2023-11-29, 06:12
Medlem
#317 la upp en kontaktannons med foto på sig själv för 3 dagar sen i en facebookgrupp som heter singelfredag- träffar och aktiviteter för singlar.
Lycka till med den när folk får veta att han är peddo..

"Hej alla!

Första äkta inlägget har!

Bor i Uppsalas län ute på landet mellan Sala och Heby.

Är 31 år gammal med en son som är 11 år redan

Idag badar vi och ska ha en mys dag sen ska jag träffa en vän ikväll för jobb.

Söker något seriöst och äkta. Helst att hon är flyttbar med ett öppet sinne och rak plus ärlig som mig.

Vill ha en bästa vän som jag kan berätta allt för.

Finns du har??

Kram.

Ps utsidan är inte all ditt hjärta och handlingar är viktigast"
Citera
2023-11-29, 07:00
Medlem
Crankyshake2s avatar
Helt chockad att #317 har barn 😳 hade kunnat satsa vad som helst på att han var oskuld. Men tydligen inte. Hans loggar och beteende kändes som nån som knappt hållt en i motsatt kön i handen ens….
Citera
2023-11-29, 07:38
Medlem
palikirs avatar
Minns ni munblåssande "Mr. Andersson" #297?

"Mina barndomsvänner säger att jag är en blandning av Darth Vader (mörk personlighet med mycket bagage) och Mr Grey (dominant man som utövar bdsm) som personlighet."

https://dumpen.se/2023/10/22/32198/
Citera
2023-11-29, 07:46
Medlem
PROLIFICs avatar
Nominering för årets pervogädda. #304 som fått det alldeles för snälla namnet Gäddrabatten. "Kåt på barn och chefen" hade varit mer passande.

"Hehe tänk vad sexigt det kmr att bli när vi träffar varandra några ggr och är trygg med varandra, sen tar jag upp dig på kontoret i dina sexigaste kläder när vi har kontorsfest.. presenterar dig för chefen som redan sett filmer när vi har sex så du ser hur kåt han blir och spanar in dig rejält.. du blir generad men upphetsad. Så när jag tar dig i handen och går mot rummet vi brukar ha sex så följer du lydigt med och chefen också.. redan när vi kommer in i rummet vet du vad du ska göra så du går ner på knä och suger mig hård.. chefen kan inte hålla sig utan tar fram sin kuk och runkar..

Jag säger åt dig att ställa dig i doggy så jag kan knulla dig bakifrån samtidigt som du suger chefen.. han har döttrar som är lika gammal som dig och är gift men kan inte hålla sig ifrån dig alls."

Det här är ta mig fan helt jävla bisarrt. Jag tycker att den här gäddan slank in i vassen igen alldeles för enkelt pga det där telefonsamtalet där han försökte förhala/förhindra publicering genom att prata om en anhörigs sjukdom. Han sitter och fantiserar om att våldta ett barn tillsammans med sin chef. En chef som han dessutom redan har visat övergreppsfilmer för. Vad är det fråga om?!

En person som dessutom verkar leva ett välordnat liv med jobb, socialt umgänge och en sambo. Det är alltså inte nån som har tid att sitta i sin runkbubbla 24/7 och i brist på andra sociala kontakter "tar det han får". Han trålar runt på Kamrat för att leta efter barn som han fantiserar om att våldta tillsammans med sin chef. Sjuk jävel.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-29 kl. 07:59.
Citera
2023-11-29, 07:56
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Minns ni munblåssande "Mr. Andersson" #297?

"Mina barndomsvänner säger att jag är en blandning av Darth Vader (mörk personlighet med mycket bagage) och Mr Grey (dominant man som utövar bdsm) som personlighet."

https://dumpen.se/2023/10/22/32198/

Det där äcklet, ja. "Största intressen är hajar, hockey, teknik, film och serier samt min katt." Låter det som en vuxen normalbegåvad person?
Citera
2023-11-29, 08:08
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nominering för årets pervogädda. #304 som fått det alldeles för snälla namnet Gäddrabatten. "Kåt på chefen" hade varit mer passande.

[...]

Det här är ta mig fan helt jävla bisarrt.
Ja det är verkligen en av dom mest intressanta och konstiga konversationerna. Sättet han fantiserar om att blanda in chefen. Man vill ju inte börja tänka suspekt om någon som kanske är helt oskyldig, men lite röd flagg var det ju att företaget kändes "sektigt" och att VDn hade titeln "Spiritual leader" eller nåt. "Chefen" kan ju samtidigt bara syfta på typ gruppchefen, eller bara vara helt fiktiv.

