Citat:
Ursprungligen postat av
redbullz
Kom i en diskussion med min flickvän om detta idag.
Hon sa att killar är starkare fysiskt men tjejer är starkare psykiskt. Bullshit tycker jag. Tjejer är 10 gånger lättare att trycka ner och har mycket lägre självförtroende i allmänhet.
Jag började provocera henne till en början. Men hur fel det än är att säga rakt ut så har alltid tanken funnits där i bakhuvudet.
Män är bättre än kvinnor på allt
Detta är inget påhopp utan vill bara att någon övertalar mig eller bevisar att jag har fel
Kvinnor är bättre än män på det sociala. Dem kan läsa av kroppsspråk och undertexter smartare än män. T ex om en tjej säger åt sin tjejkompis att dem ska gå på toa och pudra näsan. Så betyder det att dem ska gå dit och skvallra. En man tror att dem ska på toa och sminka sig.
Och om en tjej säger att dem ska och fika. Så tror en man att dem ska och äta bullar. Förstår du vad jag menar? Dem pratar i ”koder”.
Kvinnor är också mer intellektuellt flexibla än män.
En annan sak psykopatkvinnor är farliga i (bättre kanske är fel ord det får bedömas av läsare hehe) är att dem kan förstöra ens och varandras rykten. Medan psykopatiska män använder mer fysiskt våld.