Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-25, 16:57
  #12649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker1
Tja, om man har imovane på recept och lämnar urinprov kan dem se om jag tagit nån annan benzo? På Falck Previa dem skickar in det på labb men blir jag bara positiv på benzo eller kan dem se exakt vad jag har tagit?

Vid analys ser dom exakt vilket ämne det gäller!
Citera
2023-11-25, 17:04
  #12650
Medlem
Står på kvittot man får dem letar efter kokain morfin benzo thc mm. så dem kollar igenom allt tror du? Så det är ingen chans att det bara ger utslag på benzo?
Citera
2023-11-25, 17:24
  #12651
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker1
Står på kvittot man får dem letar efter kokain morfin benzo thc mm. så dem kollar igenom allt tror du? Så det är ingen chans att det bara ger utslag på benzo?

På screeningen ger det utslag på benzo om du har mumsat det. Då skickas det till analys så ser dom vilken benzo du snaskat i dig. Imovane brukar inte ge utslag på benzo på screeningen.
Citera
2023-11-25, 17:32
  #12652
Moderator
Morfar-52s avatar
Fortsatt tjafsande i denna tråd kommer resultera i varningar, OT/tjafs raderat./mod
Citera
2023-11-26, 12:37
  #12653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker1
Tja, om man har imovane på recept och lämnar urinprov kan dem se om jag tagit nån annan benzo? På Falck Previa dem skickar in det på labb men blir jag bara positiv på benzo eller kan dem se exakt vad jag har tagit?

De frågar vilka läkemedel du ätit de två senaste veckorna ifall det ger utslag och då ska du kunna bevisa recept på läkemedlet. Vid positivt svar verifierar de läkemedlet samt hur mycket man tagit av det.

Gjorde ett drogtest på Falck Previa häromdagen.
Citera
2023-11-26, 13:49
  #12654
Medlem
Hur kommer det sig att Alprazolam syns 3-4v på ProDianogstiks salivprov när det är rent efter en vecka på urinprov. Då efter kanske 30st?? Råkat ut för det ett antal ggr och man blir inte betrodd när det gått ca 2-3v och du fortfarande är positivt!
Finns det något sätt att undvika detta, har bett om att
få blod el salivprov ett flertal ggr själv för motbevisa som. Detta vill dom fick inte ställa upp på och dokumenten är "hemlighetsstämplade", vad annars.
Och jeppar har våran framtid!?
MVH
Citera
2023-11-26, 14:27
  #12655
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Hur kommer det sig att Alprazolam syns 3-4v på ProDianogstiks salivprov när det är rent efter en vecka på urinprov. Då efter kanske 30st?? Råkat ut för det ett antal ggr och man blir inte betrodd när det gått ca 2-3v och du fortfarande är positivt!
Finns det något sätt att undvika detta, har bett om att
få blod el salivprov ett flertal ggr själv för motbevisa som. Detta vill dom fick inte ställa upp på och dokumenten är "hemlighetsstämplade", vad annars.
Och jeppar har våran framtid!?
MVH

Ja det är det nya nya nu. 3-4 veckor är ändå rätt kort tid. Är inte ovanligt med över 2 månader på alpra på ett sådant test.

Dom är svåra att manipulera dom testen så vet inte vad man kan göra inför ett salivprov. Däremot har jag fått tips att man ska äta mycket c vitaminer b.l.a för att förkorta tiden.

Förstår inte vad du menar med att du vill ta ett blod eller salivprov för att motbevisa dom?! Vill du ta ett till salivprov för att visa att du är positiv på även det med?
__________________
Senast redigerad av eldrattan 2023-11-26 kl. 14:35.
Citera
2023-11-26, 23:27
  #12656
Medlem
Hur länge kan man se öl kaslol på urintest? Tagit 3mg igår och 3mg idag, har urinprov om 1v och 3 dagar! Aldrig tagit det förut
Citera
2023-11-27, 16:12
  #12657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker1
Hur länge kan man se öl kaslol på urintest? Tagit 3mg igår och 3mg idag, har urinprov om 1v och 3 dagar! Aldrig tagit det förut
Om det är xanor/alprazolam du menar så kommer du garanterat va ren på urinprov om 10 dagar
Citera
2023-11-27, 16:14
  #12658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduvemejag
Hej! Där jag ska börja lämna drogtest om någon vecka tar dom kapillärprov. Ett stick i fingret o det krävs bara typ 3 droppar blod. Tydligen ska de kunna detektera 80 olika droger.
Förut när jag lämnade urinprov vet jag att jag va ren från xanor på 3-4 dagar..
Min fråga är att jag borde väl fortfarande vara ren på 3-4 dagar om inte ännu mindre eftersom det är blodprov det handlar om?
Mvh
Den här nya metoden skulle vara stensäker. Jovisst..
Visade positivt på en drog jag inte tagit på flera år..
Citera
2023-11-27, 17:37
  #12659
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduvemejag
Den här nya metoden skulle vara stensäker. Jovisst..
Visade positivt på en drog jag inte tagit på flera år..

Oftast är det såhär att när dom tillverkar droger så gör dom inte rent verktyg eller skålar/pressverktyg. Det kan då finnas små rester av dom när du snaskar i dig ditt knark. Det är därför inte ovanligt att du kan bli positiv för 5 olika substanser. Dom är extremt känsliga dom här nya provmetoderna.
Citera
2023-11-27, 18:08
  #12660
Medlem
Tog ett drogtest imorse och Buprenorfin är påvisbart. Tar bara Kratom, kan det verkligen utslag på Buprenorfin??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback