Han ser också ut att sitta på bottenvåningen om man kollar trädets silhuett utanför. Detta stämmer med huset på den adress där mitt spår är skriven om man kollar gatuvyn.
Hittade en annan FB-profil för #317. Den uppdaterades senast 10 september.
Enligt den flyttade gäddan till Sala 31 januari 2021 (stämmer kanske såklart inte till 100%). Han säger att han är trött på utlandet och saknar vad jag antar är hans son.
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-11-29 kl. 00:46.
Enligt den flyttade gäddan till Sala 31 januari 2021 (stämmer kanske såklart inte till 100%). Han säger att han är trött på utlandet och saknar vad jag antar är hans son.
Enligt MrKoll flyttade han till Sala i april 2020. Men flyttdatumet på fejjan behöver som du säger inte stämma med det riktiga flyttdatumet. Han verkar flytta ofta.
Jag skulle snarare säga att branscherna hans egna företag verkar i stämmer väldigt bra överens med vad han jobbar med enligt LinkedIn-profilen.
Job recruiter, customer service and sells. Rimmar väldigt bra med:
Konsultverksamhet avseende företags organisation [alltså rekrytering]
Callcenterverksamhet [kundtjänst och försäljning]
Han är så gott som identifierad.
Här kommer en rebus på #317:
Förnamn: Samma som tennisspelande Söderling.
Efternamn: Samma som Torsby-sonen och fotbollstränaren Sven-Göran som tränat bl.a. Lazio.
Postort: Beskrivs såhär på Wikipedia:
********* är en ort i Heby kommun i Uppsala län (Uppland). Samhället ligger cirka 12 kilometer norr om Heby och ett par kilometer sydost om Enåkers kyrkby. Orten hade 217 invånare år 2010. ********* var tidigare stationssamhälle och järnvägsknut, men har idag inga större arbetsgivare. Orten förlorade sin status som tätort 2015 på grund av att folkmängden minskat till under 200 invånare. Istället avgränsades här en småort.
Födelseår: Samma som John Guidetti.
Edit: Fint, Lyxpotatissallad. Nu blev det två rebusar istället för en.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-29 kl. 01:11.
Enligt MrKoll flyttade han till Sala i april 2020. Men flyttdatumet på fejjan behöver som du säger inte stämma med det riktiga flyttdatumet. Han verkar flytta ofta.
Jag skulle snarare säga att branscherna hans egna företag verkar i stämmer väldigt bra överens med vad han jobbar med enligt LinkedIn-profilen.
Job recruiter, customer service and sells. Rimmar väldigt bra med:
Konsultverksamhet avseende företags organisation [alltså rekrytering]
Callcenterverksamhet [kundtjänst och försäljning]
Han är så gott som identifierad.
Här kommer en rebus på #317:
Förnamn: Samma som tennisspelande Söderling.
Efternamn: Samma som Torsby-sonen och fotbollstränaren Sven-Göran som tränat bl.a. Lazio.
Postort: Beskrivs såhär på Wikipedia:
********* är en ort i Heby kommun i Uppsala län (Uppland). Samhället ligger cirka 12 kilometer norr om Heby och ett par kilometer sydost om Enåkers kyrkby. Orten hade 217 invånare år 2010. ********* var tidigare stationssamhälle och järnvägsknut, men har idag inga större arbetsgivare. Orten förlorade sin status som tätort 2015 på grund av att folkmängden minskat till under 200 invånare. Istället avgränsades här en småort.
Födelseår: Samma som John Guidetti.
Edit: Fint, Lyxpotatissallad. Nu blev det två rebusar istället för en.
Grymt! Du har helt rätt angående jobben.
Bra jobbat!
Är det bara jag som fäste avseende vid att nr 316 ”Fluff” hade tvärstora pupiller? Verkligen gigantiska. Han verkar ju vara påverkad av något centralstimulerande.