gång samlat in pengarna och köpt julklappar som lämnats på usö.
Citera
2023-11-29, 17:15
Medlem
Citat:

Jag vet inte hur man delar bilder här, men finns ett inlägg på instagram från 2019 när hon lämnat julklappar på usö
Citera
2023-11-29, 17:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Jag vet inte hur man delar bilder här, men finns ett inlägg på instagram från 2019 när hon lämnat julklappar på usö

Jaså, jag har scrollat ner nu från insamlingen i mitten på november 2019 till januari 2020 finns inte något inlägg från henne där hon lämnar presenter på usö? Finns inte ens en text där hon skriver något mer om insamlingen. Hon tog pengarna själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in