2023-11-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vasaloposgäddan togs i mina kvarter. Han har inget jobb att gå till. Fick sparken av vad jag hört. Ryktet sprider sig i staden.

Han har fortfarande en Facebook-sida uppe. Även om han efteråt tagit bort sin profilbild. För övrigt Samma bild som han hade på cahattarna dumpen lagt ut.

Han var sambo. Förhållandet lär vara i gungning om det inte redan är över.

Gäddan har också en nära släkting som studerar till polis. Kan bli en del spända släktträffar framöver.

Livet rasar för många gäddor när Dumpen möter upp.

Vasaloppsgäddan vet jag väl vem det är för vi är i samma bransch.

Ingen jag umgåtts med, men är man i måleribranschen i Örebro är det svårt att inte känna igen honom.

Hörde inom branschen att han redan första dagen efter Dumpens fantastiska jobb tog bilen åkte till Västerås och bodde där i bilen, frugan drog, han loosa jobbet han haft i typ 20 år och bytte namn. (Obekräftat kan vara ryckten) men i hantverksbranschen har jag svårt att tro att han skulle klarat sig 1 dag av att spela som vanligt utan att bli sönderslagen.

Kom lite som en äckelchock för dom flesta tror jag.

Jag får nästan dåligt samvete själv trots att jag inte känner han. Någon från Pennybridge trakten som vet mera fakta får gärna fylla på?

P.S Jag har inte sett han i stan sedan avslöjandet)
Citera
2023-11-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Fluffet, uppblåsbara badleksaker eller vad det nu må vara bidrar till underhållningen. Dumpen må inbilla sig att de jagar pedofiler för den goda sakens skull men det handlar lika mycket om entertainment och ge publiken vad vi vill ha.

Precis. Dumpen har två delar. Dels pedofilin som är fruktansvärd. Sedan allt runtikring som blir ett humorinslag mitt i allt elände. Lustiga nakenbilder, konstiga fetischer (här är en kille som tänder på… fluff?)
Citera
2023-11-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Är det tidernas bästa neckbeard? Ser ju helt otroligt ut. Här snackar vi fluff.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231128-200602_Messenger.jpg

Det var rekord i neckbeard. Inte ett hårstrå ser ut att vara ovanför käkbenet.
Citera
2023-11-28, 22:48
Medlem
mr.demons avatar
Han känns väldigt Asperger den senaste.
Citera
2023-11-28, 23:00
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Är det tidernas bästa neckbeard? Ser ju helt otroligt ut. Här snackar vi fluff.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231128-200602_Messenger.jpg

Han ser ut som en stirrande råtta. Går han i skolan eller jobbar han?
Citera
2023-11-28, 23:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Mycket trevlig läsning. Ska sätta mig och börja slipa på mina nomineringar. Vet redan nu att min hedersgädda blir Martin Soneby och favvocitat från Sara är kavalkaden av ord från den här 54 sekunder korta konfrontationen https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/ 😅
Haha den är såklart klassisk. Glöm dock inte att du bara får nominera de som publicerats första gången under 2023. Jag tänkte anordna en gala för 2022 i sommar nån gång. Då får du nominera gäddhänget.
Citera
2023-11-28, 23:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Lägger man ihop den information man får i chattloggen så får man en träff på #317 som i princip är perfekt.

Han säger att han heter Robin. Han kallar sig också "Manica Eriksson". Han skriver att han bor utanför Uppsala, på landet mot Heby-hållet (postnummer 744), samt att han är 31 år. Med denna info om för- och efternamn får man en perfekt träff på en 31-åring med eget företag inom följande branscher:

70220*- Konsultverksamhet avseende företags organisation
82200*- Callcenterverksamhet

Jag lyckas dock inte verifiera identiteten så detta ska inte ses om en rebus.
Citera
2023-11-28, 23:55
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lägger man ihop den information man får i chattloggen så får man en träff på #317 som i princip är perfekt.

Han säger att han heter Robin. Han kallar sig också "Manica Eriksson". Han skriver att han bor utanför Uppsala, på landet mot Heby-hållet (postnummer 744), samt att han är 31 år. Med denna info om för- och efternamn får man en perfekt träff på en 31-åring med eget företag inom följande branscher:

70220*- Konsultverksamhet avseende företags organisation
82200*- Callcenterverksamhet

Jag lyckas dock inte verifiera identiteten så detta ska inte ses om en rebus.

Han slår mig inte som en typ som driver egna företag, utan mer sitter och WoW:ar i sin persienntäckta lägenhet hela dagarna. Men så behöver det ju inte vara. Ska försöka kolla vidare lite på ditt spår i alla fall.
Citera
2023-11-29, 00:00
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
”Flurry”, jo… Han är ung och vilsen, och har hela livet framför sig. Denna uthängning var fel. Det hade räckt med konfrontationen.

Sara och Patrik har hittills enbart velat dra ner människor i samma misär som de själva lever i. Självbilden hos en fd (!?) sexarbetare och en aktiv (!?) snortare, den är inte hög. Och andra ska minsan dras ner i samma elände.

Tilläggas bör att Sara själv valde sexarbete för att finansiera ett missbruk. Gubbarna fick njutning och hon fick pengar. Men kvinnor… plötsligt ångrar de sig och ser sig som våldtäktsoffer.

Så argumentationen för att försvara pedofilerna är att Sara och Patrik haft trasigt förflutet. Inte direkt jättestark. För övrigt lämpar sig dessa pedofilförsvararinlägg bättre i den andra dumpen-tråden.
Citera
2023-11-29, 00:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Han slår mig inte som en typ som driver egna företag, utan mer sitter och WoW:ar i sin persienntäckta lägenhet hela dagarna. Men så behöver det ju inte vara. Ska försöka kolla vidare lite på ditt spår i alla fall.
Kollar du på denna bild så ser man att han sitter i ett rött trähus med vita spröjs: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231128-213923_Drive.jpg

Han ser också ut att sitta på bottenvåningen om man kollar trädets silhuett utanför. Detta stämmer med huset på den adress där mitt spår är skriven om man kollar gatuvyn.
Citera
2023-11-29, 00:08
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kollar du på denna bild så ser man att han sitter i ett rött trähus med vita spröjs: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231128-213923_Drive.jpg

Han ser också ut att sitta på bottenvåningen om man kollar trädets silhuett utanför. Detta stämmer med huset på den adress där mitt spår är skriven om man kollar gatuvyn.

Haha alltså du är fan trådens skarpaste detektiv. Ska kolla gatuvyn och det nu.
Jag kikade lite på mrkoll på denne person, såg att han bott på 6 olika adresser på endast cirka 4 år, bara det känns lite avvikande. Men jag pekar inga fingrar än så länge.
Citera
2023-11-29, 00:15
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Snyggt!

Bra jobbat Hassan och Lyxpotatis, er kommer man inte undan minsann.
Tackar! Han verkar ha ett gammalt Fejsbok-konto som inte har använts på ett bra tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in