2023-11-28, 21:07
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Så, om jag fattat det hela rätt

Några personer som älskar maskiner och datorspel OM maskiner, dumpers och annat livesänder en "twitch dialog" till hela världen
(Max 100 Pers visste ens om de)

Ena kompisen i gänget gillar fluffkallingar och småflickor, Och sedan skall de livesända om hur och vad och varför.

Jag försöker verkligen vira mitt huvud runt det här.

En kille I 23 årsålder visar sexuellt intresse för barn med fluffkalsonger och fantasier inom gigantiska kvinnor inom anime, några av kompisarna säger " vi vill inte ha med honom att göra"

En kompis säger " jag jar känt honom i 8 år så jag får se"

Och det skall livesändas online i någon form av twtch där kreti och pleti kan skriva, diskutera och fråga.

Vafan, Gädda 316 visar pedofila tendenser med en tvist av animeporr samt fluffkallingar.

Och deras största bekymmer är logotyper på maskiner i ett dataspel

Nu skall jag äta 130 stesolid och valium innan jag får en hjärnsmälta över vad dagens 20åringar sysslar med.
När det står en 45 meter lång robotkvinna
Iklädd grön fluffbikini med en arg, lönnfet, neckbearded och fluffkalsongklädd kille bakom spakarna utanför ditt hus kommer du inte att vara så spydig!
RESPEKT THE FLUFF😡
Citera
2023-11-28, 21:11
Medlem
Nytt napp
Kramargäddan (Napp #317) Uppsala
https://dumpen.se/2023/11/28/kramargaddan-napp-317-uppsala/
Citera
2023-11-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
När det står en 45 meter lång robotkvinna
Iklädd grön fluffbikini med en arg, lönnfet, neckbearded och fluffkalsongklädd kille bakom spakarna utanför ditt hus kommer du inte att vara så spydig!
RESPEKT THE FLUFF😡

Det tragiska är att hans dragning till barn, får mindre kritik än fluffet. Fluffet är konstigt, men harmlöst. Även dragningen till 45-meters kvinnor, är totalknäppt, men skadar ingen. Att han är ute och jagar småtjejer är ju däremot creepy.
Citera
2023-11-28, 21:18
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det tragiska är att hans dragning till barn, får mindre kritik än fluffet. Fluffet är konstigt, men harmlöst. Även dragningen till 45-meters kvinnor, är totalknäppt, men skadar ingen. Att han är ute och jagar småtjejer är ju däremot creepy.
Jag tror inte att hans groomande får mindre kritik men fluffet sticker ut på ett annat sätt än de andra gäddorna, på ett sätt mer oskyldigt, hans film och bilder är ju inte lika fruktansvärt vidriga som många av de andras.
Men hade han inte raggat på småtjejer hade hans flufferier inte kommit ut.
Citera
2023-11-28, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Haha, ja den ja.
https://www.bildtagg.se/bild/oqpfgrvlpe7hehshm1u2b9r
Tack ska du ha.

PS. Kommer aldrig förlåta dig.

Synd
Citera
2023-11-28, 21:30
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Fluffet, uppblåsbara badleksaker eller vad det nu må vara bidrar till underhållningen. Dumpen må inbilla sig att de jagar pedofiler för den goda sakens skull men det handlar lika mycket om entertainment och ge publiken vad vi vill ha.
Citera
2023-11-28, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp

Först störde jag mig på att man skrev "vi mötte han vid Ica Uppsala." Som att det bara finns en Ica....
Ocksp är man på Willys 😅
Hur höga är SoP när man lägger ut filmerna?!
Citera
2023-11-28, 21:33
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp
Haha! Han är så jävla lik höjdhopparen själv - helt otroligt!

Och första gången Dumpen ger en gädda en bamsekram, de brukar vanligtvis avfärda all fysisk kontakt med motiveringen att gäddan är smutsig… men Sara har professionaliserats med tiden och det är fint att se att de med tydlighet faktiskt vill hjälpa dessa sjuka individer, inte mobba och sabba för dem.

Men visst var killen rätt kraftigt påverkad, full eller hög vet jag inte men nått vajsing är det.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-11-28 kl. 21:40.
Citera
2023-11-28, 21:49
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Först störde jag mig på att man skrev "vi mötte han vid Ica Uppsala." Som att det bara finns en Ica....
Ocksp är man på Willys 😅
Hur höga är SoP när man lägger ut filmerna?!

Platsen ser ut att vara Willys mittemot Ica Maxi i Stenhagen.

Väldigt vad det plaskar till i vassen ute i Uppsala numera.
Citera
2023-11-28, 21:53
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag tyckte han liknade Thomas Di Leva på första bilden i chatten.

Är det tidernas bästa neckbeard? Ser ju helt otroligt ut. Här snackar vi fluff.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231128-200602_Messenger.jpg
Citera
2023-11-28, 22:08
Medlem
Storanglarens avatar
Värst vad #317 byter hårfärg.
Han påstår först att han är 23 och sedan 31.
Hävdar också att han har en son på 11 år varannan helg.
Han påstår i chatten också att han bor i Gävle eller mer åt "Avestahållet" men verkar inte ha några problem att åka till Uppsala.

Den här snubben måste gå att hitta.
Citera
2023-11-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menbrydigej
Inne på streamen nu, " Drar strax igång " sa han i chatten, hehehehehe.

Peddot som jobbar som grävmaskinist, har alltså ägnat sig att på fritiden köra grävmaskiner i datorspel. Blir dessa herrar inte less på grävmaskiner?

Kanske är det tradiga datorspelandet som fick fluffgäddan att spåra ur och söka stimuli i fluff, jättar och småtjejer 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in