2023-10-13, 04:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Man kan ju också tycka att det borde ha varit kvinnor som skapat siter som instagram, facebook och tiktok mm. då de gillar sådana siter så mycket. Men även det är det män som har serverat kvinnorna med, de får allt på silverfat och sedan har de ändå mage att gnälla och påstå att de är lila bra som män.

Det är för att de (svenska kvinnor) lajvar livet i en bubbla som är skapad och underhållen av män. Lägg till några hundra år av fred och en välfärdsstat som automagiskt ger en pengar om man gnäller högst och du har en kvinna som knappt klarar en omvärldsanalys. Då blir det lätt ett egenfokus och grupptänk där offerstatus ger en företräde..
Citera
2023-11-20, 15:48
Medlem
gymr8ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Kom i en diskussion med min flickvän om detta idag.
Hon sa att killar är starkare fysiskt men tjejer är starkare psykiskt. Bullshit tycker jag. Tjejer är 10 gånger lättare att trycka ner och har mycket lägre självförtroende i allmänhet.

Jag började provocera henne till en början. Men hur fel det än är att säga rakt ut så har alltid tanken funnits där i bakhuvudet.

Män är bättre än kvinnor på allt

Detta är inget påhopp utan vill bara att någon övertalar mig eller bevisar att jag har fel

Kvinnor är bättre än män på det sociala. Dem kan läsa av kroppsspråk och undertexter smartare än män. T ex om en tjej säger åt sin tjejkompis att dem ska gå på toa och pudra näsan. Så betyder det att dem ska gå dit och skvallra. En man tror att dem ska på toa och sminka sig.

Och om en tjej säger att dem ska och fika. Så tror en man att dem ska och äta bullar. Förstår du vad jag menar? Dem pratar i ”koder”.

Kvinnor är också mer intellektuellt flexibla än män.

En annan sak psykopatkvinnor är farliga i (bättre kanske är fel ord det får bedömas av läsare hehe) är att dem kan förstöra ens och varandras rykten. Medan psykopatiska män använder mer fysiskt våld.
Citera
2023-11-20, 16:43
Medlem
Och den som tror att kvinnohat inte är ett riktigt problem borde läsa igenom denna tråd.
Citera
2023-11-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sardellini
Och den som tror att kvinnohat inte är ett riktigt problem borde läsa igenom denna tråd.

Du blandar ihop hat med kritik.
Citera
2023-11-20, 18:04
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymr8ttan
Kvinnor är bättre än män på det sociala. Dem kan läsa av kroppsspråk och undertexter smartare än män. T ex om en tjej säger åt sin tjejkompis att dem ska gå på toa och pudra näsan. Så betyder det att dem ska gå dit och skvallra. En man tror att dem ska på toa och sminka sig.

Och om en tjej säger att dem ska och fika. Så tror en man att dem ska och äta bullar. Förstår du vad jag menar? Dem pratar i ”koder”.

En annan sak psykopatkvinnor är farliga i (bättre kanske är fel ord det får bedömas av läsare hehe) är att dem kan förstöra ens och varandras rykten. Medan psykopatiska män använder mer fysiskt våld.

Nja, mer intellektuellt flexibla var väl att ta i. Tänk bara på hur många kvinnor som blir tillsammans med män som de sedan ångrar att de blev tillsammans med. Hade de varit intellektuellt flexibla där hade de haft ett konsekvenstänk redan vid de första varningssignalerna.

Men de är nog bättre på att "maskera sig", dvs att hålla en fasad som inte stämmer med deras verkliga jag eller vad de egentligen vill och tänker.
Citera
2023-11-21, 04:24
Avslutad
Citat:

Orden du söker är 'manipulativa' och 'oanständiga', inte "intellektuellt flexibla". Kvinnor (mest västerländska) kommer undan med mer oanständigt beteende med lögner och intriger utan att få på moppo som vi män får.

(sedan så ser det för jävligt obildat ut när man börjar meningar med 'Dem')
Citera
2023-11-23, 19:38
Medlem
Dom brukar vara bättre på att se hur något ser ut, kläder, hår, inredning. Säger jag, som är ett skämt när det gäller att se sådant. Bättre på att inte ställa till med maximalt jävelskap i trafiken också.
Citera
2023-11-27, 21:12
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Härlig omskrivning för lättledda, lättlurade och ombytliga.
Citera
2023-11-28, 04:07
Medlem
Citat:

Jaså haha!

Ändå har de fortfarande inte förstått hur förödande massinvandringen är, de röstar fortfarande fram mer av den! Samtidigt som de skuldbelägger svenska män för det deras negrer och araber gör.

Nej kvinnor tycker det som media säger åt dem att tycka, de tänker inte själva.
Citera
2023-11-28, 04:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jaså haha!

Ändå har de fortfarande inte förstått hur förödande massinvandringen är, de röstar fortfarande fram mer av den! Samtidigt som de skuldbelägger svenska män för det deras negrer och araber gör.

Nej kvinnor tycker det som media säger åt dem att tycka, de tänker inte själva.

Ha ha, hur kunde de svenska männen tillåta att det blev så här?
Citera
2023-11-28, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Ha ha, hur kunde de svenska männen tillåta att det blev så här?

Bra tider skapar svaga män
Svaga män skapar dåliga tider
Dåliga tider skapar starka män
Starka män skapat bra tider.

Det var ett misstag att ge kvinnor rösträtt.
Citera
2023-11-28, 04:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Bra tider skapar svaga män
Svaga män skapar dåliga tider
Dåliga tider skapar starka män
Starka män skapat bra tider.

Det var ett misstag att ge kvinnor rösträtt.

Nu rapar du ju bara upp något som någon annan har skrivit och som har citerats en miljon gånger.

Tycker du att det var en bra idé att ge Fredrik Reinfeldt rösträtt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in