Men nu när jag läste det du citerat igen, just denna del noterar jag först nu:

Citat:
Jag säger åt dig att ställa dig i doggy så jag kan knulla dig bakifrån samtidigt som du suger chefen.. han har döttrar som är lika gammal som dig och är gift men kan inte hålla sig ifrån dig alls."

Kan det vara så simpelt att han träffat dessa döttrar och börjat fantisera om dem? Och därav den märkliga inblandningen av "chefen"?
Citera
2023-11-29, 08:22
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Ja det är verkligen en av dom mest intressanta och konstiga konversationerna. Sättet han fantiserar om att blanda in chefen. Man vill ju inte börja tänka suspekt om någon som kanske är helt oskyldig, men lite röd flagg var det ju att företaget kändes "sektigt" och att VDn hade titeln "Spiritual leader" eller nåt. "Chefen" kan ju samtidigt bara syfta på typ gruppchefen, eller bara vara helt fiktiv.

Men nu när jag läste det du citerat igen, just denna del noterar jag först nu:

Kan det vara så simpelt att han träffat dessa döttrar och börjat fantisera om dem? Och därav den märkliga inblandningen av "chefen"?

Jag tror inte att det finns en pedofilring på företaget. Det skulle vara så sjukt konstigt. Det är nog fråga om ett techbolag som håller på med nåt sektartat jävla Burning Man-lall med märkliga titlar osv. Jag tror inte att man gruppvåldtar barn på arbetsplatsen.

Kan mycket väl vara så att han har träffat de här döttrarna. Eller så är det som du säger, "chefen" kanske är en fiktiv person. Vet inte. Hursomhelst så är det en sjuk grej. Hur går det till när man visar upp hemkörda sexfilmer för sin chef? Med ett barn dessutom.
Citera
2023-11-29, 08:36
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag sitter inne på den, kan lägga upp den någonstans och skicka länk till dig i PM.
Alltså dumpen filmen eller någon annan film? Om det är någon annan film så får gärna Alihali även skicka den till mig
Citera
2023-11-29, 08:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondhoran
#317 la upp en kontaktannons med foto på sig själv för 3 dagar sen i en facebookgrupp som heter singelfredag- träffar och aktiviteter för singlar.
Lycka till med den när folk får veta att han är peddo..

"Hej alla!

Första äkta inlägget har!

Bor i Uppsalas län ute på landet mellan Sala och Heby.

Är 31 år gammal med en son som är 11 år redan

Idag badar vi och ska ha en mys dag sen ska jag träffa en vän ikväll för jobb.

Söker något seriöst och äkta. Helst att hon är flyttbar med ett öppet sinne och rak plus ärlig som mig.

Vill ha en bästa vän som jag kan berätta allt för.

Finns du har??

Kram.

Ps utsidan är inte all ditt hjärta och handlingar är viktigast"
"Idag badar vi och ska ha en mys dag sen", är mycket konstigt att skriva om en 11-åring, inte minst i en presentation. Jag tror han lägger ut ett litet bete där...
Citera
2023-11-29, 09:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Idag badar vi och ska ha en mys dag sen", är mycket konstigt att skriva om en 11-åring, inte minst i en presentation. Jag tror han lägger ut ett litet bete där...

Ja, jävligt skumt. Vet inte om han slänger ut ett bete dock men det jag tycker är oroväckande med den gäddan är att han flera ggr i konvon med fiskaren erkänner att han "tyvärr" har en dragning till yngre. Det verkar inte vara frågan om en ensam och socialt utstött person som sitter i sin runkbubbla och flyttar gränser och tycker att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet. Han kan för all del vara väldigt ensam men han erkänner ju faktiskt sin dragning till yngre. Med en del gäddor får man ju uppfattningen att de skulle kunna vara intresserade av vad som helst mellan 13 och 93 för att de inte har några sociala (sexuella) kontakter öht.
Citera
2023-11-29, 09:35
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Alltså dumpen filmen eller någon annan film? Om det är någon annan film så får gärna Alihali även skicka den till mig
https://twitter.com/detectclips/status/1635330203101851651
gillar citatet "Jag känner presidenter och grejer"
Citera
2023-11-29, 09:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Håller helt med angående "Fittan först!". Jag valde alla mina citat från konfrontationer, och jag tycker man kan köra två olika kategorier där. Vi kan kalla den nya kategorin för "Årets Raggningsreplik". Den innehåller då enbart citat från chatloggar.

Bra idé!

Om vi ska köra två olika kategorier så vill jag nominera PappaStor #289 till årets citat från konfrontation. "Fuck you liksom!" (till Patrik)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in