2023-11-29, 16:21
Medlem
SacredSouls avatar
Gäddan 313, dansken som sprang över sundet har ju helt klart den absolut bästa kuken jag nånsin sett på Dumpen. Absolut top-notch nordisk skönhet. Stor, tjock, ådrig, massor med förhud, en pulserande bamse. En sån kuk är till för att hänga på julgranen på ett torg.
Citera
2023-11-29, 16:30
Medlem
exoticspices avatar
Finns hur många som helst på Facebook med samma namn som #317 så den är svår att hitta. Vad har han för profilbild?
Citera
2023-11-29, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Finns hur många som helst på Facebook med samma namn som #317 så den är svår att hitta. Vad har han för profilbild?
vad söker du på?
Citera
2023-11-29, 16:40
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hector1234
vad söker du på?
Jag söker på namnet efter att ha löst denna rebus.
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Här kommer en rebus på #317:

Förnamn: Samma som tennisspelande Söderling.

Efternamn: Samma som Torsby-sonen och fotbollstränaren Sven-Göran som tränat bl.a. Lazio.

Postort: Beskrivs såhär på Wikipedia:

Födelseår: Samma som John Guidetti.
Citera
2023-11-29, 16:47
Medlem
Citat:
Jag söker på namnet efter att ha löst denna rebus.
Kul rebus!

namnet stämmer, jag hittar
Citera
2023-11-29, 17:45
Medlem
#200 skriver på sin Facebook att han är artist. Lyssnade lite på en av alla sånger han framför. Låter för jävligt!! Jag var tvungen att stänga av skiten. Snacka om att sakna verklighetsförankring och självinsikt. Kille är helt loss!
Citera
2023-11-29, 17:49
Medlem
Citat:
Han är lååååångt ner i sökresultatet, hittade bara honom pga hans speciella näsa.
Profilbild är på endast ansiktet, mörkt hår och grönaktig tröja.
Citera
2023-11-29, 18:02
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Han är lååååångt ner i sökresultatet, hittade bara honom pga hans speciella näsa.
Profilbild är på endast ansiktet, mörkt hår och grönaktig tröja.
Hittade nu. Tack för hjälpen.
Citera
2023-11-29, 18:40
Medlem
Nattiskatts avatar
#317 Kramargäddan, Jasså offerkortet igen ser jag. Så fånigt det blir när han börjar grina och försöker få sympati, ta det som en man och ta ansvar för dina handlingar istället för att stå där och spela. Det är inte synd om honom, han ville bara inte det skulle komma fram.

Väldigt skiftande humörsvängningar håller jag med om, upplever också honom som påverkad av något. Han verkar redan vara väldigt udda som person, ganska barnslig i hur han tänker och uttrycker sig t.ex genom att bli irriterad när han får höra att det kommer publiceras och sätter handen för kameran när de redan filmat hans ansikte hur länge som helst, att han börjar gråta, att han flera gånger i videon säger att han lovar att söka hjälp (vilket jag oftast tror inte är genuint) men sedan i telefon säger han att han inte har tid att prata. Han skriver dessutom i chatten flera gånger att han söker förhållande, att han tyvärr dras till yngre och massa sånt.

Det kändes som att han bara blev stressad och tänkte smita därifrån först men fick panik och insåg att det inte var någon ide. Kändes inte heller som att han verkligen förstod allvaret i sitt agerande eller tog till sig det. Nej, det är inte synd om honom, väx upp istället.
Citera
2023-11-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha ja jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden några gånger till exempel när de skulle försöka räkna ut 30 minus 7 🧐 🤔

Varför känner man behov av att lägga ut ett samtal av den här typen för allmän beskådan?

Eller hur! Han klarar inte 30-7 i huvudet. Fördumningen är monumental, troligen dessa djävulsskärmar som gör deras hjärnor till gröt el dyl. Skrämmande
Citera
2023-11-29, 19:35
Medlem
timpanis avatar
För att hitta Kramgäddans Facebook, sök på Facebook på hans för- och efternamn samt orten (fås fram genom att googla på "ett centrum för tegelbruksindustrin i Sverige"). Då hittar du hans kontaktannons på Facebook.
Citera
2023-11-29, 19:37
Medlem
HassanVonEssens avatar
Ganska fint att se förändringen hos Sara. I början hade det aldrig kommit på fråga att ta tag i en gädda på det viset som vi ser i mötet med #317. Hon har fått en ökad förståelse för hur gäddor fungerar och insett att det finns en ofta väldigt trasig människa där bakom. Sen kan man ifrågasätta lämpligheten i det, men det hjälper nog fler människor, både barn och förövare, att betrakta groomaren som människa och inte som monster. Sen har vi de fall, som förstås också är flera till antalet, där hoppet helt är förlorat och inget annat än en hård attityd kan göra någon nytta. Men i många fall, liksom Sara med sin erfarenhet och intuition snabbt insåg i fallet med #317, är det förmodligen möjligt att vända de skadliga symtom som gäddans psykiska sjukdom visar. Jag gissar att Sara mer och mer lär sig att den expertis som finns hos Preventell och Impulskollen verkligen kan förändra skadliga beteendemönster hos psykiskt sjuka män. Det är jag också övertygad om att den kan. Alla är inte hopplösa fall. Sen finns det självklart avarter som Tömmar-Janne, Kopplerigäddan, Snabelgäddan, Robinson-gäddan m.fl. solklara psykopater som samhället skulle tjäna allra mest på att bara koka lim av.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-29 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in