2023-11-28, 05:42
Medlem
AttackHelikopter69s avatar
Nja vettefan, jag vill inte uppmuntra till ngot (utifall att)...

Jag tror inte att det r s farligt, fysiskt, men finns vll risk att man sger/gr massa dum skit.
Citera
2023-11-28, 06:40
Medlem
Fysiskt helt ofarligt fast kan bli mentalt jobbigt nr du nyktrat till om du som mnga ovana gr/sger/kper korkade grejor
Citera
2023-11-28, 07:08
Medlem
Mrten Rasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Fysiskt helt ofarligt fast kan bli mentalt jobbigt nr du nyktrat till om du som mnga ovana gr/sger/kper korkade grejor
Kanske lge att stnga pipen om man inte kan ngot?

Det r farligt. Bde alkohol och bens kan ge andningsdepression.
Citera
2023-11-28, 07:42
Medlem
Man dr inte av Ksalol, om den inte r uppblandat frn brjan med ngot annat. Sen handlar det ju om den fortsatta kombon. Alkohol i stora mngden + benso kan gra att du fr andningsuppehll eller hamnar i koma
Citera
2023-11-28, 08:25
Medlem
Airwave92s avatar
Drack en halv flaska vodka och tog 3 ksalol frra veckan. Jag lever verkar det som

Men jag rder inte att leka med tanken fr man vet ju aldrig, finns en trd om benso + alkohol frresten

Kan tillgga att jag har bde ngot frhjd tolerans mot alkohol och ksalol
Senast redigerad av Airwave92 2023-11-28 kl. 08:28.
Citera
2023-11-28, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mårten Rask
Kanske lge att stnga pipen om man inte kan ngot?

Det r farligt. Bde alkohol och bens kan ge andningsdepression.
Sorry. Trodde jag svarade personen fre som undra om 2st x och en flaska vin va ddligt. Sjlvklart r de det i enorma kombinerade mngder
Citera
2023-11-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Drack en halv flaska vodka och tog 3 ksalol frra veckan. Jag lever verkar det som

Men jag rder inte att leka med tanken fr man vet ju aldrig, finns en trd om benso + alkohol frresten

Kan tillgga att jag har bde ngot frhjd tolerans mot alkohol och ksalol
Va frsiktig nsta gng p ksalol kan det hnda skit. Jag tog tre stycken eller om det var fyra nr jag brjade dricka ngra starl slutade med att jag vaknade upp dagen efter med total blackout hittade nnu mer ksalol p bordet och pengar var borta.

Flera dramaspor har jag ocks lyckats stadkomma nr jag har blandat dom dr tv ven nr jag trott att jag kr skert med lgre doser.

Skulle sga att ksalol r den smsta benzon att blanda med alkohol jmfrt med dom andra.

Spara dom bl till bakfyllan alla dr ute!
Citera
2023-12-09, 10:11
Medlem
Tog 7mg ksalol (alprazolam) 24 timmar sedan och ska p fest ikv hur mnga brs kan ja dricka utan risk andingsdepp eller ngt liknande farligt
Citera
2023-12-11, 03:25
Bannlyst
Blanda aldrig, stor chans att du gr bort dig ngot s astronomiskt att skadorna inte gr att reparera permanent.

Finns folk som skurit/klippt av kuken p blandningen.
Citera
2023-12-22, 23:30
Medlem
Hall gott folk!
Jag har Oxascand p recept, tar det vid behov s inte varje dag med andra ord. Jag knner att det behvs om jag ska p sociala tillstllningar osv. Jag tar endast 10mg och fr otroligt bra effekt.

Ska ivg imorgon till ngra vnner och dricka lite pilsner och knner att jag behver en tablett fr att ens kunna g dit. Sg att jag tar 10mg vid 15 tiden och tar ngra l vid 19-20 tiden, har inte tnkt bli full ens men vill bara ta ngra bira liksom. r det ngon fara? Man hr ju att man inte ska blanda alkohol och benso men kanske r annat nr man tar det sppas lngt emellan?

Tack!
Citera
2023-12-23, 08:18
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbs29
Hall gott folk!
Jag har Oxascand p recept, tar det vid behov s inte varje dag med andra ord. Jag knner att det behvs om jag ska p sociala tillstllningar osv. Jag tar endast 10mg och fr otroligt bra effekt.

Ska ivg imorgon till ngra vnner och dricka lite pilsner och knner att jag behver en tablett fr att ens kunna g dit. Sg att jag tar 10mg vid 15 tiden och tar ngra l vid 19-20 tiden, har inte tnkt bli full ens men vill bara ta ngra bira liksom. r det ngon fara? Man hr ju att man inte ska blanda alkohol och benso men kanske r annat nr man tar det sppas lngt emellan?

Tack!

Absolut ingen fara speciellt om det bara r oxazepam vi snackar om, men hll bara koll p dig sjlv s blir det bra

Fast sen knner jag ju inte din kropp s kan vl hnda lite olika?
Citera
2023-12-23, 12:49
Medlem
KringExs avatar
Imorse tog jag 15 mg Zopiklon och en stadig grogg 😌 s lnge man inte verdriver doseringarna r det en vldigt bra kombination 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in